Çıkış yapalı 5 sene oldu.Bu sürede edinebildiğim arkadaş sayım sadece 7 kişiden oluşmaktaydı.Hepsi birbirinden farklı karakterlerdi ama hepsinin bu ayrı özelliğini seviyordum.Pek arkadaş canlısı biri değilim ve o yüzden onlara karşı sevgimi göstermediğimi düşünüyorlar.Bilmiyorlar ki sevgimi farklı şekilde gösterdiğimi.Ben insanlara canım cicimle yaklaşarak sevgimi gösteremiyorum,genelde onlara "şakasına" da olsa vurur,dalga geçer ya da flört ederim.
Evet böyle biriydim ve beni 5 yılda bu hâlimle kabullenmişlerdi.
7 kişi içerisinde hepsiyle iyi anlaşıyordum ama dışarıya göstermiyordum.Her ne kadar hepsiyle iyi anlaşıyorum desemde davranış tarzım tabiki hepsine karşı değişiyordu.Hassas konularımda hata yapan biri olsa,özellikle dans,ona nasıl davranacağımı kim olduğuna göre belirlerim.
Bang Chan mesela;Grupta benden sonraki en büyüğümüz,liderimiz.Onunla aramda güzel bir arkadaşlık ilişkisi var.Biraz kendi dünyasında takılmayı sevsede içe dönük biri değil.Diğer üyeler bizden daha küçük olduğu için onlardan çok Chan'ı daha iyi anlayabiliyorum.
Changbin;Grubun en kaslısı olabilir fakat kasları kadar yumuşak bir kalbe sahip.Hepimiz Changbin'in dışarıdan nasıl göründüğü ve kişiliğinin görünüşüyle alakası olmadığını biliyoruz.
Han;Grupta yakın olduğum arkadaşlarımdan.Grubun ACE'i diye boşuna demiyorlar çünkü her dalda çok güzel işler başarıyor.
Jeongin;Grubun en bebeği diyebilirim.Çok saf ve temiz kalpli.Zaten de en küçüğümüz.Çıkış yaptığımızda onu çok garip buluyordum.Bu kadar küçük yaşta idol olmak istediği ve hâlâ okuduğu için.Sonradan alıştım tabii.
Seungmin;Grubun en masumu bence.Küçük köpek yavrusu.Bazen fazla komik olabiliyor ve onda övebileceğim tek özellik bu olsa gerek.
Yongbok;Grubun en neşelisi mi desem,en oyuncusu mu desem bilemedim.Hareketli ve oldukça sadık bir ruha sahip.O yüzden seviyorum onu.
vee...
*
"Ya nasıl bir aptallık bu,sana sütü açma demiştim!"
"Bana açmamam gerektiğini söylemedin sadece masaya oturana kadar yeme dedin."
"E aynı şey işte 3 saniye yemesen ölür müsün sanki?!"
Duyduğum tartışma sesleriyle günlüğümden kafamı kaldırmam bir oldu.O ikiliyi görünce defterimi hızlıca kilitleyip çantama koydum.Changbin ve Jeongin'i markete yollamıştım fakat beklediğimden uzun sürdü.
"Sizi sadece atıştırmalık ufak şeyler alın diye göndermiştim."
"Ya Changbin hyung beni dinlemiyor! Kaç kere dedim onu alma bunu alma diye?"
"Ya ben açım.Ayrıca sizene siz işinize baksanıza"
Çekim için bir ormana gelmiştik.Diğer üyelerin çoğu servisleriyle yeni yeni gelirken üçümüz biraz erken gelmiştik.
"Tamam susun.Ne zaman geliyola-"
Ani bir bağırma ile sözüm kesildi ve arkamı döndüm.
Han kollarını açmış koşarak ve bağırarak yanımıza geliyordu.Chan ise onu kovalıyor,diğerleri ise gülerek yürümeye devam ediyorlardı."Yeteer!Bin kere özür diledim bari çekime kadar rahat olayım Chan hyung!"
"Sana kaç kere çantamı yere koyma dedim ama kulaklığımı kırmışsın!"
"Yenisini alırımmm"
Hepsi tek tek uzun ve ahşaptan olma masaya oturmuştu,bense onları izlerken bir eksik gördüm.Evet geldikleri gibi gözlerim onu aramıştı,fakat bulamamıştı.Ortalığın sakinleşmesini beklemeden biraz yüksek sesle ortaya atıldım.
"Hyunjin nerede?"
Han ve Chan kavgasına devam ederken yanımda olan Seungmin bana seslendi.
"Merak etme her zaman ki gibi uyanamadığı için bizimle gelemedi.Birazdan burada olur."
Seungmin'in dediğini duyunca rahatladım.Çekime gelmeyecek sanıp kötü hissetmiştim.Dudaklarımı içe doğru kıvırarak ve başımı hafifçe sallayarak anladığımı belirtmiş,yerime oturmuştum.
Bir süre sonra omzumda hissettiğim el ile arkamı
döndüm.İlk ficimi yazıyorumm
İkinci bölüm ne zaman gelir bilmiyorum umarım hatam yoktur.
Başlangıç: 16 Aralık 2023