3

296 20 20
                                    


Siz; Lan sen beni izliyorsun?

G1; Evet?

****

Siz; Bak. Birşey demiyoruz diye haddini aşma.

G1; Merak etme bana ait olan birşeyi alıp gideceğim.

Siz; Neyi alacaksın?

G1; Orası şimdilik bende kalsın yakında öğrenirsin.

Siz; Gizemli gizemli konuşup durma. Neyi alacaksın?

Görüldü atıp çıkmıştı. Dalga mı geçiyordu benimle? Ona güven olmazdı, herşeyi yapardı.

Böyle konuşması beni fazlasıyla telaşlandırmıştı. Tam düşüncelerim de kayboluyordum ki telefonun çalması herşeyi bozdu.

Telefona baktığımda annemin aradığını gördüm. Birşey mi oldu acaba?

"Annecim?" Diyerek açtım. "Kızım?" Sesi üzgün çıkıyordu.

"Anne iyi misin?" Diye sordum. "Kızım ben.."

"Anne n'oluyor?" Ses tonu içimde bi burukluk hissettirmişti. "Kızım ben gidiyorum." Bunu demesiyle ağlamaklı sesini duydum.

"Anne? Anne iyi misin? Nereye?"

"Bekle geliyorum konuşalım." Ağlamasına dayanamıyordum. Bu şekilde kendini harap etmesi benim de canımı çok acıtıyordu.

"Gelme."
"Görüşürüz kızım Allah'a emanet." Diyerek aramayı sonlandırdı. Hayır anne hayır gidemezsin. Ruhumu alamazsın benden..

Koşarak bankadan çıktım. Şuan tek istediğim eve ulaşmak, annemle konuşmaktı.

Orta da hiçbir sebep yokken gidemezdi, buna izin veremezdim.

Daha da gaza bastım. Sanki yollar ilerliyordu ama araba gitmiyor gibiydi. Bi an önce eve ulaşmalıydım.

Annemi arıyordum ama açmıyordu. Neden gitmek istesin? Bu kadar zaman sonra? Neden?

Gözlerim kararmaya başlamıştı, ellerimin titremesi yüzünden doğru düzgün arabayı bile süremiyordum.

O an son kez gözlerim karardı. Son gördüğüm ise bi kamyonun benimle çarpışması olmuştu.
Sonrası büyük bi sonsuzluk..

****

Gözlerim açılmıyordu. Ama etrafımda ki sesleri duya biliyordum.

"Kız bu mu?" Diye sordu birisi.

"Bu." Diye cevap verdi birileri de.

Neler olduğuna anlam veremiyordum. Benden mi bahsediyorlardı? Bilmiyorum.

"Uyandırın şunu." Bu kimse hayvan sanırım. Uyuyan kişi uyandırılır mı?

"Abi nasıl uyandıralım kızı, kendi uyanmalı?" Sonunda zeki birileri.

"Doktoru çağır uyandırsın." Çok uzadı ama bu uyanma konusu. Gözlerimi açsam mı acaba?

Kapının çarpmasından birinin doktoru çağırmaya gittini anladım.

"Gözlerini aç, uyumadığını biliyorum." Nasıl anladı ya? Sonuna kadar inkar ede bilirdim ama anlamıştı. Yavaşca gözlerimi açmaya başladım.

YALAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin