PATSO SEVERLER

29 7 11
                                    

"Sosis severler olarak hepimize sosisli aldım." Serkan'ın masaya bıraktığı sosislileri görünce iştahım kapandı.

"Kanka üzgünüm ama ben patsocuyum." söylerken bile iştahı geri gelmişti Serkan'ın.

Flash TV oyuncusu mimikleriyle

"Hain, hainsin sen yıkıl karşımdan! "denilince göz devirmekle yetindim.

Arda"Kanka kusura bakma ama Efe'yle bende patsocuyuz." diyince Serkan'ın yüzü biraz daha asıldı.

" Patsonun değerini anlayan birileri daha sizi seviyorum. "diyip ikisinede öpücük gönderdi Berat .Onlarda gülümsedi.

Arda " Efe kardeşim hadi bize 3 patso kapta gel. " deyince Efe hızla kalktı ve Arda'nın yanağından öptü.

" Emrin olur kraliçem. " dedi ve gitti.
Sırıttım, salak çocuk ya.

Berat konuyu bana yazan kişiye getirdi.

" Aga banada seninkinden lazım. Sen her zor duruma düştüğünde destek atıyor, acaba sorsan mı belki bende arkadaş kontenjanından yararlanırım. "

O sırada Efe geldi ve patsoları getirdi.

"Aslında iyi taktik gizemli çocuk havasıyla takılıyorsun, birkaç mesaj atıp kızları kapıyorsun. Kıyak iş."

"Kanka gördüğün gibi her kızda işe yaramıyor. Ben o yazanı bulduğum an kafasını banklara geçiricem."

Bilmiş bilmiş "Görürüz Yaprak hanım." dedi ve konuyu değiştirdi.
Görürüz Berat bey!

" Afracım doymadıysan benim sosislimi yiyebilirsin. "

Berat Afraya yürümeye kaldığı yerden devam ediyordu.

" Doymamış olsam gider bir tane daha alırım. "

" Gidip alayım istersen? " çapkınca göz kırptı.

"İstemez." dedi en sert ses tonuyla.

Çapkınlık Afra'nın en sevmediği şeydi. Can'ı sürekli başka kızlarla görmekten gına gelmişti sarışınıma.

" Peki "teslim olmuşcasına ellerini kaldırdı Berat.

Muhabbetimiz devam ederken uzaktan yanımıza 3 kız yaklaştı. Bir yerden tanıdık gelmişlerdi ama nerden? Aha buldum. Bunlar Afra ile bana kötü bakışlar atıp duran ve bir aralar Berat'ların yanında takılan kızlardı.

" Görüşmeyeli nasılsınız beyler? "

Ses tonlarındaki cilveye hayretler içinde bakmakla yetindim.

"Baya iyiydik siz gelmeden önce. Acaba tekrar mı görüşmesek?"

Berat'ı şaşırarak dinledim. Berat bu güzel üç kızı reddediyordu. Kesin bir bokluk vardı bu işte.

Serkan Berat'ı gözleriyle uyardı.

" Siz bakmayın Berat'a çok şakacıdır o. Bu arada ben Serkan."

Kızlar Serkan'ı hemen geçiştirip bize döndü.

" Peki siz kimsiniz?"

"Afra."

"Yaprak."

Afra ile isimlerimizi söylemekle yetindik. Zaten başka ne denirdi ki?

"Sevgilileri misiniz? Sizi baya sık görmeye başladık."

Kaşlarımı çattım. Ne diyordu bu gerizekalılar?

"Canım biz arkadaşız böyle komple. Tabi sizin erkek görünce hemen sevgili olma gibi bir huyunuz olduğu için bilememişsinizdir."

Afra'ya döndüm. Helal lan sana sarışın. Kızlar tam bir şey söyleyecekken Arda araya girdi.

"Doymadın galiba."

"Nerden çıkartıyorsun, yarısında doymuştum." yüzümde hiç inandırıcı olmayan bir ifade oluşmuştu.

Arda'nın gülmesinden de anlaşılıyordu.

"O zaman kağıdı yalamayı bıraksan mı Yaprak?"

