16

5.8K 659 204
                                    

"iyi olduğumu söylemek istemiyorumama ölürsen seni cennete götüreceğim"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"iyi olduğumu söylemek istemiyorum
ama ölürsen seni cennete götüreceğim"

"ahh! jungkook, dur lütfen!"

gözlerini kısarak ve gülerek bağıran kişi jimin'di. son birkaç gündür bu şekilde dalga geçiyordu taehyung'la. fransa'ya geldiği ilk gün taehyung'un attığa konuma gidip orada kalmış, günün çoğunu eskileri konuşarak ve jungkook'u da konuşmaya dahil etmeye çalışarak geçirmişlerdi. aynı günün gecesinde taehyung, jimin'le birlikte yatmak istemiş, jungkook'un birazcık bozulmasına sebep olmuştu. çünkü henüz aralarındaki hiçbir şeyi halletmeden ondan uzak kalmak istememişti. son zamanlarda birlikte uyudukları için çok alışmıştı yatarken son kişi, uyandığında da ilk kişinin taehyung olmasına.

"komik değilsin jimin."

"susar mısın? ses tonun aşırı komikti bence."

şu an bahsettikleri olay o gece yaşanılan ve taehyung'u oldukça utandıran bir olaydı çünkü jimin her şeyi yanlış anlamıştı.

taehyung odaya gittiğinde jungkook, ayaklarını birbirine çaprazlamış, kollarını önünde bağlamış bir şekilde duvara yaslanıyordu. taehyung içeri girer girmez ise onu belinden yakalamış, taehyung'tan çok da yüksek denilemeyecek şiddette bir ses çıkmasına neden olmuştu. anında elini taehyung'un ağzına kapatırken bununla da kalmayıp belinden yakaladığı gibi kucağına almış ve birkaç adımda yatağına ulaşarak yumuşak çarşafın üzerine yatırmıştı taehyung'u.

taehyung nefes nefese kalmış, göğsü hızla inip kalkarken jungkook'un geri çekilmesine izin vermemiş, kollarını boynuna sarıp onu kendine çekerek sarılmaya başlamıştı. bu sırada ikiliden çıkan gülüşme sesleri, jimin'in duymaya başladığı ilk kısımdı fakat buna çok takılmamıştı.

asıl duyduğu ses en son taehyung'tan gelen sesti.

taehyung'un oyuncu bir şekilde gözlerini jungkook'unkilere dikmesi ve somurtan ifadesiyle bakması onun tarafından gıdıklanmaya başlanmasına sebep olmuştu. taehyung güldükçe jungkook gıdıklamaya devam ediyor, onun gülümsemesi için uğraşıyordu. elbette, bu sırada çıkan sesler de pek doğru şeyler düşündürtmüyordu insana. jimin haklıydı yanlış anlamakta.

"kahvaltını yap jimin, bak geç kalacağım işe."

"ama taehyung," dedi son heceyi uzayarak. jungkook işe gitmişti bu sabah. sadece jimin ve taehyung vardı kahvaltı yapan. taehyung da birkaç lokma bir şeyler yedikten sonra gidecekti hemen. normalde taehyung'u da jungkook bırakıyordu ama bu sabah önemli bir toplantıya katılmak zorunda olduğunu söyleyerek yanağına öpücük bırakıp kalkmıştı yataktan. taehyung uykulu hâliyle belli belirsiz onu onaylamış, uyandığında ise tek başına olmaktan hiç hoşlanmamıştı.

artık saat kaç olursa olsun jungkook'la birlikte çıkmalıydı evden.

"ne 'ama taehyung'?"

"jungkook da yok, kimse kurtaramaz beni senden. sakin olsana, ne oldu, moralin mi bozuk?"

loving you rightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin