Pravda

33 2 0
                                    

Na sekundu som zastala v pohybe a zúžila na neho pohľad, ak by som mala pri sebe zbraň namierila by som ju na neho. Nadýchla som raz a aj druhý krát. ,,O čom to kurva hovoríš? Obaja vieme, že Tim je na tvojej výplatnej páske tak tu nehraj divadlo." Otočila som sa od neho a prešla k dverám, chvíľa ticha, ktorú mi Abian doprial mi ukázala, že som prezradila viac ako som mala.
,,Asi ma to neprekvapuje." Len potichu povedal a mykol plecom, ,,ak ma tu na pár dni necháš poviem ti všetko. Od začiatku až po tento moment." Obliekol si Raidenovu mikinu ale aj napriek tomu rozopnutý zips odhaloval jeho telo.
,,Ako moc si zúfalý?"
,,Potrebujem pár dní aby som zistil s akými kartami hrám a na koho sa môžem obrátiť, nič viac, nič menej. Nehrám žiadne divadlo ani ťa nemanipulujem. Viem, že v živote nie je nič zadarmo a tak ti poviem pravdu, bude to moja splátka za pobyt tu. Ak sa ma aj tak rozhodneš zabiť nič s tým už nespravím." Mykol plecami a pokrútil hlavou, zbraň, ktorú som sa nenápadne snažila zobrať som vrátila na miesto.
,,Naozaj mi chceš v našom svete zaplatiť pravdou? Mám radšej hmotnejšie veci ako napríklad peniaze alebo materiál na vydieranie."
,,Khira obaja vieme, že si dokážeš zistiť akúkoľvek vydieračsku špinu a peňazí máš dosť ale na svete existujú traja ľudia, ktorí ti môžu vysvetliť smrť tvojho otca. Jeden je tvoj otec samotný, Tim, ktorý ťa zradil a ja. Od koho máš najváčšiu možnosť ju dostať?" Usmial sa a pridržal si ruku na rane, vyzeralo akoby mu tam trhalo svalom, ktorých mal dosť.
,,Fajn, vzdávam to." Hodila som sa do kresla a nechala ruky dopadnuť vedľa mňa.
,,Môžem ešte poprosiť pohár vody?" Nenápadne sa na mňa usmial a po stole mi posunul prázdny pohár. Neveriacky som sa naň pozrela ale on si len odkašlal a rukou si pretrel hrdlo. Och bože.
Pretočila som očami keď som sa naspäť postavila a prešla k malému umývadlu. Možno by sa tu dala urobiť plnohodnotná kuchyňa. Pomyslela som si a vrátila sa späť na miesto, skôr ako začal hovoriť si odpil.
,,Tim sa ma snažil skontaktovať už niekoľkokrát, nikdy som jeho návrhy nebral vážne. Urobil pre mňa niekoľko prác, za ktoré som ho zaplatil a tak sa dostal na moju výplatnú pásku." Zastavil sa a pozrel sa na mňa. ,, jedného dňa prišiel za mnou s ponukou ktorú som nemohol odmietnuť. Nezáleží na tom čo som chcel, bol som prehlasovaný v rodinnej rade, Tim mi ponúkol desať miliónov za tvoju smrť. S tvojím otcom sme nikdy nemali dobré vzťahy ale keď som už nemohol zmeniť rozhodnutie, rozhodol som sa ho skontaktovať, ty si bola vždy iba tieň a ja som nevedel kde ťa hľadať.  Tvoj otec rozumel v akej  situácii som sa ocitol, bol zhrozený ale vedel že Timova smrť ponuku nestiahne, bola jediná možnosť ako ju zrušiť – preplatiť ju. Tvoj otec mi zaplatil dvadsať miliónov aby prebil Timovu ponuku na tvoju smrť. V našom svete sa to inak nedá, tvoj otec zaplatil svojim životom aby si ty mohla žiť. Nebol som to ja kto sa rozhodol ti zobrať otca, bol to Tim,  ktorý urobil prvý krok a tvoj otec urobil všetko preto aby si žila." Zdvihol pohľad od zeme ale aj tak sa na mňa nepozrel, neplakala som na otcovom pohrebe lebo som vinila muža predo mnou, odôvodnila som si to a obrnila sa všetkým pocitom.
,,Prečo?" Jednoduchá jedna otázka ale skrývalo sa za ňou toľko pod otázok. Prečo sa ma Tim rozhodol zabiť? Prečo mi to otec nepovedal? Prečo sa nechal radšej zabiť? Prečo je Abian tak zúfalý, že mi to hovorí? Prečo teraz?
,,Nechcem aby si chápala tomu čo som urobil ale vieš ako náš svet funguje, tvárime sa, že žijeme bez pravidel, porušujeme zákony a rozhodujeme o smrti ale v skutočnosti sme viac zviazaný ako hociktorí človek na ulici." To čo povedal bola pravda a ja som sa znova stratila, kto mal byť potrestaný za smrť môjho otca?
Iróniou bolo, že ja sama som na Timov život vypísala desať miliónov eur, asi sú naše životy rovnako cenné

Monsters حيث تعيش القصص. اكتشف الآن