Nişan

2 1 0
                                    

İyi misin ?

İyiyim noldu bana ?

Mideni yıkadılar ilaç seni zehirlemiş galiba aç mıydın? Niye o kadar kahve içtin aç karna sana sormuştum kahvalti yaptın mı diye?

Eve gitmek istiyorum ?

Kalmaya çalıştım ama beni durdurdu .
Yattım serum bitince hemşire kolumdan çıkardı. Ayakkabılarımı giyinip dışarı çıktım. Artık yavaş yavaş kış geliyordu dışarı biraz serindi. Biraz üşümüştüm. Ve benim yarın nişanım vardı. Şuan o kadar iğrenç hissediyordum ki .
Arabaya binmedim çıkış işlerini halledince çantamı alıp hemen bi taksiye bindim.

Demir beni görmüştü ama artık çok geçti. Evin adresini verip arkama yaslandım. Ağlamak istiyordum ama evdekilerin sorularına mağrur kalmamak için sıktım kendimi .
Telefonum çalıyordu ama acmıycaktım . Şuan tek istediğim eve gidip uyumak .Saat geç olunca direk odama geçtim Sena yatakta telefonuyla uğraşıyordu.

Naptınız canım yemek nasıldı?

Hastanede olduğumuzu söylememek için böyle bi yalan söyleyeceğini düşündüm. Sanki yemekten geliyo gibi gülümseyip sohbet ettik ve yarin nişan olduğu için uyumaya karar verdik . Önce bi duş alıp pijamalarımı giydim . Saçlarımı da örgü yapıp yatağa uzandım. Yarın zor bir gün beni bekliyordu.

Sabah olmuştu ve biz nişanı kendi yakınlarımızla yapmak istemiştik. Akşama mardinden gelenlerde olacaktı.
Bizim zaten çok bi yakınımız yoktu burada . Annemin en yakınları gelecekti . Teyzemler, dayımla ve anneannem dedem.

Demir beni ve Sena'yı kuaföre bıraktı.
Hiç konuşmamıştık Sena da sormadı zaten zorla olan bi evlilik ne olması gerekiyordu ki mutlu falan mı?
Belki olurdu ama Demir garip ve sert biriydi.

Saçlarımız yapılınca hazırdık zaten evdeki işler de tamamdı. Diğer kuzenlerim anneme yardım edeceklerdi .

Demir geldi ve beni gözleriyle süzdü.
Beğeni ile baktı sanki halbuki o gün yanında yüzüme bile bakmasını anlamamıştım. Bordo renk yakası açık uzun ve kuyruklu bi elbiseydi vücudumu tamamıyla saran elbise ara ara taşları vardı. Biraz boyun kısmı acıktı baya acıktı. Bisey demedi tabi insan sevmediği birini niye kıskansın ki .Kafamdaki düşüncelerle eve gelmiştik. Sanki bu evlilik en çok beni yıpratacak gibiydi Demir sakin duruyordu . Beni bırakıp ailesiyle gelmek için gitmişti. Hiçbiriyle bilmiyordum onun hakkında. Yaşı neleri sever neleri sevmez . Beni sevmediğini belli ediyordu o ayrı tabi.

Akşam olmuştu ve Demir'in ailesi gelmişti ve yakınları. Kapıda hepsini karşılayıp ellerini öptüm. Demir'in yaslarinda 3 erkek vardı onlarada hoşgeldiniz dedim . Herkes içeri geçince bizim için ayrılan yere Demir'in yanına oturdum . Baya kalabalık olmuştuk. Salonumuz iki oda büyüklüğünde ama yinede ayakta bekleyenler vardı. Nişan dan sonra yenilecek ikramlikları Sena ve Buğlemle yapmıştık baya şeyler hazırlamıştık. Sarma, börek ,tatlı, pasta ve kurabiye baya yorulmuştuk ama değmişti .

Babalarımız kısa bi hoşgeldiniz faslından sonra ayağa kalktılar. Buğlem de Nişan tepsisiyle yanımıza geldi. Bizde ayağa kalktık ve babam dua ile yüzüklerimizi taktı kurdelesini keserken Buğleme tepsiye dolar koymuşlardı.
Banada Demirle birlikte aldığımız takıları verdiler . Be daha bir sürü bilezik takıldı herkesin tebriğini kabul edip sarıldık. Demir sanki ben kuzenleriyle sarılırken bana baktı ama hemen yönünü döndü. Sena dans müziği ayarlanmıştı ben hiç istememiştim. Demir elimi tutup ayağa kaldırdı ve dansa başladık. Yine onun kokusunu alıyordum çok yakındık ve ben utanıyordum.

Kasma kendini birazdan biter müzik .

Ben bisey dememiştim. Dans bitince yerimize oturduk ve kuzenlerim ikramlıkları dağıttılar. Herkes beğeniyle yiyordu .
Ellerinize sağlık diyodu herkez.

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin