Taehyungdan
Sinirden alev fışkırıyordum bu yıl ki proje için bir hocayla konuşmaya öğretmenler odasına gittiğimde kapıda jungkook'un koşarak yeni gelen profesörümüze sarıldığını görünce sinirlerim tavan yapmıştı.
Biraz daha izledikten sonra oradan ayrılıp bizimkilerin yanına gidecektim nedense onun birine sarıldığını görmek kalbime hiç iyi gelmemişti ve tabiki sinirime de ki birinin karşıma çıkmasıyla bu düşüncem yalan oldu.
Hangi sınıftan olduğnu bilmediğim kız ellerini arkada birleştirmiş hiçbir kıza yakıştırmadığım açık giysileri -klasik crop,etek falan- giymiş kıza bakıyordum Allah bana sabır versin bir bitmiyolardı ama bir bakayım kızın günahını almayayım"Taehyung-sshi acaba çıkışta neler yapıyorsun?" Tek saç tutamını cilveli bir şekilde kulağına geçirmesiyle sorduğu sorudan niyetini anlamıştımve yine yanılmamıştım. Bir tane akıllı insan çıkmaz karşıma ya "bunun seni ilgilendiren kısmını göremiyorum?" Ters cevap vermemle somurtup tekrar söze koyuldu "hayır yanlış anladın ben diyecektim ki belki beraber çıkışta bir şeyler yapabiliriz" evet dediğim gibi çokta doğru anlamışım "hayır , yapamayız" deyip oradan çekip gittim.
Hiç gelemiyorum sırf yüzümle ilgilenenlere evet yakışıklıydım ve bunu biliyordum ama bazen kötü sonuçları da oluyor, ya öyle olmasaydım mesela kimin maskesi ne zaman düşecek diye beklemezdim belki ama bilmiyorum.
Neyse bahçeye indim amacım basketbol oynamaktı kafamdaki düşüncelerden,sinirden,öfkeden ve daha bir çok duygudan bu spora saklanırdım terapi gibi gelirdi bana ve mutluydum bunları saklamak yada köreltmek için bir top yetiyordu bana tabi ilerde neyin yada kimin olacağını bilemeyiz.
...
Kan ter içinde kaldım cidden çoğu derse girmeyip basketbol oynamıştım yine bizimkilerde yok tek olmuyor ama işe yaradı bu yüzden sakıncam yok da bu karıncalanma neydi yada izleniyormuşum hissiyat- alkışlama sesiyle arkamı döndüğümde ağzımdan çıkan tek şey 'siktir'di , koca bir SİKTİR
Birde bu çıktı başıma nahlet kız bir salmıyor arkadaş ayda bir çıkıyor onda da günümün içine ediyor cidden. Karşımda bacak bacak üstüne atmış salonun boşluğundan yararlanıp sırıtarak bana doğru geliyordu. Hoş, boş olmasaydı da gelirdi.
"Aferim benim sevgilime yine her zaman ki gibi mükemmel oynadın" ya sabır,sakin ol hyunglarının dediklerini düşün burundan al ağızdan ver, çok güzel yine başladık "Bacım sen niye beni bir salmıyorsun biz sevgili falan değiliz bilmem hatırlar mısın ayrıldık ben anlatmaktan yoruldum sen sen dinlemekten bıkmadın jen!" Kollarını uzatıp sarılmaya çalıştığında kollarından itip ona tiksinerek baktım daha ne kadar gururunu düşürebilir ki
"Yapma Tae~ seninde beni özlediğini ikimizde biliyoruz gel inat etme de eski ateşli gecelerimize eski güzel günlerimize dönelim hm" gözlerimi kapatıp bir derin nefes aldım ben bu kızla sadece gezmiş birşeyker içmiştim bir kere bile öpmemiştim ki kızı ya! yemin ediyorum sinir hastası oldum bu kızdan yeter elimden bir iş çıkacak!"
"Ya bacım bak sevgilim deimyorum arkadaşım da değil bacım bir sal artık sen ne gecesinden ne gününden bahsediyorsun bizim öyle bir günümüz hiç olmadı ablacım iyi misin! Alo! Bak sesimi yükseltmek istemiyorum seninle zaten beni aldatmandan sonra bitirdik sen kendi yoluna gittin ben kendi yoluma sen hala neden yakamdan düşmüyorsun be kadın!"
Bunları söylerken bile bana dokunmaya çalıştığından sesim sonlara doğru yine yükselmişti çok güzel uğraştığım duruma bak
"H-hyung?" Gelen sesle kafamı çevirdiğim kafasını içeri uzatmış bana boncuk boncuk gözlerle bakan jungkook'u gördüğumde adeta yumuşadığımı hissettim "Şey hyung yanlış bir zamanda mı geldim?" Bunu bile masumiyetle yüzünde adeta saflıkla söylerken bile nasıl tatlı olabilirdi ki bir insan! Gülümseyip kafamla gelmesi için işaret verdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chance // Taekook ≮
FanfictionBir sürü zorluğu atlatabilmiş ve hâlâ da ayakta dimdik duran bir omega ne kadar güzel olabilirdi ki... En fazla bu kadar güzel olabilirdi. OMEGAVERS (çevrildi) Delta Tae Omega Gguk