İmge

23 5 2
                                    


İyi okumalar canlarım:) Bölümle ilgili yorumlarınızı bekliyorum :)

Haftanın ilk günü ilk dersimiz boş geçiyordu. Afra sınıfta uyuyordu Serkan da geç kalmıştı derse.

Montumu alıp esneye esneye dışarı çıkım soğuk havanın beni kendime getirmesine ihtiyacım vardı. Yavaş adımlarla merdivenlerden indim ve boş olan bahçedeki banklardan birine oturdum. Kafamı banka yasladım ve ellerimi cebime koyup gözlerimi kapattım. Uyan Yaprak uyan daha günün başındasın dedim kendi kendime ama fayda etmedi tabi ki. Tam uykuya dalacakken telefonuma mesaj geldi.

"Sabah sabah kim bu ya?" diye sızlandım içimden telefonumu cebimden çıkarırken.

Mesaj atan kişinin ismini görünce sesli bir of çektim. İmge yazmıştı. Geçen gün uyumadan kendisine bir isim vermem gerektiğine karar vererek imge koymuştum. Hayal ürünü anlamına geliyordu ve sanki bir hayalin parçasıymış gibi geliyordu. Asla bilinmeyen bir numaradan böyle mesajlar alacağımı düşünemezdim çünkü.

İmge : " Bir manzara olduğundan habersiz duruşun, tek dizelik şiirim bu." demiş şair.

Okuduğum mesajla yerimde istemsizce doğruldum. Beni mi izliyordu bu imge?

Ben: Bir sapık olduğundan habersiz yazışın, benim de tek dizelik şiirim bu.

İmge: Demek bana şiir yazmaya başladın sanırım mutluluktan ağlıyorum.

Ben: Sen benim karşıma çık hele de bak bakayım mutluluktan mı ağlıyorsun acıdan mı o zaman görürüz ukala bey.

İmge : Ufaklık sen dersten mi kaçtın niye sınıfında değilsin?

Ben: Bana ufaklık diyenlerle konuşmuyorum la la la la la la la la la.

İmge : Bücür dersem konuşur musun?

Attığı mesajla sinirlendim. Bak ya dalga geçiyordu bir de benimle. Bücür denilince aklıma misafir çocuğuyla olan ödev maceram gelince içim titredi Allah korumuştu o çocuğu vallahi yoksa elimde kalırdı.

Ben: Beni nereden tanıyorsun?

Dedim konuyu değiştirmek ve aklımdaki soru işaretlerini gidermek için.

İmge: Okuldan. Keşke sen de beni tanısaydın da böyle şeylere gerek kalmasaydı.

Ben: Gelip tanışsaydın böyle şeylere gerek kalmazdı.

İmge: Mert denen puşt rahatsız ediyor mu seni hala?

İmge beye bak sen her şeyi de biliyordu.

Ben: Uçan kuş senden soruluyor herhalde buralarda.

Dedim her şeyi bildiğine vurgu yaparak. Sanırım cidden bir sapığım vardı ve beni sürekli izliyordu.

İmge: Uçan kuştan banane ben seninle ilgileniyorum.

Tam cevap yazacaktım ki Serkan mesaj attı.

Serkan : Yine kesin şu çocukla konuşuyorsun değil mi. Oh ya ne güzel dünya bizim mesajlarımıza hiç bakma zaten.

Serkan: Hoca geldi ben bile geldim sen yoksun neredeysen çabuk gel.

Mesajları okuyunca cevap yazamadan hızlıca sınıfa çıktım.

                                  -

Öğle arasında hepimiz toplanıp kantine oturduk. Bu sefer sosislilerimiz Afradan dı.

" Hayrını gör sarışınım." dedi Berat Afra'nın elinden sosisliyi alırken.

İMGE | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin