11.rèsz-Hard

9 1 0
                                    

Nem mozdult,az ágyam szèlèről egèszen addig amíg teljesen el nem állt az orrvèrsèsem.
-Most már jobb?-adott a kezembe egy jègtasakot.
-Aham.-nyomtam rá az orromra a jèg hideg zacskót.
-Egyèbkènt Johs dobott meg.-mondta kissè ingerülten.
Bár nem sok ideje ismerem Ashert az tudom róla,hogy nagyon ritkán lesz ingerült.
-Biztos vèletlen volt.-nyugtáztam le.
-Direkt csinálta az a sebbfej.Azt sem bírja elviselni,hogy velem többet foglalkozol mint vele.-mormogta az orra alatt.

Ezen nagyon meglepődtem.Johs Wilsonnak mi köze lenne hozzám?
Na meg eddig kètszer beszèltem úgy rendesen Asherrel,szóval nem tudom mi a problèma.
-Azt mondod azèrt dobott meg mert fèltèkeny rád?-kèrdeztem lènyegre törően.
Erre rám emelte csokibarna tekintetèt ès kissè felnevetett.
-Valami ilyesmi.Amikor megdobott egyből elindult,hogy majd ő „felsegít"..-itt a szavába vágtam.
-De te megelőzted.Köszönöm.Ja ès sajnálom a pólódat.-erre mindketten felnevettünk.
Fogalmam nics,hogyan nyíltam meg ennyire Ashnak egy röpke óra alatt de nagyon jól esett vele beszèlgetni.

Egyszer csak rá pillantott az órájára,majd felszisszent.
-Franc,bocsi mennem kell.De ha van valami,akkor rám számíthatsz.Csak,hogy tudd Celeste,nem vagyok annyira rossz srác mind azt hiszed.-ezután meg sem várva a válaszomat elsietett.

Vörös fejjel ültem az ágyban felhúzott lábakkal.Az orrom be volt dagadva erre ő majdnemhogy pátyolgatott.

Viszonylag hamar èrtesítettèk a szüleimet,akik egyből jöttek is èrtem.
-Jól vagy kicsim?-ölelt át anya.
-Ahoz kèpest igen.Jól vagyok.-karoltam belè.
-Ha szeretnèd elmehetünk a kórházba-aggodalmaskodott tovább.
-Nem kell.Megleszek.Nem hiszem,hogy eltört volna.-nyugtattam meg az aggódó èdesanyámat.

Este megfürdödtem,ès felvettem egy kivètelesen nem rózsaszín pizsomát,majd bebújtam az ágyamba.
Bekapcsoltam a Tv-met ès nekiálltam pörgetni a Netflixet.
Találtam is pár filmet,az egyiket el is indítottam.

Egyszer csak a telefonom kijelzője felvillant.

Új èrtesítèse èrkezett:
Instagram:
Asher_Cnfild követni kezdett
Azt hittem kiugrik a szívem a helyèről úgy dobogott.
Lehet,hogy túlreagálom,hogy bekövetett de nekem ez nagyon nagy dolog.
Rányomtam a profiljára.
Több ezer volt ami nem meglepő,hizs nemzetközi szintű profi játèkos.
Sok kèpe volt,legtöbb a barátaival Tylerrel ès a csapattársaival.
Edzèsekről.
Na meg egy kèp amin egy szőke lány volt hátulról.
Várjunk,hogy mi?
Jobban megnèztem a kèpet.
Ránagyítottam.
Szugeráltam.
Az èn vagyok.Az rohadtul èn vagyok.
Egy kèp volt rólam,ahogy azt a bizonyos rózsaszín masnis ruhát nèzegettem.
Az arcom egyáktalán nem látszott ès nem voltam felismerhető,de ez fura volt.

Mièrt vagyok kint Asher Canfield instagram kèpei között?...

New Life-In London Where stories live. Discover now