TAEHYUNG
"Yani anlayacağın Jimin erkekmiş." Suratımı emmeye çalışan bebeği kendimden her ne kadar uzaklaştırmaya çalışsam da daha çok yüzüme tutunuyordu.
"Bunun seni mutlu etmesi gerekmez mi?" diye sordu Harin, "Demek ki Rahip Jeon erkeklere ilgiliymiş."
"Hayır daha mutlu falan etmiyor, sarhoşken beni Jimin olarak çağırması bana tek bir şey hissettiriyor o da mide bulantısı." Gözlerimi kapatıp kafamı arkaya yasladım, "Sence bende onu mu görüyor?"
"Taehyung, sende başka birini, özellikle de eski sevgilisini görüyor olsaydı sence de çoktan aranızda bir şeyler olmaz mıydı?" Harin bebeğini üzerimden alıp yanıma oturdu. "Neden Rahip Jeon'a Jimin ile arasında ne olduğunu sormuyorsun? O kadar da yakınsınızdır bence."
"Duymak istediğimden emin değilim."
Kesinlikle duymak istemiyordum.
O fotoğraflardaki çocuğun Jimin olduğunu öğrendiğimden beri kendimi kötü hissetmekten alıkoyamıyordum. Canım acıyordu, konuşabileceğim tek bir kişi vardı ve bu kişinin Jungkook olmaması da beni huzursuz ediyordu.
Konuşabildiğim tek kişi Harin'di.
"Belki de buradan gitmeliyim." dedim en sonunda, "Biriktirdiğim bir miktar param var, Seul'a dönüp baştan bir başlangıç yaparım. Jungkook'u unuturum."
"Yine kaçacaksın yani?"
"Ne yapmamı öneriyorsun Harin, ondan hoşlanmayı geride bırakalı çok oldu, ona aşığım." Gözlerim dolmaya başladı, "Hislerime karşılık bulmam imkansızken daha az acılıydı bütün bunlar, şimdi kendimi birinin yedeği gibi hissediyorum."
Harin beklemediğim bir anda kollarını bana sardı.
"Biliyorum," dedi, "Zor olduğunu biliyorum ama her sıkıştığında insanları geride bırakıp kaçamazsın. Anneni düşün, kim bilir ne kadar üzülecek..."
Haklıydı.
"Sence Rahip Jeon bir şeylerin ters gittiğinin farkında mı?"
"Bir şeyler uzun zamandır ters," dedim, "Uzun zamandır yaptığımız tek şey kavga edip birbirimizi görmezden gelmek, geçen hafta gizlice odama geldiğinden beri biraz daha iyi gibiydik, ona olan umutsuz hislerimi kabul etmiştim ama şimdi... Bende başkasını mı görüyor düşüncesi o kadar sinirimi bozuyor ki Jungkook'a sakin yaklaşamıyorum bile."
"Konuya biraz hakim biri olarak, kesinlikle Rahip Jeon'un normal bir insan olmadığını söylemek istiyorum." dedi, "Taehyung, açık bir şekilde tanıştığınız andan beri seninle flört etmiş. Ondan hoşlanmanı bilerek sağlamış olabilir mi merak ediyorum..."
"Böyle bir şey yapabilir mi?"
"Bana oldukça manipülatif biri gibi geldi."
"Öyle zaten," diye itiraf ettim, "Ama beni manipüle etmediğini söylüyor, sadece doğru kararı vermem konusunda yardımcı oluyor."
"Seni manipüle eden birinin gelip de evet seni manipüle ediyorum diyeceğini pek sanmıyorum. Yani baksana onunla ilgili her şey çok garip, neden psikoloji bölümünü bitirir bitirmez rahip olmaya karar verirsin ki? Buradaki insanlara karşı da çok mesafeli, senden başka kimse onunla bu kadar sık konuşmuyor bile. Sanki her an gidebilirmiş gibi."
Harin çok mantıklı konuşuyordu.
"Bilmiyorum."
"O herifin eski sevgilisine fazla takıyorsun fakat daha büyük bir şey var, ben artık Rahip Jeon'un tehlikeli biri olduğunu düşünüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geceyarısı Duası || Taekook
Fanfiction"Eşcinsellik?" diye sordum, "Bu konuda senden daha açık görüşlü olduğumu düşünüyorum." "Öyle mi?" "Öyle, yani ailemi ve nasıl yetiştiğimi biliyorsun ne kadar kaçsam da kurtulamadığım tabular var. Yetişme tarzım yüzünden garip bulsam da eşcinselliğ...