Karmaşık

2 1 0
                                    

Demir mesajdan sonra hiç yazmadı. Ailem bi tuhaflık olduğunu biliyordu ama isteyerek evelnmedigimizi bildikleri için üstelemiyorlardı.
Şükür ki Buğlem ve Sena bana destekciydi .İyiyim iyi olmam gerekiyordu . Neredeyse yarın kına ve biz herseyi halletmiştik  sadece gelinlik ve kına kıyafeti kalmıştı . Çoğu şeyi Buğlem ve Sena'yla hallettik annem ve babamın zaten düğün hazırlıkları vardı eşyaları ve kıyafetleri de kendimiz aldık.
Nasıl bi evde kalacaktım bilmiyordum . Akşam imam nikahı olacaktı saat yaklaşınca üzerime kapalı kıyafetler giyip başıma şal yaptım.
Zil çalmıştı Demir geldi diye kapıyı benim açmamı istediler. Elinde hediye paketi vardı. Bana mıydı?

İçeri girince ailesine de hoşgeldin dedim . Demir paketi elime verip yanağımı öptü.  Beni orda bırakıp içeri geçti ben donup  kalmıştım orda . Neydi bu şimdi niye öptü bana ümit falan mı veriyordu kendince . Bi öyle bi böyleydi anlayamıyordum.

Demir'in yanına oturdum . Hoca da gelince nikaha geçtik. Kalbim yine hızlı hızlı çarpmaya başladı ellerim titriyordu . Hoca isimlerimizi sordu
İkra Soylu
Demir Demiroğlu

Hocanın sorularına 3 kere ettim dedim aynısını Demir'e de sordu ettim dedi aynı şekilde. Mehir konusu açıldı ben bi talepte bulunmayacaktım .

Bir ev bi araba ve istediği kadar altın şirket hisselerim de İkra'nın dır .

Kabul edemem fazla bunlar bi talebim yok benim .

Olmaz kızım yazdım artık.

Bisey diyemedim ne desem olmayacaktı . Mutlu olsam yeterdi aslında mal mülk gelip geçiciydi.  Herkez yine tebrik etti . Hoca da gidince yanlız maaile kaldık.  Sena da bizim ailenin bi üyesiydi. Yarın kınam var ve şuan ağlamak geliyordu içimden. Başka bisey gelmiyordu her gelin  mutlu olmak sevdiğine kavuşmak ister ama evlilik benim için bir bedeldi.

Sabah olmuştu ve benim halen uykum vardı. Uykucu biriydim boş oldukça uyurdum yada müzik dinler kitap oturdum . Yürümeyi de çok severdim. Ama kafa dengiyle . Kendime gelip saçlarımı toparladım. Banyoya geçip duş aldım canım bişey yemek istemiyordu . Annem hazırladığı için belki de bu evde son kahvaltım olduğu için alıştırdım. Ne kadar da güzel ailem vardı.  Bana zor anımda desteklerdi. Anlatacağım bişey olursa önce benim anlatmamı beklerler anlatmasam bile üstelemezlerdi. Belkide kendi evime çalıştıkça gelemeyeceğim ama olsun ben bi fırsat bulurdum.

Odama geçip Sena ve Buğlem'in hazırlanmasıyla birlikte çıktık. Benim arabamla gidecektik Demir bugün Mardin'e gidecekti  evi ve diğer işlerini halletmek için.  Aramız iyiydi sanki ben hala beni öptüğünü düşünüyordum. Aceba beni sevmeye mi başlamıştı yada rol mü yapıyordu? Demir bazen çok sıcak bazen çok soğuk davranıyordu.

Kızlarla müzik dinleye dinleye yola devam ettim . Sanki biraz hüzün vardı içimizde onlardan anlayabiliyordum.
Beni de bi tuhaf his sardı içimi ama mutlu olacaktım ailem için .

Herşey zamandı belki zamanla düzelirdi yoluna girerdi zamanla birbirimizi severdik .

Kuaföre gelince kınalıgı giyinme odasına götürdüler ve beni hazırlamaya başladılar diğer yandan kızlar da hızlanıyorlardı. Hazırlanmamız neredeyse 5 saat sürmüştü.  Önce eve geçecektik bir saat sonra da kına salonuna. Sena almıştı arabayı o sürüyordu onun elbisesi baya kısaydı rahat oynamak için. Benim kınalığım kaftandı  bordo renk tercih etmiştim.  Demir'in bana aldığı hediye de bordo bi kazaktı. Sade ve şıktı tam benim istediğim gibiydi.
Beni düşünmesi hoşuma gitmişti gece aklıma gelince yataktan kalkıp bakmıştım.

Eve geçince direk odama geçip yatağa oturdum kaftan çok kabarık değildi. Gece after partisi gibi devam edecekti iki tane daha kıyafetim vardı onları değişiricektim . Aklıma Demir'e mesaj atmak geldi . Telefonum çalmaya başladı.

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin