Sabah alarmın çalmasıyla uyandım kızlarda uyandı çünkü bugün bide fotoğraf çekimi vardı. Hızla üzerini giyindim gece duş aldığım için ihtiyaç duymadım. Kızlar da annemle kahvalti hazırlamaya başladılar. Ben direk aşağı indim Demir arabada beni bekliyordu .
Günaydın
Günaydın Demir
Saçımı arabada toplamıştım. Herseyi dün kuaföre getirdiğimiz için gelinlik de oradaydı yanıma bisey alamama gerek kalmamıştı.
Demir'in yanıma gelip kapımı açtı . Sanki birazdan uyanıcam ve bu rüya bitecek gibi geliyordu . Elini tutup indim . Yürümeye başladı ve yine elimi ellerinin arasına aldı. Avuç içleri terlemeye başlamıştı heyecan yapmıştım kimsenin elini tutmamıştım ki ben.
İçeri girip oturduk serpme kahvaltı ve çay söyledi Demir hemen hazırlayıp getirdiler bizde bir an önce yiyip hazırlanmamız gerekiyordu. Yemek bitince saat 7 yi geçmişti ve hızla arabaya binip ilerledik . Demir beni kuaföre bırakıp kendide hazırlanmak için gitmişti. Kızlar da yeni gelmiş bakıma başlamışlardı bende dün bakım yaptırnadığım için bugüne kalmıştı. Hemen cilt bakımı yaptılar ve saçları yapmaya başladılar. Diğer yandan da makyajım yapılıyordu. Aradan uzunca bi süre geçince herkez hazırdı en son saçıma biraz daha sprey sıktılar çekimde bozulmasın diye.
Demir gelince bana hayranlıkla bakmaya başladı. Oda çok yakışıklı olmuştu siyah takımı siyah ayakkabıları ve siyah saçları cildi de aksine beyazdı kaşları sanki çizilmiş gibiydi gözleri kahverengiydi.
Çok güzel olmuşsun diyip anlımı öptü. Sende diyemedim gülümsemekle yetindim .Alkış tufanı kopmuştu. Elinde getirdiği çiçekler o kadar güzeldi ki .
Gelin arabası da hazırdı önünde bir bebek ve kocaman buket çiçek vardı .
Yanında Mert vardı kuzeni.Yenge çok güzel olmuşsun darısı bana .
Saol Mert hayırlısıyla sanada nasip olur İnşaAllah dedim arabaya bindim yakın biyerde çekim yaptırdık. Öyle dur böyle dur sanki modeliz maymun olmuştum yok eğil yok öp kızarmıştım resmen . Demir de arada bana bakıp gülümsüyordu. Bide fotoğraflarımız çekilirken gülüyordu onu başka gülerken görmemiştim sanki daha çok sakin yada sinirli duruyordu yanımda .
Bende gülümsüyordum birsey konuşmasam da hissettirebilirdim ona kendimi beni anlardı belki .Bizi eve bırakınca direk bağ evine gittiler bende eve gelince kurt gibi acıkmıştım. Annemde yine hazırlıklarla meşguldü gelen gidene yemek veriyordu. Salon davetine gelemiyeceklerle fotoğraf çekildik. Ailemle de bir sürü çektirdim hatıra kalacaktı. Bi müddet sonra gelinlik ağır gelmeye başlamıştı. Gelinliğim kendinden kuyruklu taşlı ve kenarları güpürlüydü ara ara da sim vardı. Ben çok beğenerek seçmiştim. Fazla kabarık değildi ama kabarık sevdiğim için böyle tercih etmiştim.
Babam geldi ve kuşağımı bağladı. Annem de ağlıyordu bende tam ağlamak üzereydim ki Sena olaya ey attı .
Sakın ağlama İkra makyajın akacak akşam salonda oynayacağız.
Tamam diyebildim . Ağlarken çok konuşamazdım daha fazla ağlama isteği gelirdi. Kendimi sıktım ve yerime oturdum babamda bana kapısının her daim açık olduğunu burası evlensemde benim evim olduğun söyledi.
Korna sesleri yükseliyordu. Yaklaşıyorlar dı galiba ayağa kalkıp bekledim Sena ve Buğlem kapıyı tutmuşlardı.
Enişte öyle kapı kolay açılmaz bizden kız alması kolay değil. Eller cebe .
İkisine de desteyle iki yüzlük para uzatıldı kapıyı açınca gözlerimiz kesişti. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum babanın elini öpüp koluma bilezik taktı duvağımı açıp anlımı öptü çiçekleri elime verdi . Kolunu uzattı girmem için bende koluna girdim . Asansöre sadece ikimiz bitmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
Teen FictionBu dünya da yaşanan ne varsa yaşayan her zaman kullanılan ama kimsenin öyle düşünmediği bir kız tanıyorum. Hayata bi şekilde tutunan şükreden inanan .Bazı şeyleri geç öğrenen büyüyerek hayatı anlayan ama en zorunda bu hayata karşılık öğrendikleri öm...