Düne kadar mutluydum. Evet yalnızca düne kadar..
Düşünüyorum da Ay hep Dünyaya sadık mıydı? Sürekli etrafında döner miydi? Dönerdi. Peki hiç tersine dönmek istemiş miydi? Yada durmak? Başka bir yörüngeyeye gitmek?
Yapamazdı ki Dünyası vardı onun, onu hiçe sayamazdı.
Benim ay'ım da tam olarak böyleydi dursa mı? Tersine mi dönse diye düşünüyordu ama yapamazdı çünkü benim ay'ımın da dünyası vardı. Benim dünyam Aşkımdı biricik Deltam.
Ona ihanet edemezdim ama bende ikilemdeydim ne yapacağımı bilmiyor yaklaşık 6 saattir tavanı izleyip düşünüyordum. Uyuyamamıştım.
Nasıl uyuyabilirdim? O yayından sonra içim içimi yiyordu onun inanmayacağını biliyordum ama benim hakkımda böyle şeyler duysun istemiyordum. Adım tüm sitelerde aranıyor bütün sosyal medya hesaplarımdan linç yiyordum büyük ihtimal ama unrumda bile değildi. Yorulmuştum artık.
Ne zaman hayatım düzene girse birşey çıkıyordu? Düzen mi batıyordu acaba? Bilmiyorum ama istediğim sadece huzurlu bir hayat sürmekti çok mu şey istiyordum?
Babacımm'dan 24 mesaj
Annemm💗'den 38 mesaj
Namjoonie hyungg'dan 52 mesaj
Yugyeom hyungie✨'den 63 mesaj
Jinie Hyung 💅🏻'dan 41 mesaj
Jiminie 🐥'den 79 mesajDeltamm'dan 218 mesaj
...
Taehyung'dan
Yeri göğü sikicem artık kafayı yiyecektim. BU ÇOCUK HİÇ BİR YERDE YOKTU!!
Kurdum hiç sakin değildi içerde başımın etini yiyordu korkuyordum ya başına birşey geldiyse..
Yok olmamıştır. Olamaz..
Tam 5 saattir Jungguk'a ulaşamıyordum kafayı ciddi anlamda yiyecektim. Saatlerdir arıyordum uyuyordur diye umuyordum ama ne mesajlara ne de aramalara cevap vermişti en sonunda dayanamayıp evine gitmiştim ama orda da yoktu daha sonra Jin, jimin ve yugyeom'a da sormuştum haberleri yoktu.
Annesinin evine gitmiştim orda bile yoktu gidebileceği her yere bakmıştım eskiden gittiği yerlere, okula, yürüdüğü yollara, sahillere, kayalıklara bile bakmıştım. Ciddi anlamda korkmaya başlamıştım.
Telefonu yanında değil, heber vermedi, aramadı, konuşmadı hiç birşey yapmadı ve ben arabada onun evinin yollarını bilmem kaçıncı kez turlarken sinir krizi geçirmek üzereydim.
Özlemiştim onu kurdum özlemle tutuşuyordu sadece o da değildi bende çok özlemiştim. Al işte sinirden ağlıyorum.
Arabanın içinde bilmem kaç kez geçirdiğim sinir krizleri devam ediyordu. Avazım çıktığı kadar bağırıyor elimi oldukça sert bir biçimde direksiyona vurup sinirimi almaya çalışıyordum OLMUYORDU!
İrene'in açtığı o yayında neyi amaçladığını çok iyi biliyordum. Şükürler olsun ki küçüğüm dayanıklıydı en azından ben öyle tanımıştım kendine zarar vermeyeceğini biliyordum sadece kırılırdı umarım başına bir iş gelmemiştir.
Irene yayın açmış yayında Jungkook'un eski sevgilisine oruspuluğu bıraktığı için benimle sevgili olduğunu, benim onu Jungkook yüzünden istemediğimi aramıza girdiğini ve beni kışkırtığını söylemişti. Kafayı yemiştim artık SİKTİĞİMİN ESKİ SEVGİLİSİ HER HALT ONDAN ÇIKIYORDU!
Hayır şuan sakin kafayla düşünmeli güzelimi bulmalıydım. Bulduğumda ne irene'den nede o piçten dünyada toz zerresini bulundurmayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chance // Taekook ≮
FanfictionBir sürü zorluğu atlatabilmiş ve hâlâ da ayakta dimdik duran bir omega ne kadar güzel olabilirdi ki... En fazla bu kadar güzel olabilirdi. OMEGAVERS (çevrildi) Delta Tae Omega Gguk