BENİ HERKES SEVER

25 8 5
                                    

Sabah okula gidince ilk işim Mert'i bulmak oldu. Arkadaşlarıyla bankta oturmuştu

"Mert biraz konulabilir miyiz?"

Mert'in işaretiyle arkadaşları gidince hemen konuya girdim.

"Mert..."

Lan ben birini ne zamandır reddetmiyorum nasıl yapılıyordu bu işler?

"Eee şey hani... Şey dün bana çıkalım mı dedin ya."

Cümle nasıl kuruluyordu?

"Bak sorun sende değil bende"
Yaprak kızım bu nasıl bir red cümlesi ya!

"Seninle çıkmak istemiyorum." tek nefeste söyledim.

Mert'in yüzünde ilk başta mimikleri oynamadı ama sonra gözüme baktı ve dudağı sinirle kıvrıldı. Daha sonrada hiçbir şey demeden gitti. Bende spor salonuna gittim, ders bedendi. İkinci ders hoca serbest bırakınca bahçeye çıktık. Berat'larla beden dersimiz aynı olduğu için şanslıydık. Hep beraber banka oturduk.

Afra sabırsızca sordu. "Konuştun mu Mert'le?"

"Konuştum." montumun şapkasını kafama geçirdim ve fermuarını sonuna kadar çektim. Kar yağsada soğuk havanın anlamı olsa.

"Çıkıyor musunuz şimdi?"

"Yok be ne çıkması, aklım başıma geldi dün gece. Sevmediğim biriyle çıkmanın çok salakça olduğunu fark ettim."

Efe gülümseyerek "Aferin lan sana." dedi ve çakmam için elini uzattı. Bende gülümsedim ve eline çaktım.

"Kanka valla yalan yok Mert'le çıksaydın başına bir şey gelicekmiş gibi hissetmiştim, iyi yapmışsın."

Berat'a hayretle baktım.
"Abartma be sende. Beni bodruma kitleyip okulu yakıcak hali yoktu ya."

Berat kafasıyla ben bilmem artık gibi bir işaret yaptı.

Arda da arkadaşlarını onaylıyordu.  "Bende Mert'e hiç güvenmiyordum."

"Ben üzüldüm, yaprakçık yine yalnız." Afra kafasını omzuma koyunca gülümsedim.

"Sen zaten ilk gördüğüne vermeye meraklısın beni. Benimle uğraşıcağına Serkan'a bul manita."

"Kankalar bana kimse yardım edemez o konuda."

"Niye? "

"Arda benimkisi İmkansız aşk sen anlamazsın."

"Hadi lan ordan!" diyip ayağına vurdu hafifçe Serkan'ın.

"Hayırdır lezbiyene falan mı taktın kafayı?"

"Yok be Berat benimki daha da imkansız."

"Lan yoksa Fransızca hocasına mı aşık oldun?"

"Yuh be Yaprak o kadar da değil. Tamam Fransızcacıya karşıda boş değilim ama kadın evli."

Efe tek kaşını kaldırdı. "Evli olmasa yürüycen yani kadına."

"Ben yürüyorum zaten de. Bırakın şu hoca muhabbetini sizde tanıyorsunuz bu kızı."

Efe bu seferde gözlerini kısıp şüpheci ses tonuyla sordu. "Afra mı lan yoksa?"

"Serkan öyle bir şey varsa kafa atarım sana."

"Yok be ne sevicem seni. Söylüyorum hazır mısınız?"

Hepimiz onaylayınca heyecan olsun diye biraz bekledi ama bir anda patlattı.

"Kardelen."
Serkan'ın yanında oturan Efe ve Arda Kardelen ismini duyar duymaz Serkan'ın kafasına şaplak attı.

Berat "Kanka benim yerime de atsanıza bir tane."deyince Arda tekrar şaplak attı.

" Kardelen kim? "

Efe yüzünü buruşturdu iğrenircesine.
" Hani dün senin ne diktin yeşillerini dediğin kız varya o. "

" Ardacım benim içinde şapşallar mısınız şu hıyarı. "

" Zevkle. "

" Benim içinde. "

Arda Afra için de şaplak attı Serkan'a.

Serkan sinirle ayağa kalktı.

"Şaplak manyağı yaptınız lan beni. Sizinle bir daha şey paylaşan varya. " tam arkasını dönüp giderken Berat yanına koştu.

" Tamam lan tamam gitme. Hadi kalkın basket oynayalım."
Ve hepimiz basket oynadık.

Öğle arasında Afra ile kantinde oturup çay içiyorduk. O sırada Mert geldi.

" Yaprak konuşmamız lazım. "dedi ve beni kolumdan tutarak kaldırdı. Biraz uzaklaştırdıktan sonra sinirle solumaya başladı.

" Ne oldu da fikrin değişti bir anda? "

" Seni sevmediğimi fark ettim. "

" Beni herkes sever. " dediğinde şok oldum. Bu ne egodur Mert bey.

" Mert, popüler bir çocuk olabilirsin ama herkes seni sevecek diye bir kural yok."

Kolumu tuttu. "Yaprak bir şans ver bana, lütfen."

Kolumu tutuşu canımı acıtmaya başlayınca sinirlendim.

"Mert bırak kolumu." deyip kolumu kurtarmaya çalıştım ama daha da sıkı tuttu.

"Lan bıraksana!"

Ben ondan uzaklaşmaya çalışırken gözü kantinin girişine kaydı ve daha sonra beni daha da kendisine yakınlaştırdı.

"Kafa atma..."

Hassssss.... Cümlemi bitiremeden beni öptü. Gözlerim şaşkınlıkla açıldı ve birkaç saniye kendime gelmeye çalıştım. Kendime gelince kurtulmaya çalıştım. O sırada bir gürültü koptu Mert yediği kafayla yeri boyladı. Oh oldu sana bok beyinli!

Yeni bölümü sevgili okurum bedbahtqueen için hemen atıyorum öpüldün :)

İMGE | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin