~10~

168 17 3
                                    

Oğlum kabinleri mi düştün nerdesin?" "Geliyorum anne!" Yanlışlıkla hyunga mesaj atmam beni çok utandırmıştı yüzüne bakabilirsem yine iyiyim

AlfaxAlfa birleşmesinden nasıl olduğunu bilmeden omega çıkmıştım gayet memnundum. Annem alfaydı 40 civarlarında olmasına rağmen gayet alımlı, bakımlı, güzel ve fit bir kadındı çoğu kişi ablam sanardı yani yüzündeki kırışıklıklar bile bir elin on parmağını geçmezdi bu yüzden annem arkadaşım gibiydi de annemle herşeyi paylaşabiliyor rahatça danışabiliyordum eski kafalı falan da değildi çok şükür bu sayede annemle daha çok vakit geçiriyor sık sık beni gezdirip dolaştırıyordu, ay annemi övmeyi çok seviyorum canım annem.

Şimdi Allah var kadın giyinmeyi biliyordu kimse karşı çıkamazdı ve en önemlisi giydirmeyi biliyordu bu yüzden alışverişte danıştığım ilk kişi annemdi giydiğim herşeye güzel demesi bir nevi onun önden seçtiği kombinleri giymemdi.

Neyse annemi içimden övmeyi bırakıp annemle aldıklarımızı ödemiş takılarlada işimizi bitirdiğimizde lüks olduğu her yerden belli mağazanın içindeki restorana girdik.

"Mmhhhh, buranın yemeklerine bayılıyorum" annem bana gülmüş ağazındaki lokmasını bitirir bitirmez konuşmaya başladı "sen yeter ki ye bebeğim benim ve evet gerçekten güzeller. Eeee bu gün ki anne oğul günümüzü nasıl kapatmak istersin?" Gözlerimi kısıp anneme dikkatle baktım... Of bilmeliydim ama annemle her zaman gittiğimize değilde benim sevdiğime gittiğimiz restorandan anlamalıydım annem yine birşey karıştırıyordu!

"Ya anne bu sefer ne yaptın lütfen yaa" gözlerini suçlulukla bana dikip konuşmaya başladı "özür dilerim birtanem ama ne yapayım kendimi tutamadım ve biliyor musun cidden çok yakışırsınız" ne yakışması ya? kimden bahsediyordu bu kadın? yada az önce söylediklerimi geri alabilir miydim?
"Bakma öyle benim uzuuun zamandır görmediğim bir arkadaşımın oğlu, çoook yakışıklı ve çok nazik biri ayrıca çok güçlü bir kurt birazdan gelir zaten, hah geldi"  bu tanımlara uyan tek kişi benim için hyung'umdu o yüzden başkaları beni ilgilendirmiyordu ve ayrıca kaçmaya delik arayacağım yerde pat diye gelmesi beni daha çok utandırmıştı! çocuğa ayıp olacaktı ama yapacak bir şey yoktu.

"Off anne" diye kısık sesle söylenirken gelen kişiye bakmadan elimi gözlerime yaslayıp başka tarafa bakıyor gibi yaptım "Aaa hoşgeldin oğlum geç Jungkok'un yanına" Anne! Ya off cidden söylediğim şeyleri geri alıyordum gerçi annemin derdi evlendirmek değil sevgili bulmaktı ama olsun!

Sandalyenin kol altından bir elin girip belimi sarması ve beni kendine çekip omzuma bir öpücük kondurulmasıyla baştan aşağı titredim omzumu hyungtan başka biri daha kötüsü bir yabancı öpmüştü!! Şaşkınlığımı atıp kocaman açtığım gözlerle yan tarafıma dönmemle birlikte dudaklarıma tamamiyle kapanan iki et parçasıyla gözlerim kapanmış ne yapacağımı bilememiştim. Tanımadığım biri beni öpüyordu daha doğrusu dudaklarını dudaklarımda dinlendiriyordu ama bu önemli değildi dudaklarımda istediğim iki et parçası yerine tanımadığım dudaklar beni öpüyordu gözlerim dolmuş ağlayacak kıvama gelmiştim. Ki gözlerimi sonunda açmayı becermiştim.

Açtığımda benden çekilmişti. O'ydu şükürler olsun ki o'ydu boynuna atlayıp ağlamaya başladım. Hyung'umdu annemin arkadaşı dediği hyungun annnesi Hye-jin teyzeden bahsediyordu ben dudaklarımdaki yumuşaklığın başka biri olmamasına şükür ederken hyung'um gülerek sırtımı sıvazlıyor annem şaşkınlıkla bize bakıyordu.

Dayanamayıp sırtına vurabileceğim kadar sert vurdum "Hyung! Ne kadar korktum biliyor musun? Başka biri sandım! Yine kirlendim sandım! Sen değilsin sandım!" Ağlayarak sayıklıyordum en sonunda ağlamam dinince hyungun omzundan ayrıldım surat asarak kollarımı birbirine bağladım.
Ona kızarık gözlerle sinirli sinirli bakıyor tehtid vari bakışlarımı gönderiyordum yalnız o bunu umursamayıp tekrar belimden yanına çekerek dudaklarımı küçücük öpüp boynuma sokulmuştu "özür dilerim bebeğim benim geleceğimden haberin var sandım özür dilerim ve ayrıca sen kirli falan değilsin tamam mı?" boynuma öpücüklerini kondurmasıyla gevşeyip biraz daha yayılmıştım koltukta ama onu boynundan kaldırarak yüzüne baktım pişmanlıkla bakıyordu, sürünsün köpke

Chance // Taekook ≮ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin