~03~ "benim"

383 32 7
                                    

Jungkooktan

Defalarca, defalarca sırf ya bedenim yada param için benimle konuşan olmuştu hyunglarımı bulmasaydım da hâlâ olacağı kesindi birine güvenmeyi aldatıldıktan sonra bırakmıştım gerek ilişki olarak gerek güven olarak aldatıldıktan sonra..

Güzeldim, biliyordum. Omuzlarıma ulaşan saçlarım ince zayıf şekilli bacaklarım, dolgun olduklarını söyledikleri kalçam, bembeyaz tenim ve orantılı yüzüm ile gerçekten güzel bir omegaydım. Diğegr omegalara göre bir tık daha uzun olabilirdim ama bu o kadar göze batıyordu hatta hoşuma bile gidiyordu doğamız gereği bizden daha yapılı ve uzun alfalara bakmak için yalnızca çok ufak başımı kaldırıyordum. Ve bu hoşuma gidiyordu ayrıca alfaların iri olması da sorun değildi çünkü ne kadar bir omega da olsam zayıf da olsam kendimi korumak için onlardan daha çok kasım var denebilirdi.

Yinede ne kadar güzel olsamda bunun bana getirilerini kestiremiyordum bu yüzden spora başladığım dönemde 'beden dili' adında ders almıştım. Artık ismi her neyse çok hatırlamıyorum. Şimdi diyeceksiniz o nasıl ders diye tam ders sayılmaz ama insanların bir şey söylediğindeki samimiyeti anlamak asıl amaçlarını öğrenmek gibi şeyler için görmüştüm çünkü amacım geç olmadan geçten kastım o kişiye bağlanmadan niyetini anlayabilmekti. Okumak yerine dersini almıştım işte

O , o çok güzel ve yakışıklıydı evet bu tarif edilemez bir gerçekti fakat o an sadece mimiklerine odaklanmış samimiyetini anlamıştım ama bu beni düşünmeye itiyordu neden? Neden tanımadığın birine özellikle de bir Delta? durup dururken peşimden kimse gelmezken o an aklına ben geldim gerçi hyunglarımın o çocuğu patakladıktan sonra beni görmeye geleceklerini biliyordum.

Evet hyunglarımla onlara görgü tanıklığı yapmamla tanışmıştim dediğim gibi asla zorbalığa veya haksızlığa susa

Dediğim gibi zorbalığa veya haksızlığa susan biri asla değildim

Flashback

Kendini beğenmiş bir beta onlara çantasından eşyalarını çalmasıyla suçluyordu. Tabiki çalmamışlardı kendi eşyasını onların çantasına bilerek koymuştu nedeni ise sevdiği kız alfa olandan hoşlanıyordu beta da aklınca alfayı okuldan attırmak için memur babasına dert yanıyor bildiğin olay çıkarıyordu.

Birtakım ergendi...

"Ya hocam aldılar diyorum gidin arayın çantayı onu bana babam almıştı!"

Sadece boş konuşuyor başımı şişiriyordu , tabi tek görgü tanığı ben olduğum için nefret ettiğim müdürün odasına bende gelmiştim. Beni okulun çalışkanı olarak bilirlerdi kendi halimde sadece okuyan biri diyemem ben daha çok sessiz ve haksızlığa baş gösteren tek çocuktum. Bulaştığım kişiler genelde ailesi varlıklardı beni kolayca okuldan attırabilirlerdi ama okulun tek zeki Omegası olarak okulun adını çıkaran bendim dolayısıyla bana birşey yapamıyorlardı gerçi buraya bursla geldiğimi sanıyorlardı ama sadece sanıyorlardı..

Evet ailem varlıklıydı hem ailelerinden kalma hemde kendi emekleriyle kazandıklarıyla fakat bulunduğumuz bölgede diğer yerlere göre çok fazla jeon soy adlı aileler vardı tabi kim bilebilirdi koskoca JEON şirketinin ve şehrin birçok yerindeki okulların sahibinin oğlu olduğumu...

Okulda ailemi tanıyan kimse yoktu hoş zaten merak eden de yoktu fakat karşısındaki çocuk memurun oğlu olduğundan iş biraz karışıktı yoksa çoktan derse başlamışdık ama işin içine birde babası girince müdür arada kalmıştı.

"Hocam biz almadık diyoruz! Ne yapalım onun eşyasını!"
İsminin yugyeom olduğunu öğrendiğim kahverengi saçlı omega konuştu çok tatlılardı ikiside -biri alfa olsada- burslu diye inanmıyorlardı iş başa düşmüştü anlaşılan.

Chance // Taekook ≮ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin