7

234 13 61
                                    


Sertaç; Bilader deme lazım olur.

****

Siz; Demem.

Son mesajıda atarak telefonu kenara bıraktım.

Saat baya geç olmuştu. Zaten sabahtan beri iş konuşmuşlardı. Kendileriyle beraber beni de yormuşlardı. Uyuma kararı aldım. Bişeyler giyerek yatağa girdim.

Uykum yoktu sadece uzanırım diye düşündüm. Tam sıkılıp yataktan çıkacaktım ki ayak sesleri duymamla yataktan kalkmadım.

Kapı açıldı ve içeri birileri girdi. Yoksa Sertaç mı geldi? Gözlerim kapalıydı ve kapıya dönüktüm. Sarılırsa tekmeyi basardım vallaha.

Yatağın diğer tarafının çökmesiyle yatağın bi kenarına oturduğunu anladım. Daha fazla dayanamadan yataktan kalktım. "Amacın ne?" Diye sordum.

Uyumadığımı görmüş olacakki anlamsızca bana baktı. Arkasında ki battaniyeyi çıkararak konuşmaya başladı. "Üşüme diye."

Birazcık şaşırmış,utanmış olabilirdim. "Ha anladım."
"Alayım ben onu." Diyerek battaniyeye almak için uzandım.

"Teşekkür ederim." Yeniden yatağa girerek battaniyeyi başıma kadar çektim. Şuan yerin dibine girsem yeridir.

"Sen ne sandın?" Diye sordu. Cevap vermek gibi bi fikrim yoktu.

"Anlaşıldı. Cevap vermeyeceksin. İyi geceler." Diyerek odadan çıktı.
İyi miydi geceler?

****

Yüzüme düşen gün ışığıyla gözlerimi açtım. Gece bi şekilde uyumuştum. Battaniye de amma sıcak tutmuştu.

Yataktan hızlıca kalkarak banyoya gittim. Banyoda ki işlerimi hallederek aşağı indim.

Salona ulaştığımda dünki kız ve yanında bi erkek de vardı. Bunun yine ne işi var burda? Her gün her gün, evi yok mu bunun?

Sarı'lıyla beraber gelen erkek "Merhaba ve günaydın." Diyerek söhbet açtı. "Merhaba." Diye cevap verdim.

"E Sertaçcım gidiyor muyuz açılışa?" Diyerek lafa atladı sarı kafa.

"Gideriz." Diye cevap verdi. Bu adam bana niye ters ters bakıyordu? Söhbetlerini daha fazla dinlemeden mutfağa doğru ilerledim.

"Lisya gelmeyecek mi?"

"Yok ya ne gelecek. Beraber gideceği biri de yok zaten." Çok gıcıktı bu kız.

"Beninle beraber gide bilir?" Bu kızın yanında ki erkekte ne ayaktır arkadaş?

"Lisyanın gitmek isteyeceğeni sanmıyorum." Diye lafa atladı Sertaç bey.

"Sen bi sor. Bence gider."

Bu konuşmadan sonra büyük bi sessizlik oluştu. Hele şükür sustular diye düşünürken, Sertaç mutfağa girdi.

Umursamayarak birşeyler atıştırmaya başladım.

"Açılışa Bilalle katılmak ister misin?" Diye sordu. Hiç beklemiyordum açıkcası.

"Gerek yok."

"Bende öyle düşünmüştüm." Diyerek ayağa kalktı ve salona doğru yürümeye başladı. Ne yani vereceğim cevabı bildiği için mi sormuştu? Ulan kurnaz herif.

YALAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin