5

308 17 25
                                    


Fazla yakındık bu yüzden biraz uzaklaştım. "Benden kaçamazsın." Dedi biraz daha yaklaşarak..

****

"Kaçmıyorum senden." Şuracıkta bayılacaktım. Kalbim olduğundan daha hızlı atmaya başlamıştı,heyecanlanmıştım. Ama bunlar normaldi.

Biriyle yakın olunca da böyle oluyorum diye düşündüm. Bi farklılık vardı sanki, ay kelebekler çok güzel değil mii?

(Ne kelebeği amk? Aklı gitmiş bununn.)

"Bu kaçmamış halin mi?" Diye sordu. Sorusunu duymamla hayal dünyamdan kurtulmuştum. Bi kendime gelmiştim.

"Aynen." Dedim uzaklaşarak. Şuan yaşadığım manzara hem mantıklı hem mantıksız geliyordu.

(Bütün romatikliği bozdun gerizekalııı.)

"Güzel."

"Telefonumu ala bilirmiyim?" Bi telefon yüzünden bu kadar olmamışmıydık? Asıl konumuz telefondu.

"Alamazsın." Bu adam şakaydı değil mi? "Telefonumu verir misin?" Dedim sinirle.

"Vermezsem ne yaparsın?" Bi dalıcam şimdi sana göreceksin ne yaptığımı. Tam konuşmaya başlayacaktım ki, Sertaç araya girerek "Tamam veriyorum sakin." Dedi.

Dolaptan telefonu çıkararak bana uzattı. "Fazla umutlanma hiçkimseyle iletişime geçemezsin."

"Kurnaz." Dedim telefonu alarak.

"İnatçı." Dedi gözlerime bakarak.

Birşey demeden kapıya doğru ilerledi. "Nereye?" Diye sordum merakla. Bana dönerek "Ne o merak mı ettin?" Dedi.

"Ne merak edicem seni?" Diyerek sırtımı ona dönerek dışarıyı izlemeye başladım. Ne merak edicem seni arkadaş. Bi an gidince merak ettim. İmalı imalı konuşuyor bide.

Kapının açılıp kapanma sesini duydum. Gitti ya, baya baya bitti. Nereye gittiğini söyleseydi bari.

Evde de kimse yokken kaçsamıydım acaba? Hayır, bu büyük aptallık olur. Ya bana oyun kuruyorsa? Kursun canım ne olacak?

Olmaz. Şuan kaçarsam büyük ihtimal yakalanırım.

Kaçmak için planlamalar yaparken telefonda bi bildirim gözüktü. Telefonu açtığımda birisinden mesaj geldiğini gördüm. Bi dakika, hani ben bu telefondan birine ulaşamazdım?

Gelen bildirime tıkladığımda yazılan mesajla göz göze geldik.

+0555****; Nasıl gidiyor esirlik?

Bu kim ya? Esir olduğumu nereden biliyordu?

Siz; Sen kimsin?

Uzatmayı sevmezdim. Bu yüzden direk soruyu sordum.

+0555****; Bilmem kimim sence?

Siz; Boş yapma kimsin?

+0555****; Beni en iyi sen tanımalısın değil mi Lisya?

Siz; Hepiniz niye aynı soruyu sorup duruyorsunuz amına koyayım, nerden tanıyayım ben seni?

+0555****; Doğru ya. Bu soruyu sana Sertaç'ta sormuştu. Nasıl oyuna getirdim ama sizi KDNSJSNVKSHS.

YALAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin