12

292 46 94
                                    

სონიონი მაგიდის ქვეშ ტელეფონის ასაღებად იხრება და მის წინ ამორალური სანახაობა იშლება... აილინს ფეხსაცმელი გაეხადა და ჯონგუკის უბეს უსვამდა ფეხს. ჯონგუკი იშორებდა, მაგრამ ის კვლავ განაგრძნობდა ამის კეთებას...

_თქვენ რა, დამცინით?!!! _ დაიყვირა სონიონმა. 

_სონიონ? _ მკაცრად შეხედა ჯონგუკმა. _ რა გაყვირებს? 

_ვხედავ შენი დედინაცვალი როგორ გისვამს უბეზე ფეხებს და მე არც ვიყვირო? ვხედავ, რომ შენ არ გსიამოვნებს, მაგრამ ამ ძუკნას... 

_რა ხდება? _ ისმის მკაცრი ხმა. 

_ძვირფასო? _ ფეხზე დგება აილინი. _ არაფერია, უბრალოდ ეს გოგო შეშლილია! სცენებს დგამს და ყვირის. _ ქმარს მიეხუტა ქალბატონი ჯონი. 

_ჰაჰ? სცენებს ვდგამ? _ სონიონმა ჩანთა და ქურთუკი აიღო _ თქვენი ამაზრზენი სახეების ყურება აღარ შემიძლია! 

_რამდენს ბედავ?!!! _ ყვირის თემუ _ ვინ მოგცა უფლება, ჩემს სახლში ასე მოიქცე? შენ ამ ოჯახის არც შესაფერისი ხარ და არც ღირსი! 

_მიმიფურთხებია ასეთი ოჯახისთვის! _ ყვრისი სონიონი. 

_თავხედო ძუკნა! _ თემუ ხელს სწევს და სონიონს სილას ურტყამს. _ მე შენ გასწავლი, როგორ უნდა მოქცევა! 

ჯონგუკი დგას და უყურებს, რადგან იცის თუ ჩაერევა, და-ძმასაც დაკარგავს და მამასაც.

თემუმ ხელი თმებში წაავლო, იატაკზე მოისროლა და თავისი საყრდენი ჯოხი მოიქნია, რომ ჩაერტყა... 

_არა!!! _ დაიყვირა სონიონმა და ხელები მუცელზე აიფარა _ არ გააკეთო!!! ერთი თვის ფეხმძიმე ვარ! 

თემუმ ჯოხი დასწია და ჯონგუკს შეხედა გაბრაზებულმა, ჯონგუკი კი გაფითრებული უყურებდა სონიონს... 

_როდის აპირებდი თქმას, რომ ეს ვირთხა ორსულად იყო?! _ დაუყვირა თემუმ ვაჟს. 

_მე... მე არც კი ვიცოდი! _ პასუხობს ჯონგუკი. 

_ეს ბავშვი არ დაიბადება! _ ამბობს კაცი. 

FIGHT FOR LIFE J.JK ( რედაქტირების პროცესში )Where stories live. Discover now