"Yaprak ben senden çok hoşlanıyorum. Benimle çıkmak ister misin?"
Mert cevabı bekliyordu ama şu an verecek bir cevabım yoktu. Aslında vardı. Hoşlanıyorum aslında. Ama istemiyordum da. Of ikizler burcu olmak çok zordu. Ders zili çalmıştı ve bir cevap vermem gerekiyordu hemde hemen.
" Hadi derse gidelim, sonra konuşuruz. "
İlk defa ders zilinin çalmasına sevinmiştim.
...
Okul çıkışı hemen eve geldim ve bir şeyler yedim. Sonrada odama gidip üzerimi değiştirdim ve yatağıma uzanıp telefonu elime aldım. Bildirim vardı.
05***: Mert'le çıkmayı düşünmüyorsun dimi?
Ben: Ne alaka?
05***:Mert seni üzer
Ben: Nerden vardın bu kanıya?
05***: Bak Yaprak Mert seni sevmiyor ve ona inanıp ona kapılmandan korkuyorum.
Ben: Beni sevip sevmediğine bırakta ben karar veriyim.
Ben: Hem belkide senin gibi korkak biri yerine Mert'ti sevip üzülmek daha mantıklıdır.
05***: Ağır laflar bunlar ufaklık.
Ben: Yalan mı? Korkuyorsun karşıma çıkmaktan. Madem uzaktan bakmak seni bu kadar memnun ediyordu karşıma çıkmayacaktın, neden yazdın bana? Neden seni bulmam için uğraştırıyorsun beni?
Ben: Hem sen demedin mi ben istemeden beni bulamazsın diye
Ben: Ben seni bulmak için uğraştım artık sıra sende.
05***: Bir şey daha demiştim ufaklık hatırlıyor musun?
05***: "Beni bulamazsın çünkü sen tam bir aptalsın " demiştim ve halada katılıyorum.
05***: Yaprak beni gerçekten tanıyıp ben olduğum için sevmeni istiyorum. Ve bunun içinde çabalıyorum ama sen hala beni fark edemedin. Ve sen benden bir gün hoşlanana kadar kim olduğumu söylemieyceğim. Hem belkide bir mucize olurda beni kendi ellerinle bulursun.
05***: Sana son uyarımı yapıyorum, Mert'ten uzak dur. Onu tanımıyorsun.
Konuşmamız bitince afallamıştım. Bay çokbilmiş neden bahsediyordu? Mert'i tanımadığım doğruydu ama kötü bir niyeti olduğunu düşünmüyordum. Ayrıca beni hala fark edemedin derken ne demek istemişti? Ah çıldıracaktım şimdi. Nasıl olmuştu da aşırı sıkıcı geçen lise günlerim bu şekilde hareketlenmişti?
Mert'e ne diyecektim? Bay çokbilmişe güvenmeli miydim? Of ona neden güvenecektim ki? Hem Mert gerçekten hoş çocuktu insanın ayağına bu fırsat kaç kere gelicekti? Gruba girdim.SOSİS SEVERLER
Ben: Dostlar nasılsınız?
Berat: Şu an bi kızılı tavlamaya gidiyorum, gayet iyiyim.
Afra: Müge anlı izliyorum, keyifler missss
Efe: Ardaşkımı almaya gidiyorum basket oynıycaz.
Ben: Mert bana çıkma teklif etti.
Bombayı gruba bırakınca ne olacağını beklemeye başladım. Grupta hiç hareketlenme yoktu.
Ben: Alooo size diyorum!!!!!
Serkan: Oha çok iyi bir haber
Berat: Kanka fenasın başa belasın tavladın çocuğu
Efe : Boyu küçük olandan korkacaksın demişler, helal kanka
Ben: Numara yapmayın, ufak olabilirim ama salak değilim
Serkan: Kankacım valla ben sana yazan şu çocuktan yanayım
Ben: Kim olduğunu bile bilmiyoruz saçmalama
Efe: Ben de Mert'e güvenmiyorum, kesin Bi bokluk çıkacak gibi hissediyorum
Berat: Kanka en son Leyla diye birini seviyordu ama bilemiyorum
Afra:Kankacım ben Mert'e bir şans ver diyorum
Berat: Afracım iyisin hoşsunda çok salaksın be
Afra: Sus yarın sıçmıyım ağzına.
Afra: Hem ne kaybeder ki? Birkaç gün denesin en azından
Ben: Dostlar ben bir şans vermeye karar verdim. Hadi yarın görüşürüz.
Yazdım ve whatsapptan çıktım. Kendimi yatağıma bıraktım ve uzunca düşündüm. Düşününce bir şey fark ettim. Yapraktım lan ben! Gerçkten birini seviyor olsam bu kadar tereddüt etmez ve çıkardım. Ayrıca şu an hayatım anlam veremediğim kadar güzelken niye bok bulaştırmam gerekiyordu ki. Aklım başıma geç gelmişti ama iyiki gelmişti. Mert popüler ve gülünce gözleri kısılıyor diye havaya girmiştim sadece o kadar. Aman be ne tatava yaptım uyuman lazım benim.
Yeni bölüm 5 oy gelince gelecek haberiniz olsun canlarım :)