Of ne yapayım mayonez kalmıştı, ziyan mı olsun?

"Tamam be doymadım. Şaka yapmıştım."

yeni bir tane almak için hareketlenmiştim ki Arda benden önce davrandı. Arkasından bağırdım.

"Mayonezi bol olsun."

Geri önüme döndüğümde yeşil gözlü kızın garip bakışlarına maruz kalınca sinirlendim.

"Bir sorun mu var yeşillerini diktin üzerime?"

"Yanlış anladın sen, sana bakmıyordum."

Burdan şaşı olduğunu mu çıkartmalıydım? Kızlar sandalye çekip yanımıza oturduğu sırada Arda geldi ve hep berbaber ayaklandık.
Ve kızlarda mal gibi kaldı masada. Normalde hoşuma gitmezdi böyle bir şey ama aşırı zevk almıştım. Zevkle bol mayonezli sosislimden bir ısırık aldım. Ve sonra biz sınıfa Berat'lar da kendi sınıfına gitti.

...

Afra, Arda ve Efe ile bahçede oturmuş sınıfta kalma korkusu yaşıyorduk. Daha doğrusu ben ve Efe yaşıyorduk ama neyse.

"Coğrafyacı bana taktı aga! Sınavlarımdan geçsen sözlünden bırakıcam diyor. Ben ne yapayım şimdi?"

Afra tek kaşını kaldırıp alayla sordu.

"Ne yaptın da kadını sinirlendirdin?"

Arda atladı cevaba. "Coğrafya hocası girdiği tüm sınıflara verdiği sözlü ödevlerinden birini vermişti ya geçen."Afra hatırladığını belli etmek için başıyla onayladı.

Bende hatırlamıştım. Hani şu misafir çocuğunun yırttığı ödevim. Sonrada bana yazan çocuğun yerime yaptığı ödev. Onu bulunca kafa atmadan önce şu ödev ve bugün için teşekkür etmeliydim.

Afra onaylayınca devam etti anlatmaya.

" İşte bu hıyar ödevi yapmadı, yetmedi sınıfta yapan birine para karşılığı takas teklif etti. O sırada da hocaya yakalandı. Zaten derste de rahat durmuyor."

Efe Arda'ya döndü.

" Aga sende yapmadın o ödevi seni niye bırakmıyor?"

Arda'nın dersleri bizden iyiydi ve hocalarla arası bozuk olmasın diye ödevlerini hep yapardı bildiğim kadarıyla. O yüzden bende merak ettim.

" Ben senin gibi kızla pazarlık yaparken yakalanmadım. Hem senin lise boyunca aldığın sınav notuyla bile geçemezsin hocanın dersinden bir de geçirmesini mi bekliyorsun?"

"Hayırdır Arda yapardın sen ödevleri. Hemde coğrafyacının verdiği ödev. O ödevi yapmayan net salaktır. Üstüne alınabilirsin Efe."

Benim sormama gerek kalmadan Afra sormuştu.

"Tam yapacaktım bu hıyarlar beni dışarı çıkarttılar. Hem her ödevi yapacak değilim ya."

Omzumda bir el hissedince korktuğum için oturduğum yerde sıçradım. Mert'ti.

"Korkutmak istememiştim."
Dedi gülerek.

"Önemli değil, otursana."

"Aslında özel olarak konuşabileceğimiz bir yere mi gitseydik?"

Yoksa ayrılıyor muydu benden? Yuh Yaprak daha sevgili olmadın. Oha acaba o şeyi mi aaaaaa. İçimden çığlık atmamı durduramıyordum. Paniklemiştim galiba.

"Siz oturun biz kalkarız." Afra ayaklandı ama Efe ile Arda oturmaya devam etti.

"Dimi beyler?!"

İkiside yavaşça kalktı ve hep beraber uzaklaştılar.

Çocuklar gidince Mert yanıma oturup gözlerimin içine baktı.

"Yaprak ben senden çok hoşlanıyorum. Benimle çıkmak ister misin?"

Merdivenden mi, tabiki de çıkarım. Ah şaka yapıyorum. Panikledim şu an.

İMGE | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin