~07~yanlış

223 21 0
                                    

Taehyungdan

Kapıyı açmamla yugyeom ve jin'i beklerken tanımadığım bir alfayla karşılaşmayı beklemiyordum."Buyrun kimsiniz?" Yugyeom evi olduğu için arkadaşıdır diye düşünmüştüm "jungkook burda mı?" Jungguk mu o ne alaka şimdi diye jungguk'a döndüğümde tezgahta ters -bize tarafa- dönmüş tek gözünden akan yaşı görmüştüm hani hayır yani iki dakikada bu çocuğa ne olmuştu.

Hızlıca jungguk'un yanına gitmemle yanaklarını avucumun arasına alıp o kıyamadigim yaşlarını sildim "kookiem ne oldu?" Bana döndüğünde dayanamayıp yanağına bir tane öpücük kondurdum. O da göz yaşlarını silip bana gülümsedi ve elimden tutup tezgahtan atladığı gibi kapıya yöneldi hâlâ açık duruyordu. "Neden geldin?" Kapıdaki alfaya seslenişiyle tanıdığı açıktı ve pekte araları iyi gözükmüyordu "seni görmem için bir nedene ihtiyacım yok ayrıca seni özledim. Jungkook biliyorum o zamanlar genç-" "Ya sen ne özlemesinden bahsediyorsun! Bir de gençtim diyor! Başkalarıyla sürtmek için genç değildin ama!" Şaşırmıştım aralarında birşey vardı belkide sevgililerdi bilmiyorum ama içimdeki bu burukluğa engel olamıyordum.

"Bak özledim diyorum! ve ayrıca sana sorduğumu hatırlamıyorum! hemen kendine sevgili mi buldun ha! birde bana dersin benden bir farkın yok senin! sürtmek için arkandakine güveniyors-" jungkook'un benim yapacağım şeyi yaparak çocuğa tokat geçirdiğinde içim rahatladı ne yaşadılar bilmiyorum ama şu çocuğu dövmeden durabildiğime ben bile şaşırıyorum.

"Piç herif birde hâlâ utanmadan kapıma geliyor, BANA BAK BENİ KULLANDIĞIN YETMEDİ SÜRTÜĞÜN GİDİNCE BANA MI YANAŞTIN PEZEVENK SİKTİR GİT BİR DAHA GÖZÜM GÖRMESİN SENİ!!" Woaw haşin kookiem benim onunla gurur duyuyordum ama onu kullanmış olduğu düsüncesi bile kötüyken o piçin bunu yapması onu öldürme sebebim olarak yeter de artardı.

Jungguk'un kapıyı kapatmasıyla bana dönüp kucak isteğini belirterek kollarını kaldırması umarım alışkanlık hale gelirdi çünkü ben gayet memnundum. Onunla ilgilenmekten ne giydiğine hiç bakmamıştım üstünde uzun bir beyaz swet ve altında kısacık şortla muhteşem görünüyordu onu kalçasının altından kavrayıp kucağıma almamamla boynuma sıkıca sarıldı bende oturma odasına ilerlerken öpücüklerimi kondurmayı ihmal etmiyordum o güzel bembeyaz tenine.

Sonsuza kadar soluyabileceğim bir kokusu vardı, çok güzeldi beni en çokta kurdumu bağımlı yapıyordu ama hâlâ aç olduğunu unutup bu şekilde yatıramazdım o yüzde kalkmaya pek de niyeti olmayan bebeğimi tekrar kucaklayıp mutfağa götürdüm. Mayıştığına dair sesler çıkarıyordu o tekrar uyumadan birşeyler yedirmeliydim bu yüzden yemek yapmakta vazgeçip dünkü yemekleri ısıttım .

Yemeğini zorla yedikten sonra kucağımda uyuya kalmıştı onunla beraber gözlerimi dinlendirecektim fakat tekrar zil çalmıştı ve ben bu durumdan sıkılmıştım artık. Jungkook'u dikkatlice yatırıp gitmemem konusunda ne kadar nazlansada geleceğimi söyleyerek ikna etmiştim. Bebeğim benim. Kapıyı açtığımda bu sefer yugyeomlajin karşıladı çok şükür.

"Taehyung, jungkook uyandı mı?"iyi mi jungkookiemiz" daha bisimillah demeden başlayan sorular bir duraksama yaşadım ama sakince konuşup o adamın kimin? neyin nesi? Olduğunu sormam lazım dı. En sonunda zar zor uğraşıp oturtmayı becermiştim.

"Ya taehyung ne oldu? jungkook'a mı birşey oldu? niye birşey demiyorsun? ya seni burda bıraktığımıza pişman etme bizi ne oldu!?!" "Ya yeter olmadı birşey sakin olun çocuk yukarda uyuyor sizin yüzünden uyanacak az susun!!!" Bir susmuyorlar birşey olsa onları mı beklerim sence "tamam o zaman ne oldu söyle" derin bir nefes alıp az önce kalktığım koltuğa oturdum "jungkook'un önceden ilişkisi var mıydı?" Ya benimkisi de soru çocuk kaç yaşında illaki yapmıştır.

"Evet bir kere oldu , da sen bunu nerden biliyorsun" iç çekim kafamı başka yöne çevirdim "ne oldu aralarında da ayrıldılar?" Evet bu saçma bir soruydu ama ne yapayım merakıma engel olamıyordum "birincisi taehyung bunu sana söyleyemem ha eğer jungkook isterse o söyler ve ayrıca nerden biliyorsun şunu artık söyler misin? Buraya mı geldi?" Kafamı salladım haklılardı "evet buraya geldi" birden ayağa fırlamasıyla beklemediğim için yerimde sıçradım "AMINA KODUĞUMUN PEZEVENKİNE BAK NE HADLE GELMİŞ ONA YAPTIKLARINDAN SONRA!!" Gerçekten kötü birşey yapmış olmalı bu kullanmaktan da kötü bu tepkiye de acaba ne? "Sakin ol jungguk hâlâ uyuyor " derin bir nefes çekti yerine oturtmayı becermiştim ve herşeyi de anlatmıştım.

Chance // Taekook ≮ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin