~06~Hyungie

222 22 0
                                    

Jungkooktan

Mhhh kokusu çok güzel , sarıldığım şeyin kokusu çooook güzel neye sarılıyordum şuan umrumda değildi

Sedecw biraz daha uyumak istiyordum bu yüzden kafamı olduğum yere biraz daha gömüp burnumu sürttüm kokusunu daha net almak için koku beni dah da mayıştırıyordu ama en sonunda tekrar uykuya dalamcayağımı anlamıştım. Bu yüzden olduğum yerde biraz daha kıpırdanıp kollarımı da iyice sarıp kendimi ona çektim şu an hyunga sarıldığımı biliyordum ama bunu umursamadım sonuçta rahatsız olsaydı belli ederdi.

Kalkmaya niyetim yoktu çünkü yerim rahattı ve bir daha bu pozisyonda olamayacağım için tadını çıkarmak istiyordum ama onu da sıkmak istemiyor tepkisini merak ediyordum. Dün zorla tecavüze uğrayacakken kurtarmıştı beni dün çok ağlamıştım çok korkmuştum ama şu an bunların hiçbirini takmak istemiyor kucağında mutlu olduğum hyung'umu izlemek istiyordum.

Uff ya çok utanıyorum ama! Kalkınca haberim yok gibi mi yapsam yoksaa ah bilmiyorum ama eğer normal davranırsam daha yakın yani samimi davranacağımızdan eminim ve bu benim gerçekten hoşuma gideceği için kesinlikle haberim yokmuş gibi davranmayacağım ne kadar utansamda..

Kafamı sürtüp yerimde esnedim ve yavaş yavaş kafamı kaldırdım bir süre gözlerimin ışığa alışmasını bekledim. Gözlerim alışınca yavaşça kafamı tam kaldırıp hyungun o güzel yüzünü izledim . Elimi kaldırıp o güzel yüze endişeyle dokundum , çok yumuşaktı..

Teni beni cezbediyordu o göz alan yanık teni ve dokunulası yumuşaklığını hissetmek çok güzledi. Kendimi ilk kez kirli hissetmiyordum her banyodan çıktığımda hissettiğim temizliğin çok üstünde bir histi onun yanında tamamlanmış hissediyordum.

Hyungun birden soluna dönüp yanağındaki elimi öpünce ani bir irkilme yaşadım ,uyandığını hiç fark etmemiştim. Gözlerini açtığı zaman beni görmesiyle yüzünde bir gülümseme oluştu bana o güzel kare gülümsemesini bahşetti.

Benimde gülümsememle yavaş yavaş soldu gülüşü geriye huzurlu bir ifade kaldı ve o uzun kemikli elleri yüzümü buldu. Hâlâ rahatsız olucam diye izin istiyordu. Yanağımı okşamaya başladı ,adeta kırılmasına korktuğu birşeye dokunmuşcasına sevdi tenimi. Saç tutamlarından önüme geleni kulağıma sıkıştırıp ağzını araladı

"Kookiem?" Ona yalnızca "hmm" diyebildim çünkü hâlâ mayışmış bir haldeydim ve sadece göğüsüne sokulup tüm gün orada kalmak istiyordum. "İyi misin?rahat uyudun mu?" Gülümseyip kafamı salladım "çok rahattı hyung" beni bir süzüp yüzünde huzursuz bir ifadeyle "pişman mısın? Böyle uyuduğuna?" Dedi o ne dediğini duyuyormuydu? Ben hayatımda bu kadar rahat uyku çememiştim bana neler söylüyordu.

Fakat cevabı sözlü vermeyecektim ona biraz daha yaklaşıp burnumu burnuna sürttüp yeniden göğüsündeki boşluğa kafamı gömdüm ve daha sıkı sarıldım. O da memnun olmuş olacak ki biraz aşağıya kayıp belimdeki tutuşunu güçlendirdip benim gibi kafasını boynuma konumlandırdı ve derin bir nefes çekti.

"İyi misin?" Ne için sorduğunu anlamıştım tabiki merak ediyordu ama benim yaşadıklarımın yanında hiç birşeydi adam sadece pantolonuma dokunmuş yüzüme yaklaşmış öyle aman aman birşey yoktu gerçi o gelmeseydi olabilirdi ama sonuç olarak şuan düşünmek istemiyor unutmak istiyordum tabi ilk defa yaşayan biri için travma sebebiydi bu yüzden takmıyordum. Şu an hyungun göğüsün rahatlığı daha tartışılabilen türdendi.

Hafifçe kafamı sallamamla rahat bir nefes verdi derken omzumun açık kısmında bir ıslaklık hissettim. Hyung omzumu öpmüştü ve cildim alev alev yanıyordu çok utanıyordum. Daha ne kadar olmuştu tanışalı bu dokunuşların beni rahatsız etmesi gerekirken hoşuma gidiyordu.

Chance // Taekook ≮ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin