23

275 44 114
                                    

  იუნგის არია იქ მიჰყავს, სადაც სონიონი ჰყავთ.

კითხვა, რატომ დატოვა ჯინჰო? იუნგი და თეჰიონი, ცბიერები არიან... მათაც ჰქონდათ გეგმა, ისევე, როგორც არიას.

თავიდანვე მიხვდნენ, რომ ჯონგ არია, ასე უბრალოდ არ მივიდოდა. ჯინჰო სხვა სალში დატოვეს, ოთახში ჩაკეტეს და თავად ისევ ძველ, ყველასგან მოშორებულ სახლში დარჩნენ...

იუნგი არიაზე ჭკვიანი აღმოჩნდა, ყველაფერი წინასწარ გათვალა და დროულად იმოქმედა...

სონიონს გადაღლილობისგან ჩაეძინა.  შუაღამისას ეღვიძება, მაგრამ ვერაფერს ხედავს და ვერ მოძრაობს. აანალიზებს, რომ ხელ-ფეხი შეკრული აქვს, თვალებზე კი სახვევი აქვს აფარებული...

თავს აქეთ-იქით ატრიალებს, მაგრამ მხოლოდ სურნელს გრძნობს. არომატული სანთლის სუნი, მთელ ოთახში ტრიალებს, სასიამოვნო, მაგრამ მძაფრი ვარდების სურნელი.

_რა ჯანდაბაა?! _ იძახის სონიონი.

_ოჰ, გაგიღვიძია! _ ესმის კვლავ თეჰიონის ხმა. _ სიურპრიზი, ჩემო დედოფალო! დღეს სხვა რამეს ვცდით! ისე, რომ მე და შენ, მშობლები გავხდებით!

_იოცნებე, ნაბიჭვარო! _ ეუბნება სონიონი. _ მირჩევნია, ნეხვში სახით ჩავიფლო!

_აჰჰ, როგორი ცუდი გოგო ხარ! პატარავ, მინდოდა დღეს ნაზი ვყოფილიყავი, მაგრამ მაიძულებ, რომ სხვანაირად მოგიდგე!

_წადი შენი დედაც მოვტყან! _ მიაძახა სონიონმა, საპასუხოდ კი ძალიან, ძალიან მწარე და ძლიერი დარტყმა მიიღო.

_უზრდელი გოგოები არ მიყვარს! _ მკაცრად გააფრთხილა კიმმა.

_მე შენნაირი ბოზის შვილები! _ მაინც არ დააკლო სონიონმა.

_თავნება ხარ! _ ჩაიცინა თეჰიონმა. _ როგორც ჩანს, ვერ მოგათვინიერე!

_შენნაირები მოათვინიერე, სირო!

თეჰიონმა თმაში წაავლო ხელი, სახით დააგდო საწოლზე, ტანსაცმელი შემოახია და მხრებზე ენა გადაუსვა... კიმი სიამოვნებისგან ხუჭავს თვალებს, სონიონი კი, ზიზღისგან და ტკივილისგან იჭმუხნება...

FIGHT FOR LIFE J.JK ( რედაქტირების პროცესში )Where stories live. Discover now