"aşık olmamıza gerek yok, hayır
o kişi olmak zorunda değilim, hayır."
sabahın erken saatlerinde kalkan taehyung, hızlıca üzerini giyindi. bugün otelden çıkışlarını yapmak ve jungkook'la birlikte onun evine gitmek için anlaşmışlardı. çünkü taehyung, sözleşme konusunda karar verme aşamasındaydı. ve elini biraz çabuk tutmalıydı zira jungkook'un telefonda söylediği gibi aceleleri vardı.
taehyung da jungkook'un yanı sıra kendince acele ediyordu. adrien'i tek başına bulabileceğini düşünmüyordu. jungkook jeon gibi güçlü bağlantıları olan birinin yanında kendisi yıllarca da arasa adrien'i bulamayabilirdi. bu yüzden bu sözleşmeyi kabul etmeli ve bir an önce onunla yüzleşmeliydi.
otel odasına son kez göz gezdirdikten sonra odadan çıktı ve yan odanın kapısını tıklatmak adına elini kaldırdığı sırada kapı birden açıldı. jungkook, elinde telefonuyla kapısının önündeki taehyung'u gördüğünde duraksamıştı.
"taehyung?"
"ah! monsieur jeon, ben de tam kapıyı çalacaktım ama siz açtınız birden...garip oldu böyle."
jungkook hafifçe tebessüm ederek elini ensesine doğru götürüp saçını hafifçe dağıttıktan sonra kapıyı arkasından kapattı.
"seni almaya geliyordum, çıkmamız gerekiyor."
taehyung, anladığını belli etmek amacıyla başını salladıktan sonra bavulunu eline alacağı sırada jungkook, ondan önce davranarak orta büyüklükteki bavulu eline aldı ve yürümeye başladı. taehyung gözlerini kırpıştırarak jungkook'un arkasından öylece bakakalmış bir şekilde beklerken jungkook, taehyung'un arkasından gelmediği fark ederek arkasına dönüp gülümsemişti.
"taehyung, çok mu sevdin sen burayı? söz veriyorum daha sonrasında seni yeniden getireceğim." jungkook hafif alayla konuşurken taehyung mahçupça gülümseyerek hızlı adımlarla onun yanına adımladı ve jungkook'un elindeki bavula uzandı.
"ben, beklemiyordum. bir anda bavulumu aldığınız için şaşırdım. verin lütfen, ben taşırım."
"taehyung, her gün spor salonunda bunun üç dört katını kaldırıyorum. bu kasları boşuna yapmadım, izin ver ben taşıyayım."
"peki öyleyse, teşekkür ederim."
"rica ederim. şimdi beni takip et bakalım, odalardan çıkış yaptığımızı haber verdim. direkt eve geçelim."
taehyung kısaca onayladıktan sonra otelin çıkışına doğru yürümeye başladılar. sözleşmeyi kabul ettiğini ne zaman söyleyeceğini bilmiyordu taehyung. birkaç gündür söylemeye çalışıyordu ama ya bir toplantı çıkıyor ya da beklenmedik bir telefon geliyordu ve hâliyle jungkook otelden ayrılmak zorunda kalıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
loving you right
Fanfictionsevgilisi için kore'den fransa'ya gelen taehyung, monsieur jeon'la beyaz evlilik yapmak zorunda kalır.