Jungkook ben güzel olmak istiyorum, yardım et lütfen
Ne, ne demek güzel olmak istiyorum? "Jimin ne demek güzel olmak istiyorum zaten güzelsi-" "Jungkook. Lütfen" eğer gerçekten istiyorsa yapardım tabi ama düşünme yolu kötüydü başkalarına göre hareket etmemeliydi.
"Jimm başkalarının düşüncelerini bu kadar önemsememelisin" bana bir bakış atıp kafasını salladı "biliyorum, ama ben onlar için istemiyorum yoongi için istiyorum"
Şaşırmıştım bazen cidden ruh eşi olduğunu unutuyordum "neden ki birşey mi dedi?" Ellerini hızla iki yana salladı "hayır, o bana birşey demedi aksine bana çok güzel bakıyor. A-ama yinede yanında utanıyorum ona güzel görünmek istiyorum" haklıydı bir bakıma ruh eşine güzel görünmek isteyebilirdi "tamam jim kabul ediyorum o zaman çıkışta beraber gidelim eve olur mu" gülümseyip bana sarılmıştı bana alışıyordu sanırım?
Kütüphaneden çıkıp yemekhaneye dönerken jiminle hangi mağzalara uğruyacağımızı konuşuyorduk ki yemekhaneye girdiğimizde bir alfanın yerde yatıyor olduğu ve neredeyse herkesin onun etrafında toplandığı bir manzara vardı. Ha birde benim Deltamın bacağındaki elin sahibi yanındaki irene'in beni gördüğü gibi Taehyung'un kucağına çıkması beklemediğim şeylerden di.
Deltam sakin olmaya çalışıyordu Irene ise ona sürtünmeye inlemeye başlamıştı. Bu kız ne zaman bu kadar rezil olmuştu. Herkes yerdeki alfaya odaklanmışken kimse bunu görmüyordu. Güzel.
Saçlarımı bileğimdeki tokayla bağlayıp büyük adımlarla Deltamın yanına ulaştığım gibi Irene bana döndü "Taehyung-ahh kızgınlıktayım deliğimin sana ihtiyacı var lütfen sik beni~" ağzım açık daha ne kadar rezil olabilir diyordum kendi Deltama kızgınlıktayken yalvarmamıştım.
Ama dayanamıyordum ellerim kaşınıyordu ellerimi saçına doladığım gibi benim yüzümun yanına denk gelene kadar geri çektim ve kulağına eğildim "Ahhh" "Bana bak sürtük sen kimin Deltasına inleyip ona yalvarıyorsun ha? Bak geçmiş falan demem seni uzullarınla parça parça ederim. Şimdi defol burdan" son sözü söylerken saçlarından tutup yere fırlatmıştım.
Deltam sırıtıyor bana parlayan gözlerle bakıyordu etkilenmemişti vita ve kokusundan kurdu bana sadık olduğunu göstermişti. Yere düşen Vita tiz bir çığlık atmış kokusuna alfalar kırmızı gözlerini dikmişti "imdat! Bu omega beni yere attı canım çok acıyor" hah! Annesine şikâyet ediyordu sanki hasbam.
Alfalar kırmızı gözlerini dikmiş bana doğru geliyorlardı korkmuyordum karşılarında Omega Jungkook vardı ben yoksam arkamda kapı gibi Deltam vardı onlara hayırdır?
Tam bir metre uzağımdayken Deltamın sırtıma yaslanım kafasını omzuma koymasıyla uzaklaşmışlardı bende keyifli bir edayla arkama döndüğümde dudaklarıma beklenmedik bir öpücük aldım "Benim güzel Omegam seninle gurur duyuyorum ayrıca sana toplu saç ne kadar yakışıyor bebeğim?" Bu dediğine gülüp ona bir öpücük verdim ve arkadaki masaya çıktım.
"Teşekkür ederim Deltam. Ayrıca beğendin mi?" Gülüp bacak arama girdi "çok" kıkırdayıp kollarımı boynuna doladım "Deltamm?" "Birdaha çağırsana" kafamı aşağı eyip gözlerimi kaçırdım "Deltamm" "Söyle Deltasının güzelii" benimle aynı şekil cevap vermesi hoşuma gitmişti. Sevimli durmuştu onda.
"Şey çıkışta beraber olmicaz"kaçlarını çatıp daha bir ilgiyle sordu "neden bebeğim?" "Çünkü şey, jiminle ben birazcıcık gezicez o yüzden biraz geç gelicem" kafasını salladı birşey demiyecekti belli ki "Tamam bebeğim ama çıkışta beni ara sizi almaya geleyim yada rahatsız olmazsanız bende geleyim hm?"
Jimin rahatsız olabilirdi yoksa seve seve "sevgilim Jimin rahatsız olabilir o yüzden olmaz" kafa sallayıp yanağımdan öptü ne anlayışlı sevgilim vardı? "Bebeğim telefonun şarji tam olsun bildirimleri kapatma biliyorsun sonra telefonu duymuyorsun. Sana her zaman ulaşabileyim bana her zaman ulaşabil tamam mı?" Kafa sallayıp masadan indim "ben jiminin yanına gidiyorum görüşürüz sevgilimm!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chance // Taekook ≮
FanfictionBir sürü zorluğu atlatabilmiş ve hâlâ da ayakta dimdik duran bir omega ne kadar güzel olabilirdi ki... En fazla bu kadar güzel olabilirdi. OMEGAVERS (çevrildi) Delta Tae Omega Gguk