Yol Bulucu Meleğin Gülümsemesi

41 8 15
                                    

"Hearin'in sosyal medya hesabı temiz. Onun dışında okuduğu okulu buldum. Oldukça iyi bir lisede okuyor." dedi Jake. Jake'in verdiği adrese gittiğimizde oldukça dalgındım. Dalgınlığım yüzünden bir hata yapmaktan korkuyordum. "Ses kaydına al." dedim yakınımda olan Kai'ye. Ses kaydına almaya başladığını kafasıyla onayladığında karşımda oturan Hearin'in arkadaşlarından biri olan Hanni'ye sorular sormaya başladım.

Taehyun: Hearin ile ne kadar yakındınız?

Hanni: Aslında insanların sandığı kadar yakın değildik. Hearin çok popülerdi, ve o benim arkadaşım olunca bende popüler oluyordum. Hearin'de bizden genelde çoğu şeyi saklar, bizi arkadaş olarak görmezdi.

Taehyun: Sence Yunjin'de böyle düşünüyor mudur?

Hanni: Yüksek ihtimalle evet. Biz Hearin'in oyuncak bebekleri gibiydik.

Taehyun: Anladım. Peki Hearin'in ailesi hakkında bildiğin herhangi bir şey var mı?

Hanni: Hearin'in ailesi yok. Tek başına yaşıyor.

Taehyun: Nasıl yani, emin misin?

Hanni: Evet eminim. Bunu bize Hearin söyledi. Ailesine ne oldu bilmiyorum. Nerede yaşadığını da bilmiyorum. Bize merkezde oldukça iyi bir evde yaşadığını söyledi.

Taehyun: Ev ailesinden mi kalmış?

Hanni: Bilmiyorum. Ama Hearin oldukça markalı giyinirdi. Eşyaları pahalıydı, yani ona kazanç sağlayan bir şey vardı. Belki de akrabaları veriyordur.

Taehyun: Hearin'in kavgalı yada arasının bozuk olduğu bir var mıydı?

Hanni: Evet. Mina'dan hiç hoşlanmazdı. Mina japondu ve sıradışı bir güzelliği vardı. Sanırım Hearin onu bir tehdit olarak gördü. Kıza zorbalık yapmaya başladı ve hakkında dedikodular uydurup bunu okula yaydı. Kısa süre sonra Hearin'in Mina'ya zorbalık yaptığı bir video internete düştü, içinde ne vardı bilmiyorum çok geçmeden uygunsuz içerik şikayetleri sayesinde kaldırıldı.

Taehyun: Ne zaman oldu bu olay?

Hanni: 5 ay olmuştur en fazla. Zaten bu olaylar iyice uzadıktan sonra Mina okuldan ayrıldı.

Taehyun: Hearin'i hiç durdurmaya çalıştırmadınız mı?

Hanni: Aslında bir kez denedik ama Hearin oldukça kaba davrandı ve ona karışmamamız gerektiğini, karışırsak iyi şeyler olmayacağını söyledi. Bizde bir daha karışmadık.

Taehyun: Peki. Sadece son bir şey isteyeceğim sonra gidebilirsin. Mina'nın telefon numarası var mı? Nerede yaşadığını yada yaşadığını biliyor musun?

Hanni: Maalesef. Mina ile hiç konuşmadım. Ve aynı dersleride almıyorduk.

Taehyun: Peki gidebilirsin. Aklına bir şey gelirse mutlaka bizimle iletişime geç.

Ses kaydını kapattığını söyleyen Kai, Hanni gittikten sonra Yunjin'i çağırmak için kapıdan dışarıya baktı. Yunjin kapının önünde bekliyor olacaktı ki hemen içeriye girdi. Tedirgince karşıma oturup bekledi. Kai'nin ses kaydını başlattığını söyledikten sonra Yunjin'e soru sormaya başladım.

Taehyun: Hearin ile aranız nasıldı?

Yunjin: Bizim aramızda bir şey yoktu. Arkadaş gibi davranan insanlardık. Hearin tam bir baş belasıydı.

Dilek Mezarları/taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin