2.bölüm

167 13 0
                                    

-Neredeyse...

-Evet neredeyse...

- İçinde...

-Nihayet!- Naruto acınası bir şekilde inledi ve zarif bir şekilde yere çöktü.

Sarışından birkaç adım uzakta olan Sasuke ve Sakura onun hareketini taklit ettiler ve hangi pozisyonda düştüklerine bakmadan ağır bir şekilde yere düştüler.

Üçü de yere tamamen uzanmış ve bitkin düşmüştü.
Nefesleri zor ve hızlıydı, üçü de nefeslerini toparlamakta zorlanıyordu.
Vücutları kir ve yapraklarla doluydu ve kıyafetleri terden ıslanmıştı.

"Kahretsin...acıyor..." Sakura gözleri kapalıyken mırıldandı, fazla hareket etmekten kaçınıyordu.

İnce vücudunun kırılgan kasları cehennem gibi acıyordu.

1500 mekik, 1500 şınav ve 1500 squat yapmak zorunda kalmışlardı ve ardından dinlenmek için durmadan Konoha'nın etrafında üç kez koşmak zorunda kalmışlardı.

Bütün öğleden sonralarını almıştı ama sonunda bitirmişlerdi.

Bedenleri yıkılmanın eşiğindeydi. Kimse oradan kalkmayı bile düşünmedi. Orada uzanıp bütün öğleden sonra ve gece boyunca bir daha hareket etmelerine gerek kalmadan uyumak istiyorlardı.

-Ugh...-Sasuke hareket ederken hafif bir inilti çıkardı ve hala kırılgan olan kasları acı verici bir şekilde gerildi.

Elbette antrenman yaptılar ama hiçbir zaman bu kadar aşırı bir şekilde antrenman yapmamışlardı.

-Ne yaptığınızı sanıyorsun?- Hatake Kakashi'nin çelik gibi soğuk sesi üçünü de ürpertti.

Ama oldukları yerden kıpırdamadılar bile.
Gözlerini açmak ve küçük başlarını öğretmenlerinin sesini duydukları yere çevirmek için büyük bir çaba harcadılar.

"K-Kakashi-sensei...işimiz bitti," Naruto yorgun ve nefesini düzene sokmaya çalışarak mırıldandı.

Kakashi, yere yığılmış, yorgun, ağrılı, terli ve bayılmak üzere olan üç öğrencisine ciddi bir şekilde baktı.

Kollarını kavuşturup onlara hamamböcekleriymiş gibi bakarak, "Dayanabileceğiniz tek şey bu mu?" diye sordu.

Belki de ilk günlerinde onlara çok sert davranıyordu.
Ancak görevlerde onları daha kötü bir şey bekliyordu. Seçkin ninjalar olmak istiyorlardı, güçlü olmak istiyorlardı.
Kimse bunun kolay olduğunu söylemedi.

Ve hayatta onları pek çok zor şey bekliyordu.

"S-Sensei?" diye mırıldanarak sordu kız, hareket etme niyeti olmadan yerde yatarken.

-Diyelim ki yaptıkları egzersizler bir kavgaydı ve Konoha çevresinde yaptıkları üç tur Suna'nın yarısına eşitti- Jounnin onlara soğuk soğuk baktı- Eğer bu şartlara düşerlerse ne yapacaklar? onlara saldırıyor mu? - buz gibi bir sesle sordu.

Üç Gennin anında gerildi.

Doğruydu.

O kadar yorgunlardı ki o an kendilerini bir saldırıya karşı bile savunamadılar. Kasları o kadar acıyordu ki, el mührünü bile yapabileceklerinden şüphe ediyorlardı.

Onlara bakarak sakince "Kalkın!" diye emretti.

Ayağa kalkmaya çalışan ilk kişi Naruto oldu. Kakashi zaten bunu bekliyordu, en inatçı, en cesur olan oydu ve tabii ki Kyubi'nin iyileştirici gücü sayesinde çoktan iyileşiyordu.

Ama zaten iyileşmeye başlamış olsa da Naruto'nun bacakları, her kalkmaya çalıştığında hâlâ yorgunluktan titriyordu.
Ancak çocuk kolay kolay geri adım atacak biri olmadığından büyük bir çaba harcayarak ayağa kalkmayı başardı.

takım 7: Suikast takımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin