Şükrü hoca kafamdaki yarayı temizlerken müdür de o sırada aileme haber vermişti. Çok şükür bugün de okuldan yırtmıştım.
Bir süre sonra odaya bizimkiler geldi. Hepsi bi bana bir de yanımdaki yakışıklı sarıya bakıyorlardı.
"Nasıl oldu?" dedi Şükrü hoca.
"Birden kafamı asfalta sürterken buldum kendimi, nasıl oldu anlamadım."
Şükrü hoca ayaklandı.
"Temizledim yarayı, ailende birazdan gelir. Hadi geçmiş olsun."
"Sağ olun hocam."
Hoca sınıftan çıkınca Afra'yla Serkan yanıma gelip yarayı inceledi. Yaramı görünce ne olacaksa artık.
Serkan "Kanka çok çirkin görünüyorsun." deyince ayağımla bacağına tekme attım.
"Tek derdim güzel görünüp görünmediğimdi zaten" deyip göz devirdim.
Afra o sırada yanımdaki çocuğu görünce elini uzattı.
"Afra ben."
"Mert."
Sonra Serkan'la daha sonrada sonrada Berat'larla tanıştı. Ve bana döndü.
"Tam olarak tanışmadık" deyip elini uzattı.
"Mert"
Elini tuttum.
"Yaprak."
Serkan kulağıma yanaştı.
"Kanka bu çocuk o çocuk olmasın?"
Yüzüne baktım ve olabilir mi gerçekten bakışımı attım. Gözlerini kırparak beni onaylayınca ne deyip öğrenebilirim diye düşündüm.
"Mesajlaşmayı sever misin?"
İlk başta sorduğum soruya anlam vermesede gülümsedi ve elini cebine koydu.
"Konuştuğum kişiye bağlı."
Dediğinden ne çıkartmalıydım ben şimdi? O sırada annem gelince odadan çıkmak için kapıya ilerledim.
"İlginç bir gündü. Ben okuldan yırttım siz kendi halinize yanın gençler." dedim ve kapıyı açıp annemin yanına gittim.
...Doktordan eve gelince kendimi yatağıma attım. Herhangi bir sorunum yoktu. Alnımdaki yara birkaç haftaya tamamen geçermiş ve herhangi bir yerimde kırık yada çıkıkta yokmuş. Ama bu kolumun ağrıdığı gerçeğini değiştirmiyordu.
Birkaç saat yattıktan sonra tuvalete kalktım. Normalde mesaj gelmişmi acaba diye hiç kontrol etmediğim telefonumu uykumdan uyanıp tuvalete gittiğim zaman kontrol etmeye başlamıştım. Ey hayat sen nelere kadirsin. Beklediğim gibi mesaj vardı.
05***: Nasıl oldun?
Ben: Nereden bildiğini sorup sana sinirlenemeyecek kadar kolum ağrıyor. Ama iyiyim.
05***: Benden istediğin bir şey var mı?
05***: kim olduğumu söylemem dışında.
Ben: madem beni çok iyi tanıyor ve seviyorsun neyden mutlu olduğumu da biliyorsundur. Eğer yapabilirsen beni yarın mutlu et olur mu?
05***: Oldu bil Yaprak'ım.
Serkan ve Afra beni daha fazla merak etmesin diye iyi olduğumu ve şimdi uyuycağımı bildiren bir ses attım ve uyudum.
...