Belèptem az osztályterembe,azonban egy nem várt dologgal szembesültem.
Az èn helyem mögött ezelőtt,egy üres szèk ès pad állt most pedig Asher Canfield terpeszkedik mindkettőn.
Lassan odasètáltam a helyemhez,ès mintha semmi sem törtènt volna leültem.-Jó reggelt.-köszönt rám Asher.
Már az eleve fura volt,hogy rámköszön de mellette engem bámult azokkal a csokibarna szemekkel,amikben
ellehetne veszni.
-R-reggelt.-nyögtem ki vègül a normális köszönès helyett.
Ami azt illeti meg vagyok,győződve,hogy Asher Canfield szórakoztatónak tartja,hogy szivathat.Avagy Asher Canfield komolyan gondolja,hogy amikor egy tèrben vagyunk nyugodtan szugerál.-Be sem mutatkoztam.-nevetett fel,ami miatt akaratlanul is elvörösödtem.-Asher Canfield vagyok.-nyújtotta a kezèt.
-Celeste Werner.-tettem bele a kezèbe a sajátomat,ami szinte elveszett az övèben.
Nem hinnèm,hogy kèzfètisem lenne,de az ő keze kimondottan szèp volt fèrfi kèzhez kèpest.
Az èn körmeimen a kopott pink körömlatt ès egy kèt sebhely volt az ujjaim vègèn,mert tegnap a fènykèpezőgèpembe kínszenvedès,volt beletenni a másik lencsèt.
A tanár belèpett az osztályba,mire gyorsan kikaptam a kezèből a sajátomat.Az óra eleje nyugisan telt,majd egyszer csak azt èreztem,hogy valaki piszkálja a hajamat.
Először nem fogalkoztam vele.Ám amikor egyre idegesítőbb lett hátra fordultam.
Asher meglepődött ès nevetsègesen jókèpű arcával találtam szembe magam.
-Bèkèn hagynál?-rivalltam rá.
Nem válszolt,majd megvárta amíg visszafordulok ès ugyan úgy folytatta.
Már többször nem szóltam rá,hisz hiába idegesített úgysem hagyta volna abba.Szünet lett,èn pedig amilyen gyorsan csak tudtam felálltam ès kisiettem az osztályomból egyenesen a D/ felè.
Amikor odaèrtem a tanár mèg bent volt de mit sem törődve vele rájuknyitottam
-Na de kèrem Werner kisasszony!-szidott meg a tanárnő,de nem foglalkoztam vele csak odasiettem Odettehez ès felhúztam a helyèről majd kiráncigáltam az osztályból.
-Te jó èg Celeste minden okè?Csak mert most ráncigálál ki Mrs.Helen órájáról..
-Már vège volt az órának,csak a vèn szipirtyó bent maradt.-mondtam,mire csúnyan felvonta a szemöldökèt.
-Mi lelt tèged?
-Asher Canfield mögöttem ül.-mondtam lènyegre törően.
-Hogy mi?!-kiáltott fel.-Ez komoly?-halkult el.
-Ha nem lenne komoly szerinted kirángattalak volna Mrs.Helen órájáról?
-Ez durva.De hogy lehetsz te ilyen mázlista?-nevetett fel.
-Mázlista mi?Egèsz órán a hajamat piszkálta.-mondtam felháborodva.
-Az mièrt baj?-kuncogott Odette.
-Biztos vagyok benne,hogy csak szórakozni akar velem.Elcsabítani aztán kikosaraz mert ugye kosaras-sütöttem el èletem legrosszabb poènját.-Ezt szerintem hagyd.-mondta őszintèn Odette.-De figyelj!Ashernek nincs rossz híre.Mindíg kedves,szorgalmas,ès menő srác volt.Nem hiszem,hogy „kikosarazna" ha èrdekled.-vetette fel Odette.
-Nem hiszem el..ő annyira...
VOCÊ ESTÁ LENDO
New Life-In London
RomanceCeleste ès családja Londonba költözik ahol,új iskola,új barátok,ès mi más vár mèg a mi kis babarózsaszín színben pompázó,szőke lánykánkra? Első könyvem Jó olvasást!