~04~Şeftali

289 23 5
                                    

Taehyungdan

Tam bizimkilerin yanına gidecektim ki zaten kapıda belirdiler "Ne yaptınız?" Bana bir bakıp "Neyi?" Tövbe estağfirullah illa açtıracaklar ağzımı o olucak "Ananı hoseok ananı o bogum piçini ne yaptınız onu soruyorum?" He sen onu diyorsun hallettik ya bu ilki olmadığı için daha kolay oldu sıkıntı yok "şerefsiz ben ona göstereceğim ona o hele bir dursun "götürün beni ona" bir kaşlarını çattılar ama ilerlemeye başladılar..

...

Babama söyleyip okulun dışına çıktık o bogum piçine de onun sürtüğü çağırdığını söyleyince zaten uçtu yavşak şu an bizi karşısında gördüğü için korkudan neryse titriyordu ufak bir sırıtış sunup yakasından tutup duvara yapıştırdım bana korkuyla bakıp "ne istiyorsun!!? Ya oğlum sana bir aydan beridir karışmıyorum da , yine ne oldu!!?!" Sırıtıp geçirdim bir tane yavşak yavşak konuşuyo "eben oldu bokum piçi eben!!" Ona doğru adeta kükrediğimde gözlerini kapadı.

Harbi ben neden bu kadar sinirliydim bilmiyorum normalde işi babama bırakır 'tamam' der geçerdim neden böyle öfke doluydum? kurdumun neden onun göremediği benim ağzımla bile tarif edemiyeceğim güzellikte olan çocuğuma çirkin demesini yediremiyor o ağzını koparmak o güzel süt beyazı olan dokunulası tenine değen elini, parmaklarını kırmak istiyor ve bu yüzden göğüsüme tırnaklarını adeta geçiriyordu bilmiyorum.

İçimdeki öfkeyi atmak için yapıştırdım bir tane suratına yanlışdı şidette şiddetle karşılık vermek ama dayanamıyordum öfkeyle arkama dönüp öfkeyle bağırdım. Yine aklımın her yerinde dönüyor haberi olmadan sakinleştiriyordu bana 'görüşürüz hyuungg' dediği zaman aklıma gelince yüzümde bir sırıtış belirdi yeonjunla hoseok bana şaşkınca bakıyordu "Oğlum manyak mısın ne vurup sırıtıyorsun" arkamdan sesle önüme döndüm "sana ne lan piç" "Hyung iyi misin? Biraz hatta biraz değil baya bir psikopata benziyorsun da?"

Onlara dönüp baştan aşağı süzdüm bam yoktu harbi yoongi nerde? Çocuğun yokluğunu şimdi geldi aklıma "Bam nerde" "Revire sarışın bir omegayı götürüyordu en son" Ne?! Bam? Bizim bam? Hayırdır inşallah 'ne iş' dercesine elimi salladım "aman seninki varya onun arkadaşları arasından birine çarptı çocuk yere düştü diye aldı kucağına götürdü revire işte" Jungkook'un hyunglarından mı? Yugyeom olmalı neyse arkama dönüp bogum'u süzdüm hâlâ tip tip bakıyordu"Ulan piç hele bir daha birine özellikle Jungkooka bulaş sikerim ebeni baştan söyleyeyim sonra kuyruk acısıyla gezme etrafta" göz devirdi bende fazla takmadım.

Revir üst kattaydı babama kaç kere mantıksız olduğunu söylesemde onunda yapacaği birşey yoktu. Revire gitmiş orada olmadıklarını görünce aşağıya inmiş hala merdiven inerken yoongileri arıyordum ki kulaklarımı süsleyen bir kahkaha duydum..

...

İlahi bakış açısı

Jungkook hyungunun Bam hyunga olan yaklaşımını görünce anlamıştı ,revirde de hyunga cilve yapmasıyla kafasında oturtmuştu kim, o ki sırf ona çarptı diye kız erkek farketmeksizin saç baş girdiği omega-alfa fark etmez hyung ve noonaları o ve hyung'u bilirdi anlamışdı.

Revirin çıkışında hyunguyla dalga geçtiği sırada hyungunun onu ikinci katta kovalaması bir olmuştu merdivenlerin oraya doğru koşuyordu üst kattan inen Taehyung'u görmemiş arkasında yugyeom huyngu 'geliyor mu?' Diye bakarken bir anda Taehyunga çarpmayı hesaba katmamıştı.

Birden gelen çarpmayla ikiside şaşırmış Taehyung gelen refleksle jungookun belinden yakalamış düşmesin diye kendine çekmiş, Jungkook 'düşücem' düşüncesiyle gözlerini sıkı sıkı kapamış kim olduğunu bile bilmeden dokunduğu ilk şeye -Taehyung'un omuzlarına- sarmıştı iki kolunu kafasını omzuna adeta gömmüş düşmeyi beklemişti. Taehyung ise zor dayanıyordu bir eli o incecik bele tutunmuş diğer eli düşmesinler diye merdiven demirine tutunmuş bir halde Jungkooktan gelen tatlı şeftali ve vanilya fermonlarını solumak için başını küçük omuza gömmemeye çalışıyordu çünkü o kadar güzel bir kokusu vardı ki fermonunun şeftaliyi pek sevmeyen adam bile bu kokunun bağımlısı bile olabilirdi

Chance // Taekook ≮ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin