Eveett günaydınlar efenim okunma olmaması şuan pek umursadığım birşey değil sadece yazıyorum.Ama hani olurda ki okuyan olursa iyi okumalar🤭💗
.....
Taehyung
Gözlerimi açtığımda etrafıma göz gezdirdim. Gözüm en son yan sırama çarpmıştı düzenli bir şekilde yerleştirilmiş kalemlerin transfer olan omeganın olduğunu biliyordum. Ve belirteyim ben rahat yatağım hariç hiç bir yerde yatamam derste de kafamı koyduğum zamanlar hep gözlerimi dinlendirim .
Koskoca dört sene boyunca yanıma kimseyi oturturmayan ben uyanık olduğum halde ona izin vermiştim ve lanet olsun ki o çok güzeldi tarif edemiyeceğim kadar güzel evet gözlerimi açmamış olabilirim ama bu kirpiklerim arasından da izlemeyeceğim anlamına gelmez.
O boynuna kadar gelen kulaklarına sıkıştırdığı saçları , stres yaptığı için pirsingini dişleyen tavşana benzeyen dişleri ,kırmızının en güzel tonunda ki dolgun dudakları ,yıldızları andıran kocaman açmış hocayı izleyen gözleri ve bembeyaz tenine dokunmak için kaşınan ellerim bunun habercisiydi çözemediği soruyu kaşlarını çatıp tatlı tatlı uğraşması bile.. sikeyim o cidden çok güzel ve onda melekleri kıskandırabilecek güzellik varken gözlerimi ondan alamamam çok doğaldı.
Evet Deltaydım. Yüzyılın Deltası bunu o kadar takmıyorum diyemem ama çokta üstüne düştüğüm söylenemezdi. Gücümün farkındaydım ve gücüm diğer türlerden üstündü ama asla haksız yere kullanmazdım asla. Başkasına da kullandırmazdım.
Yanımda biten düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan ayak sesleri kafamı çevirmemi sağladı.
"Büyük ihtimal yanına kimin oturduğunu sorguluyorsundur. Sen uyurken oraya yeni transfer Omega oturdu"
Dizin üstünde giydiği etek ve kropla tatlı göründüğünü sanan nerdeyse okula ilk geldiğimden beri beni salmayan jennie kafa ütülemekten başka iş yapmıyordu cidden.
Jennie omegaydı bana aman aman bir zararı yoktu ama bazen cidden flörtlerini ve sevgili triplerini kaldıramıyordum. Yoksa zorba olması hariç iyi kızdı lafım yoktu.
Ona cevap vermeyip ayaklanırken kapıda bizimkileri şakalaşırken gördüm. İt sürüsü işte ne yapacaksın
"Kardeşim hani teşrif edebilirsen diyorum zıkkımlanmaya inecez gelmeyi düşünür müydünüz?"
Diyerek dalga geçen yoongi'yi aldırmadan yanından geçeceğim sırada beni durdurup
"Oğlum ne işi kızlara yaptırıyorsun biz boşuna mı varız?"
Dediğinde anlamadığım için baktığı yöne kafamı çevirdiğimde gördüğüm şey ile adeta gözümün karardığına yemin edebilirdim.
"Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz!!" Gözlerimden ateş çıkarken sesimi olabilecek en derin hâli ve büyük şiddetiyle bağırıken jennie ve ona yardım eden bir kaç kızın Omeganın eşyalarını yere fırlattığını bazılarını ise çöp poşetine doldurduğunu görünce beynimdeki kan fokurdamaya kurdum pençelerini geçirmeye başlamıştı. Sözlerimi geri alıyordum ne bekliyordum ki o hâlâ zorbaydı değişmeyecekti. Birden yükselmemle korktukları için titreyen sesleriyle konuştular.
"Tae-taehyung yanına kimseyi oturtmadığın için s-sen uğraşma diye-"
Bir hışımla yanına gidip anı sinirle kolundan tutup duvara sabitlediğim gibi bağırmaya başladım "kapa o sikik çeneni sana ne zaman böyle birşey dedim de benim yerime karar vermeye başlar oldunuz!!" Gözleri dolduğu için hemde elimden bir kaza çıkacağını bildiğim için kolunu bırakıp daha sakin bir şekilde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chance // Taekook ≮
FanfictionBir sürü zorluğu atlatabilmiş ve hâlâ da ayakta dimdik duran bir omega ne kadar güzel olabilirdi ki... En fazla bu kadar güzel olabilirdi. OMEGAVERS (çevrildi) Delta Tae Omega Gguk