Aradan geçen dakikaları sayamadım. Uzun süredir buradaydım ve ayaklarım uyuşmaya başlamıştı. Aden' in ara ara sesleri geliyordu fakat kapıdan bile içeri girmeden sağa sola koşup adımı bağırıyordu. Sıkıntıdan patlamamak için tam kapıyı aralayıp çıkacak iken odanın kapısı açıldı nefesimi tutup beklemeye başladım şükür sonunda bu odaya bakmak gelmişti aklına.
Adımlar iyice yaklaşırken, adımların Aden'e ait olmadığını anladım. Bu adımlar sertti ve sesliydi 10 numara ayaktan bu kadar ses çıkamazdı. Acaba korumalar mı geldi bakmaya.
Tam dolabı açıp çıkacakken dolap dışardan açıldı. Karşımda sadece altındaki boxerı ile duran dağ ayısı vardı. Şimdi sikmezse hiç bir zaman sikmez.
"Lan"
Ani açılan kapı ve gördüğüm görüntü (boxer olmasına rağmen uzun uzun bakışmıştım net 70 metre)karşısında yere kapaklandım.
"Dolapta ne yaptığını sorabilir miyim?"
"Aşey ben"
Cümle kurma yetkimi kaybettim görüntü muazamdı yani vücudu... Hani eski dönemlerden çağlardan kalan yunan heykelleri vardırya kaslı , haşimli , geniş omuzlu öyleydi hani karakterini bilmesem gıcık olmasam altında sabaha kadar inlemeye razı olurum. Sabaha kadar yapsın gıkım çıkmaz.
"Biraz daha inceleycek misin istersen son kalan parçayı da çıkarayım iyice bak hatta ten tene temas içindeyken de baka bilirsin"
Dediği şeylere beynimden evet lütfen diye cevap versem de ona karşı sert tavrımı takındım neticede orospu değildim her haşmetlinin altına yatamazdım ne derdi sonra babam bana.
"Saçmalama be ne inceleyeceğim seni sanki neyin var çırpı bacaklı"
Allahım tövbe
"Tabi tabi öyleyimdir"
Ayağa kalkıp kapıya doğru hızlıca adımladım sanırım ellimi kullanmamam gereken yerlerde kullanmam gerekecek lavoba nerede acaba.
"Hoppa tuttum"
Birden kapı ile bir beden arasına sıkışınca anlıyor insan tecavüzcü Coşkun ile aynı odada olduğunu.
"Sikicen sanırım"
"Öyle olsun mu isterdin"
"He aynen"
"Yakında lütfen hızlı ol diye altımda inlerken yine bu tavrı takınmanı istiycem"
"Yani beni yanlış anlamayın da hayallere çok kapılmayın"
"Hmm kesin hayaldir"
Dedi ve elini kapıdan çekti
"Şimdi çık yoksa ben üstüne çıkıcam"
Piç gülüşü ile kurduğu cümleden sonra arkama bakmadan topuk yaptım bu adam ciddili ırzıma geçecekti.
Aşağıya sekizer basamak atlaya atlaya indikten sonra Aden'in odasına bodoslama daldım. Neden beni aramadı dayısıyla bıraktı çok merak ediyorum.
Odaya girdiğim an odayı kaplayan pembe renk beni gülümsetti kasvet dolu bu evin içine renk katan bir yer olması güzeldi. Daha sonra gözlerim yattakta yatan bedene takıldı ararken yorulup uyudu heralde. Neyse bu oyunuda kazandık tabi sonunda götümüzü kaybetme olasılığı ile karşılaştık ama bir velete yenilmedik.
Biraz saçma oldu sanki bu aralar pek kendimde değilim gerçi okuyan var mı bilmiyorum ama varsa lütfen düzeltmem gereken beğenmediği yerleri söylesinnn
Sınava hazırlanıyorum o yüzden boş zamanlarımda azar azar yazıyorum bekleyenler varsa kusura bakmasın özür dilerimmmm