Anlaşma

0 0 0
                                    

Evdeki herkez benim için endiselenmişti. Sabah onlarla vakit geçirdim daha iyiydim . Belkide Demir'in bana karşı tavrı beni iyi etmişti.

Kahvaltıdan sonra aşağıya inmiştik .
Demir benimle bişey konuşmak istemişti. Bende ne diyeceğini merak edip yukarı çıkacaktım ama Esra kahve yapmıştı.  Onunla da kahve içip sohbet ettik . Okula gitmiyordu benim gibi ilgi odağı farklıydı onunda şirkette ki düzenle ilgileniyormuş . Buğra şirkette çalışıyordu muhasebe okumuştu.

Demir'in yanına çıkacağımı söyleyip önce mutfağa geçtim bi kahve yaptım.  Yukarı çıkarken ellerim titriyordu ben çok sevmedim servis yapmayı.  Ama insan yapmam dediklerini yapardı hep .

Çalışma odasına kapıyı vurup gir emiriyle girdim . Dosyalarla uğraşıyordu.  Kahveyi görünce hafif bi dudağı yana kırıldı ama hemen düz bi hal aldı dudakları.

Sana kahve getirdim .

Ellerine sağlık  iyisin demi fazla dolaşma ortada dinlen iyi ol.

İyiyim ben yeterince yattım.

Nasıl istersen .

Ne konuşacaksın benimle .

İkra bi iki güne kendi evimize gideceğiz orada annemin ayarladığı bi kadın çalışacak.  Ve bu demek oluyor ki evdeki herşey buraya bir haber .

Nasıl yani evde ne olduğunu mu haber verecek.

Aynen öyle madem bi yola çıktık birbirimize alışmamız gerek bizde boşanma olmaz . Belki biliyorsundur ailen de biliyor hayatı kendimize zehir etmeyelim bianda oldun demiyorum zamanla olsun alışalım birbirimize sevmeye çalışalım.

Ben zaten seni seviyorum diyemedim . O bana bunları bir zorundalık olduğu için söylüyordu.  Bense onu ilk gördüğün andan beri içimde kabul etmesem de vardı. Engel olamaştım kalbime , kendime farkındaydım.  Buğlem ve Sena da sevdiğimi anlamışlardı ama daha ben onlara söylememiştim. İlk olmaz bi şekilde boşanırız diyordu şimdi ise ne yapacağımı şaşırmıştım biraz.

Tamam deneyelim belki bu zorundalık bizim için güzel bir başlangıç olur Demir.

Tamam o zaman bugün dışarıda yemek yiyelim mi?

Olur ama biz yarın Esra'yla çarşıya çıkacağız bana burayı gezdirerek.

Ben gezdiririm seni gidemezsin .

Niye yaa biz kız kıza gitmek istiyoruz.

Olmaz gidemezsin ben izin vermiyorum ben seni gezdiririm çok istiyorsa sonra benimle gidersiniz.

Tamam yarın gidelim o zaman .

Bakarız hadi sen hazırlan bende geliyorum kahvemi içeyim.

Tamam deyip ayrıldım yanından.  Odaya geçip şık bi kıyafet bakıyordum ama bi türlü karar vermemiştim.
Sade olsun ama üzerimde de güzel dursundu. 

Ensemde bi nefes hissettim ürperdim.  Demir in kokusuydu bu eliyle kıyafetlerden birini seçip bana verdi .

Bence bunu giymelisin

Tamam diyerek elinden alıp banyoya geçtim üzerimi giyinip banyodan çıktım. Makyaj masasına oturup hafif bi makyaj yaptım.  Elbisem lacivert dizlerimin bitimine kadardı. Kısa uygun ve heryeri kapalıydı. Dudaklarımı önce kalemle çizip içini doldurdum maskara ve sürme sürdüm gözlerim ve dudaklarımı ön plana çıkarmıştım . Saçlarım zaten doğal dalgalıydı. Sadece taradım.  Abartmak istemedim .

Demir de lacivert bir takım giymişti.  Kombin gibi olmuştu kıyafetlerimiz. Çantamı ve kabanımı alınca hazırdım.  Demir elini uzatınca ellerini tuttum .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin