22

291 50 118
                                    

_თეჰიონ... არ გინდა! _ მუდარით შეხედა სონიონმა. _ ამას ნუ გააკეთებ.

_არ მინდა? _ გაიცინა თეჰიონმა. _ უკვე დიდი ხანია, მინდა! 

_არ მომეკარო! _ ყვირის სონიონი და ჯიბიდან გასაშლელ დანას იღებს. _ გეფიცები, დაგანაკუწებ!

_მე ვერაფერს დამაკლებ, თუმცა, შემიძლია შენს შვილს ვაყურებინო, როგორ ვისიამოვნებ შენთან!

_რას გადამეკიდე? ჩემგან რა გინდა?

_ვერ ხვდები? მიყვარხარ! ისე ძლიერ მიყვარხარ, მზად ვარ, ყველა და ყველაფერი გავანადგურო და შენ მიგიღო! _ ყვირის თეჰიონი. _ თუ დამჯერი გოგო იქნები, შენი შვილიც ჩვენთან ერთად იქნება და როგორც ჩემს შვილს, ისე გავზრდი!

_დაახვიე შენი მამობა და ტრაკში გაიკეთე! _ უყვირის სონიონი. _ ყველამ მშვენივრად ვიცით, როგორი კარგი მამაც ხარ! სიყვარული? შენ რა იცი, რა არის სიყვარული. შენ მხოლოდ ის იცი, როგორ გიყვარდეს საკუთარი თავი და როგორ დაუნგრიო სხვებს ცხოვრება!

_მოკეტე! _ თეჰიონმა, სონიონს დანა გააგდებინა ხელიდან და სილა გაარტყა. _ ბევრს ლაპარაკობ, რისი უფლებაც არ მომიცია...

კიმმა, გოგო საწოლზე მიაგდო და ხელებით მისი შესწავლა დაიწყო, სონიონი ეწინააღმდეგებოდა, მაგრამ კიმმა ტელეფონი აიღო და უთხრა...

_იუნგის ნიშანი მივცე? საყვარელო, ის არც კი დაფიქრდება, ისე ამოხდის ცემით სულს, შენს ძვირფას ბიჭუნას.

სონიონმა ხელები მოადუნა და მოძრაობა შეწყვიტა, თეჰიონმა ჩაიცინა, მაისური გაიხადა და გოგოს ყელს ვნებიანად დააცხრა...

ჯონგუკი ყველგან ეძებს შვილს, ყველა ადგილს და სამალავს ნახულობს და ჩხრეკს. მხოლოდ ერთ ადამიანს მიაგნო, მხოლოდ ერთი, ისიც იუნგის კაცი...

დაბმული, დასისხლიანებული კაცი, ჯონგუკის წინ ზის და პირიდან სისხლს აფურთხებს. ჰგონია, რომ გამოძვრება, მაგრამ არ იცის, ახლა ვისთან ზის, თანაც, გამხეცებულთან და უგრძნობთან...

FIGHT FOR LIFE J.JK ( რედაქტირების პროცესში )Where stories live. Discover now