22 ✮⋆˙

7.5K 574 307
                                    

bölüm biraz uzun olmuş :(( (5.5k) müsait bir zamanda okuyun olur mu<3

[tw] adult content!!
ayrıca yorum yapsanız çok güzel olur^-^

"korunmasız sevişiriz biz, kimsenin kendisine dokunmasına izin vermez"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"korunmasız sevişiriz biz, kimsenin kendisine dokunmasına izin vermez"


jungkook'la konuştuktan sonra hemen telefonunu kapatıp yataktan kalktı taehyung. akşama saatler vardı ama ona göre hazırlanmak için yeterli değildi bu süre, bu yüzden de jimin'e yazmıştı vakit kaybetmeden. jimin ona bir saat içinde geleceğini söylediği için başta biraz huysuzlanmış, ama daha sonra ona boyun eğmek zorunda kalmıştı. çünkü yardıma muhtaç olduğunu biliyordu.

keşke, diye düşündü içinden keşke çalışanları göndermeyip her şeyi kendim halletmeye çalışmasaydım. onlardan yardım alabilirdi, hem jungkook'un nelerden hoşlanabileceğini kendi karar veremediği anda yıllardır o evde çalışan kişilerken başka kim bilebilirdi ki? ama onun için kendisi bir şeyler yapmak istemişti, eline yüzüne bulaştırmak istemediği için de jimin'e yazmıştı.

düşüncelerinden çıkmak için oflayarak telefonunu cebine attı taehyung. madem jimin'in gelmesi bir saati bulacaktı, aklına gelen şeyi yapmak için mükemmel bir zamanlamaydı bu.

hemen üzerine günlük kıyafetlerinden birini geçirdikten sonra telefonunu ve cüzdanını alarak evden çıktı. işin kısa süreceğini ve jimin gelmeden halledebileceğini düşünüyordu. evin önündeki arabalardan birine bindi, şoföre gideceği yeri söyledikten sonra bunu kimseye söylememesi konusunda onu uyardı. jungkook'a daha sonra kendisi söylemek istiyordu.

aslında söylediğinde ne tepki vereceğini biliyordu ama sürekli bir köşede onun için her şeyi yapan jungkook'u izlemek artık bencillik gibi geliyordu. buraya geldiğinden beri bakıcısı gibi her sorununa yanına koşuyordu, yeri geliyor sakinleştirmek için sarılıyor yeri geliyor saçlarını okşayarak uyutuyordu onu. bunlar belki normal biri için minik şeyler olsa da taehyung için pahabiçilemez anlardı. jungkook, taehyung için her saniye bir şey yapma isteğini kampçılayamıyordu ve taehyung bu yüzden bencil hissetmişti.

biliyordu bunun aptallık olduğunu, jungkook ona içinden geldiği için yaptığını söylemişti. fakat sadece jungkook yaparsa bu artık göründüğü gibi olmaktan çıkardı. taehyung da onun için güzel jestler yapmalıydı. belki siyah tutamları özenle okşuyordu jungkook dizlerinde yatarken ama ona özel hissettiren bir şeyler yapmalıydı aynı zamanda.

çünkü taehyung'a göre jungkook her şeyin en özelini hak ediyordu. altın gibi bir kalbi vardı öncelikle, sert yapısının ardından sadece yakınlarına gösterdiği merhameti ve düşünceli tavırları vardı. derince düşünür öyle yapardı jestlerini, ve bazen iltifatlarını anlamak için epey düşünmeniz gerekirdi çünkü öyle ince yapardı ki bunu sana anlamadan güzel hissettirirdi.

loving you rightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin