9

113 10 22
                                    

3 gün sonra

"Tatile çıkalım mı sevgilim?"

Hyunjin,Minho'nun cümlesiyle göğsünden kalkıp parıldayan gözlerle ona baktı.

"Ciddi misin sen?"

"Tabii,neden olmayayım?"

"Çıldırıyorum şuan,hemen nereye gideceğimizi araştırayım."

Hyunjin heyecanla telefonunu alırken,Minho ona gülümseyip telefonunu almış devam etmişti.

"Dur bakalım önce filmi izleyelim.Ben seni nereye götüreceğimi biliyorum."

"Tamam o zaman."

Hyunjin,Minho'nun dudağına küçük bir öpücük kondurup kalktığı göğsüne tekrar yattı.

Minho,Han ile konuşup aralarında ki durumu düzeltmişti ya da öyle sanıyordu.O günden sonra çocuklara ilişkilerini açıklamışlardı.Herkes aralarında ki durumu fark ettiği için şaşırmamışlardı.

Birlikte film izliyorlardı.Aralık ayında oldukları için hava çok soğuktu.Kar yağmıyordu,fakat yağmur vardı.Üstlerine güzel bir örtü örtmüşler,birbirlerine sarılarak filmin tadını çıkarıyordu iki sevgili.

Hyunjin,filmi izlerken Minho ile tatile gitmenin hayalini kurup seviniyordu aynı zamanda.

Olacakları bilmeden...

Orada uyuyakalan çift sabah çalan alarm ile uyanmışlardı.

Bugün programları yoğundu.Bu yüzden erken alarm kurmuşlardı.

Minho uyanıp göğsündeki Hyunjin'e bakıp güldü.Tabii ki uyanmamıştı.Saçlarını öpüp yavaşça yastığa başını koyduktan sonra üstünü örtüp yukarı çıktı.

5 dakikalığına kendine gelmek için duş alıp çıkmıştı.

O sırada Hyunjin uyanıp Minho'nun yanında olmadığını fark edince tedirgin olmuştu.Kalktığı gibi duyduğu su sesi ile duşta olduğunu anlamış yüzünü yıkamaya gitmişti.

"Uyandın mı sevgilim?"

Minho saçını havluyla kuruturken Hyunjin'e yaklaşıp yanağını sevmişti.

Hyunjin gözünü ovuştururken Minho'ya gülümseyip öpmüştü.Sonrada lavaboya geçmişti.

"Bugün yoğunuz biliyorsun değil mi?"

Mırıldanarak konuştu Hyunjin.

"Biliyorum maalesef,isterdim ki seninle tüm gün oturup sarılmak,öpüşmek ama olmuyor işte."

Minho,Hyunjin lavabodayken arkasından sarılıp boynunu öptü.

"Tatilde bol bol sarılıp,öpüşürüz sevgilim."

Hyunjin belindeki elleri tutup kafasını Minho'nun göğsüne yaslayıp bir süre orada dinlenmişti.

***

"1...2...3... Merhaba,Biz StrayKids!"

Çekimleri başlamıştı.Bugün sponsor oldukları firmaya reklam çekimleri vardı.Küçük oyunlar oynayıp sohbet ederek geçirdiler programı.

Küçük bir moladan sonra ikinci çekim için şirkete geçtiler.Hem çekilmesi gereken fotoğraflar hemde kaydedilmesi gereken müzikler vardı.

Birlikte yapacakları programdan sonra kişisel programlarıda devam edecekti.Bugün ayrı bir koşuşturmaları vardı.

Minho ile Hyunjin birbirine çok fazla zaman ayıramamışlardı.Molalarda bir araya geliyor,daha sonra ayrılmak zorunda kalıyorlardı.

Minho'nun programı bitmişti.Fakat Hyunjin'in çekimleri devam ediyordu.Minho,Hyunjin'i arasada ulaşamamış yurda geçeceğinin mesajını atıp arabasıyla yurda dönmüştü.

Minho'nun Hyunjin'le baş başa kalmak istediği bir yer vardı.

Fontana di Trevi.

Hyunjin sanatsal yerleri çok severdi.Trevi çeşmesi genelde aşıkların gittiği,birbirleri için dilek tuttukları bir yerdi.Kışın karla kaplanması daha güzel görüneceğinden Minho,Hyunjin'le İtalya'ya gitmek istiyordu.

Hyunjin'in de çekimleri bittikten sonra Minho'nun mesajını görüp yurda gitmişti.

Minho yurtta yalnız değildi.Chan ve Seungmin de yanındaydı.Zilin çalmasıyla anında ayaklandı.

Hyunjin kapıyı açan sevgilisinin boynuna sarılmıştı,sırtında ki çantaları umursamadan.

"Sevgilim,seni çok özledim."

"Bende seni çok özledim ama şu çantaları çıkarsa mıydın bebeğim?"

Hyunjin,Minho'nun boynundan ayrılıp çantalarını bırakmıştı.

"Ellerimi yıkayıp geliyorum."

Minho salona geçmiş,tatil yerlerini araştırıyordu.Hyunjin de ellerini yıkamış sevgilisinin yanına oturarak elini tutmuştu.

"Napıyosun?"

"Tatil için yer bakıyorum sevgilim."

"Beni nereye götüreceksin?"

"Trevi çeşmesi."

Hyunjin'in gözleri parladı.Sanatsal ve aşıklar için özel bir yerdi orası.Hep gitmek isterdi,ama aşık olmadığı için tek gidemezdi,Minho söyleyene kadar.

"Ciddi misin sen?"

"Evet birtanem."

Hyunjin,Minho'nun boynuna sarılarak yüzünü küçük küçük öpücükleriyle süslüyordu.

O sırada Chan ve Seungmin içeri girdi.

"Oo bizim kumrular yine sırnaşmışlar."

"Chan hyung! Biz Minho ile tatile çıkacağız!"

"Diyosuun."

Minho gülerek Hyunjin'in zıplamasına bakıyordu.Onu kucağına çekti ve telefona bakmaya devam etti.

"Çok güzel olacak sevgilim.Seninle başbaşa gezmenin hayali bile güzel."

"Evet,çok güzel olacak."

ikili birbirlerine sarılarak tatile gidecek olmalarının sevincini yaşıyordu.

Fakat unuttukları bir şey vardı.

Her hayal olduğu gibi sorunsuz ilerlemezdi.

Sıfır kaos,sevgi bölümü.Çok mıçmıç olmuş olabilir takmayın.

Bakalım hayalleri nasıl ilerleyecek..?

opia//hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin