Hayat hiç bilmediğimiz yerde karşımıza çıkan yoksa hep içinde olupda sıkıntılardan ne yaşadığımızı anlamadan karşımıza koyan mi?
Vardır herkesin kendi hayatında zor yaşantıları. İstemeyiz ama herşeyi yaşarız.Ama Allah ne yazdıysa o .Sabır tevekkül ibadet .Hayırlısı diyeceksin sabredeceksin öyle kolay kazanılmıyor cennet.
Yaşanmadan yada yaşanmışlıklar olmadan büyüyemiyorsun. Herşey tecrübe oluyor insana bazende yaşamayamişlığın .Ama hamd olsun şuan çok iyiyiz .
Büyüdük. Okuldu,yazdı ,kıştı derken yaşımız 19 olmuştu.
Mardinliymisiz biz . Ama babam hiç orayı konuşmayı istemezdi .Annemle berdel denen şey yüzünden evlenmişler. Ordan kurtulmak için yani çocuklarını kurtarmak için ayrılmışlar.
Ama gel görki kaderden kaçınılmaz.Biz Mardin'e gitmek istiyorduk ama babam istemişti. Antepte kalıyorduk . Kimse bilmeden başka isimlerle güya bizi bulamazlarmiş. Bizim ailede ağa falan yoktu.Büyüklerimiz geçmiş zamanda iki çocuğunu kaybettiği için. Ağalık falan bitmiş. Biz bıraktık demişler çoğu yurt dışına çıkmış amcamlar dedemler ve birçoğu ama biz gidememişiz. Aile denen bişey kalmamiş dağılmışlar annemle babam yeni evlilermiş o zaman .Bizde yurt dışında olacakmıştık ama annem ailesinden ayrı kalmamak için istememiş gitmek . Babamda anneme kıyamamiş . Biz daha doğmadan Mardinden ayrılmışlar
Antep yine sıcaktı.En sevdiğim şey baklavasıydı buranın. Bayılıyordum çok lezzetliydi zaafım vardı tatlıya. Elim maharetliydi okul bitince şirin bir kafe pastane tarzı karışık bişey açmak istiyordum.Ailemde destek oluyordu bana çok mutluydum .
Annem akşama yemek hazırlıyordu.
Bide kız ve erkek kardeşim vardı. Buğlem ve Talha .Canlarımdı onlar benim. Aramızda 1er yaş vardı ben Talha ve Buğlem. Annem Amine ve babam Yusuf . Hep mutluyduk biz kimse yokken uzakken bile arada yurt dışına gider gelirdik bazen kalırdık.Orada amcamın çocukları vardı onlarla iyi vakit geçiriyorduk. Yine bi sabah aradı beni kuzenim geliyorum diye bugün o sabah ve kuzenim geliyo.
Amine sultan kuzen geliyo kahvaltıyı ben hazırlıyorum bugün ona göre
dedim ama annem beni çok dinlemezdi. Hemen hamur yoğurmustu . Sena çok severdi pişi .
Bende hemen peynir zeytin reçeller salatalık domates vs herşeyi sofraya koymuştum. Masa hazırdı ama hala gelmemişti. Tam o sıra zil çaldı.Hoşgeldin canım yaa çok özlemişim hadi içeri geçin.
Hoşbuldum canım İkrammm saol .
Hadi kızlar içeri girin artık dedi babam.
Masa hazırdı hemen geçtik bende çayları servis ettim.
Yolculuk nasıl geçti Sena yaa.
İyi canım valla çok güzel uçtum yerim rahattı.
Kahvalti bitince ortalığı toparladım ve Bize iki kahve yapmaya başladım. Annemde biz rahat edelim diye arkadaşlarına gitmişti. Bende Sena ile sohbete başladım.
Al canım kahve yaptım iyi gelir yorulmuşsundur sen uykucu.
Saol ya ne kadar iyi geldi bilmezsin
İkra baklava yokmu ķız ben de seviyorum biliyorsun.Yok canım yaa alalım ama bugün sen biraz dinlen çarşıya çıkarız hem sen özlemişsindir buraları.
Evet yaa gelemedik bi türlü iş güç staj falan . Biliyorsun tip okumak kolay değil.
Tamam anladık zorlanıyorsun .
Amma abarttın haa.Tamam ben biraz yatayım senin odana geçiyorum tatlım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
Teen FictionBu dünya da yaşanan ne varsa yaşayan her zaman kullanılan ama kimsenin öyle düşünmediği bir kız tanıyorum. Hayata bi şekilde tutunan şükreden inanan .Bazı şeyleri geç öğrenen büyüyerek hayatı anlayan ama en zorunda bu hayata karşılık öğrendikleri öm...