teraźniejszość
Obudził mnie budzik o 6:30, był poniedziałek, nienawidzę poniedziałków. Powoli wstałam z łóżka i poszła obudzić Liama, ten debil nigdy nie umie wstać na czas. Jestem na 11 roku w szkole, Liam jest na 12 i w tym roku kończy szkołę. Weszłam do pokoju Liama i stanęłam nad jego łóżkiem.
-LIAMM!!! -krzyknęłam, chłopak spadł z łóżka.
-Kurwa Adele, chcesz żebym na zawał zszedł? - zapytał obolały chłopak i wstał z podłogi.
-Tak, a teraz wstawaj, jedziemy do szkoły-Liam wydał z siebie jęk rozpaczy i zaczął się zbierać.
Poszłam do swojego pokoju żeby się ogarnąć, ubrałam czarną obcisłą bluzkę z długim rękawem, był koniec września dlatego robiło się chłodno. Ubrałam jeszcze szerokie granatowe jeansy, naszyjnik z krzyżem i zrobiłam makijaż składający się z korektora, tuszu do rzęs, różu, rozświetlacza i błyszczyku do ust, a przy okazji zrobiłam na oczach kreski, które o dziwo wyszły mi całkiem równo. Moje lekko falowane ciemno brązowe włosy z blond pasemkami zostawiłam rozpuszczone. Kiedy byłam gotowa zeszłam do kuchni z plecakiem.
Wychodziłam właśnie z Liamem z domu, kierując się w stronę jego czerwonego dodge'a vipera. Włączyłam radio i poleciało "Again" od Noah Cyrus, kocham tą piosenkę dlatego zaczęłam śpiewać.
-Adele, zamknij ryj błagam - powiedział Liam.
-You just made the worst mistake.
And you'll regret it, darling.
'Cause once you give and then you take.
You'll only end up wanting.
-Adele.
-was everything hard enough?
(Ooh-ooh-ooh) 'cause one day you'll wake up.
And then you'll say.
-Jak nie przestaniesz śpiewać to wysiądziesz zaraz z tego auta, obiecuje ci to.
-Oj no dobra braciszku bo ci żyłka jebnie.
Reszta drogi minęła nam w ciszy, kiedy Liam zaparkował samochód wybiegłam z auta i pobiegłam do moich znajomych, widziałam Sophie, Lucasa i Noaha.
-Hej wszystkim, gdzie jest Asher? - przywitałam się z wszystkimi i zapytałam o Ashera, zastanawiałam się gdzie jest, bo zawsze piszę na grupie na mesie że go nie będzie.
-Hej Adele to ty nie wiesz? - zapytał lekko zdezorientowany Lucas.
-No nie wiem, a co mam wiedzieć?
-Asher wyjechał do- chłopak nawet nie zdążył dokończyć, ponieważ usłyszał tylko mój krzyk.
-CO
-Daj mi dokończyć - powiedział lekko rozbawiony chłopak.
-No słucham uważnie, co macie mi do powiedzenia.
-Asher wyjechał na wymianę do Hiszpanii, nie będzie go do końca roku szkolnego, za niego przyjechał jakiś typek, ale jeszcze nikt nie wie kto dokładnie.
-CZEMU JA SIĘ DOWIADUJE OSTATNIA O TAKICH RZECZACH?
-Spytaj Sophie, miała ci powiedzieć - odpowiedział Lucas wzruszając ramionami.
-Noo, ja zapomniałam - odpowiedziała zmieszana Sophie.
-Darwell nie wybaczę ci tego. - powiedziałam lekko prześmiewczo.
CZYTASZ
My Little Secret
RomanceAdele jest zwykłą nastolatką uczęszczająca do 11 klasy. Wychowuje się z starszym bratem i ojcem tyranem, ma grupkę przyjaciół z którymi jest nie rozłączna, do czasu kiedy Asher wyjeżdża na wymianę do Hiszpanii. W jego miejsce przyjeżdża tajemniczy c...