14

46 5 5
                                    

3 Ay Sonra

"Minho geldiyse gidiyorum."

"Yapma Hyun,ayrıldınız diye görüşmemek zorunda değilsiniz."

"Anlayamazsın Jis."

Hyunjin çantasını alıp kapşonunu kapattıktan sonra pratik odasından çıktı.Çıkar çıkmaz bir bedene çarpması kaşla göz arasında olmuştu.Hyunjin merakla kafasını yukarı kaldırdı.

O gözlerin içine uzun zaman sonra ilk defa bu kadar yakından bakıyordu.

"Kusura bakma." dedi Minho.Elini Hyunjin'in omzuna koyup yana çekildi ve odanın kapısını açtı.

Belli etmemeye çalışıyordu.Hyun'un onu umursamadığını,özlemediğini düşünmesini istiyordu.Böylesi daha iyi olurdu.

Hyunjin bir an kendine gelemedi.En son o gözlere o kadar yakından baktığında sonu pek güzel sayılmazdı

Odaya giren Minho'nun arkasından gitmek istedi ayakları.Ona koşmak,boynuna atlayıp eskisi gibi öpebilmek istedi.

Yapamadı.

***

Hyunjin ve Minho ikilisi tatilden döndükten bir kaç gün sonra skandal olmuşlardı.Jisung'un işi henüz ortaya çıkmamış,fakat planı tıkır tıkır işleniyordu.Paparazilerin elinden kurtulamayan ikili çözümü ayrılmakta buldular.İkisi de birbirini hâlâ seviyordu,ama insanlar ilişkilerine engeldi.

Fransa'da çekilen öpüşme fotoğrafları onlar için büyük bir sorundu.

Bu olay üzerinden 3 ay geçmesine rağmen magazin köşelerinde hâlâ aynı fotoğraf vardı.

İkiside deli gibi bunu yapanı yakalamak ve eskisi gibi mutlu olmak istiyordu.

***

"Herkes burdaysa başlıyoruz!"
Chan yine modunda.

"Bekleyin! Hyunjin nerede?"
Yongbok bu olaya hâlâ alışamadı.İki haftadır kayıtlarda Hyunjin herkesten önce gelip kaydını yapar,erkenden giderdi.

Bu Minho yüzündendi.

"Ah Lix,ne zaman alışacaksın?"
Chan bıkkınlığını,Yongbok'un suratına vurarak konuşmuştu.

Her şeyi sonradan hatırlayan sarı civciv anladığını gösterircesine sustu.

Minho ise üzgündü.Sırf onun yüzünden herkesten önce gelmesi içini bin parçaya ayırıyor,ortada bir suçlu olmamasına rağmen krndini suçluyordu.

***
Hyunjin'den

Montumu çıkarır çıkarmaz kendimi yatağa attım.Asla beynimden çıkmayacak düşünceleri susturmaya çalışıyordum.Yine başarısızdım.

Özlüyorum.

Her şeyini özlüyordum.Kokusunu,dudaklarını,ellerini...
Onu düşünmekten uyuyamıyordum.Yemek yiyemiyordum.Hayatımı adamış gibiydim.Çok mutluyduk.Kim bizi böyle sarsabildi?

Her gün bunun cevabını aradım.

Sonuç yok.

Peki kendime sorsam? Ben onun için bu kadar tükenmişken o? Nasıl bu kadar canlı ve umursamaz? Sevmedi mi beni?

Bu düşüncelerden kaçmak istedim.Kafamı iki yana sallayıp olduğum yerden doğruldum.Lavaboya gidip ellerimi yüzümü yıkamak için musluğu açtım.

***

Minho'dan

Kayıtlar bitmişti.Yorgundum.Eve gidip hızlı bir duş almam gerekiyordu.

Arabaya binip rn kısa zamanda kendimi evde bulmayı umdum ve gaza bastım.

*

Ayakkabılarımı çıkartıp eve girdiğimde Soonie ayaklarıma kapandı.Seviyordum bu şapşalı.Onu kucağıma alıp koltuğa attım kendimi.Boynuma dolanmış mırıldanıyordu.

O da eskiden böyle yapardı.

Çıkmıyordu kafamın içinden.Her zerresini özlüyordum.Canımdan çok sevdiğim insanı diğer insanlar uğruna kaybetmek nasıl bir acıydı?

Anlatmak istiyordum.Ona hâlâ sırılsıklam aşık olduğumu,eskisi gibi olmak istediğimi anlatmak istiyordum.Fakat kelimeler ağzımın ucuna geldiğinde düğümleniyor,dışarı çıkamıyordu.

Boynumda bir acı hissetmemle bu karanşık düşünce bulutundan çıktım.

Soonie çizmişti.

Onu koltuğa bırakıp aynaya baktım.Küçük bir çizikti,umursamadım.Duşa girmek için üstümü çıkartmaya başladım.

Kendimi en iyi dinlendirdiğim yer duştu.Suların vücudumdan kaymadını seviyordum.Rastgele bir şarkı açtım ve sıcak suyun altına girdim.

5 dakika sonra

"Call out my name when I kiss you so gently,I want you to stay."

Şarkı sözünü duymamla gözlerimi açmam bir oldu.

Bu şarkı.

Sokakta yürürken Hyunjin açmıştı.Bağırarak bu kısmı söylemişti ve dudaklarıma kapanmıştı.

İster istemez dudaklarıma gitti parmaklarım.Onun beni öpüşü geldi aklıma.

En sevdiğim anımız geldi.Atölyesinde resim yapıyorduk.İkimizde bitirdikten sonra bir anda öptü beni.Gülerek "İçimden geldi." demişti.İşte o an onun benim için en değerli parçam olduğunu anlamıştım.

Şimdiyse söndürmüştüm o gülüşü.

***

Oha ben geldim!

Nasıldı bölüm şaşırdınız mı?

Nelerr neler bekliyor bunlarııı sabırsızlıkla bekliyorum.

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın!

Öptüm🤍

opia//hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin