Adının Demir olduğunu öğrenmiştim.
Demir boğazını temizleyip konuşmaya başladı.Benim için sorun yok .
Sadece bu kadar mıydı. Duyduğuma göre onlarda çalışma söz konusu dahi olmadı galiba yani annem öyle anlatırdı. Ama ben çalışmadan yapamazdım.
Çok seviyorum bu benim hayalimdi .Babam gözüme bakınca bende onaylar şekilde başımı salladım. Sanki başka çarem var gibi . Birine bişey olsun istemezdim .Ben daha kaybetmek ne onu bile bilmiyordum . Ailem mutlu olsundu o bana yeterdi.
Baran amca yarın nişan yapım iki haftaya da düğün bizde hayırlı iş uzatılmaz bilirsin sende oralarda yaşadın büyüdün .
Babam gözüme baktı benim yüzümü görünce erken olduğunu oda anladı ve Baran beye 1 ay olmadan olmaz dedi kızımla Demir birbirine alışsın gezsinler .
Tamam Yusuf kabulümdür ama nişan haftaya olacak 1 ay içindede düğün.
Çok şaşkındım bu kadar erken olması beni tedirgin etmişti . Bizi tanışmamız için dışarı gönderdiler. Ne yapacağımı bilemedim nerde duracağımı nasıl konuşmam gerektiğini. Arabaya bindik burası aynı onun gibi kokuyordu.
Ne diyorum ben ya tövbe tövbe .
Tek gitmek iyi bir fikir değildi ama 1 hafta içinde imam nikahı ve resmi nikah olacaktı o yüzden bugün tanışmamız için dışarıdaydık.Uzun bi süre sonra sakin bi kafeye geldik inice önden diye işaret etti bende ilerledim .
Sertti yüzü sanki kavga edecekmiş gibi birazdan.
Kenar biyere oturduk ne o konuştu ne ben .
Garson gelip ne istediğimizi sorduBen sade kahve istiyorum sen ne içersin.
Bende sade türk kahvesi .
Diyince yanımızdan ayrıldı.
Demir sanki konuşmak istiyo ama konuşmuyor gibiydi .
İkimizde aynı anda ' ben ' dedik ve sustuk oda önce sen dedi uzatmak istemediğim için konuşmaya başladım.Ben şuan 19 yaşındayım ve bi kafe açmak istiyorum. Ve senden isteğim bana karismaman . Herkesin içinde dedin ama ben seni tanımıyorum. Ve ben bu evlilik yüzünden hayalleri gerçekleştirememekten korkuyorum . Sizin oralarda böyle şeyler ters karşılanırmış galiba . Yani bilmiyorum .
İkra senin bu evliliğe zorlandığın kadar bende zorlanıyorum ama şunu bilki sana karışmalarına izin vermem. Zaten bir iki sene sonra ayrılırız anlaşamıyoruz deriz boşanırız hepsini ben halletmeye çalışacağım.
Ama babam sizde boşanma olmadığını söylemişti.
Bizde boşanma yok ama ben bi yolunu bulurum merak etme . O güne kadar gerçek bir evliliğinin olduğunu gösterelim yeter sonra bişeyler yapıp tartışırız kavga gürültü zaten anlarlar anlaşamadığımızı zaten baban da buna razı gelmez ve biter sen yoluna ben yoluma .
Tamam anlaştık.
İçimde buruk bi sevinç vardı sanki hem mutluydum boşanacağım için hemde bi hüzün vardı. Kahvelerimizi içince biraz tanıştık gezmeyi ve kitap okumayı çok sevdiğini öğrendim bende film izlemeyi ve müzik dinleyi çok seviyordum.
Telefon numaranı verir misin ?
Tamam
Ben söyledim Demir yazdı aslında sıcak biriydi ama işte aması vardı .
Ben gülmeyi çok seviyordum. Oda nadiren gülümsüyordu. Biraz zıttı sanki.Çözememiştim onu yada ilk defa bi erkekle konuştuğum içindi.Daha fazla bişey konuşmamıştık. Demir hesabı ödeyip yanıma geldi .
Seni eve bırakayım geç oldu yanlış anlamasınlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
Teen FictionBu dünya da yaşanan ne varsa yaşayan her zaman kullanılan ama kimsenin öyle düşünmediği bir kız tanıyorum. Hayata bi şekilde tutunan şükreden inanan .Bazı şeyleri geç öğrenen büyüyerek hayatı anlayan ama en zorunda bu hayata karşılık öğrendikleri öm...