39.bolüm

65 6 0
                                    

-Tamam, bu konuda ne düşüneceğimi bilmiyorum- Kakashi yenilgiye uğramış bir şekilde iç geçirdi.

İnanmayan ve eğlenen gözleri, her şeyin gerçek olduğuna ikna olana kadar tüm ofisini tekrar tekrar taradı.

Ve kendinizi her gün Hokage ofisinizde, sanki ofisiniz onların oyun alanıymış ya da sanki evlerindeymiş gibi her yere dağılmış bir grup S-sınıfı hainle birlikte bulaması

Yerde oturup Beş Element Ulusunun Bingo Kitaplarını karıştıran, kendi fotoğraflarına sessizce gülen ve alay eden Hidan ve Deidara'dan başlayarak, bazen bazı tanıdıklarının yüzlerine mürekkeple karaladılar.

Resim yapmayı öğrenen birkaç çocuğa benziyorlardı.

Kakuzu, Ekonomi ve Maliye Bakanı'ndan kendisine gelen son raporu okurken, bazı durumlarda kaşlarını çatarak veya başını sallayarak çok konsantre olmuştu. Hatta gelirini artırmak için birkaç rastgele yorum veya öneride bulunmuştu ki ben de bunları yapmayı zaten düşünmüştüm çünkü bunlar çok iyi tavsiyelerdi.

Sasori, masasından izni olmadan kağıt ve mürekkep almış ve güzel manzara çizimleri veya sanatçının aklına gelen her şeyi karalarken köşede oturmuştu. Kakashi, en güzel, detaylı ve ayrıntılı çizimlerden birinin kendi güzel Sakurita'sı olduğunu fark ettiğinde ona hiçbir şey söylememeyi seçmişti

Konan ve Pain, belki de masalarından ya da kütüphanelerinden nereden aldıkları belli olmayan birkaç tomara bakıyorlardı ama ikisi de sanki ev ödevi yapıyormuşçasına büyük bir konsantrasyonla sessizce bir şeyler okuyorlardı.

Itachi pencerenin önünde durmuş, cilalı mermer bir heykel gibi duruyor, gözlerinin önünde uzanan güzel köyü nostaljik bir bakışla izliyordu. Hatta sanki uzun zamandır takdir etmesine izin vermediği o güzel manzarayı sonsuza dek yakalamaya çalışıyormuş gibi Sharingan'ını bile etkinleştirmişti.

Ve hiçbir küstahlık göstermeden masasına rahatça oturan Obito, bacaklarını ritmik bir şekilde havada sallarken, hâlâ çok tatlı bir ifadeyle doğrudan ona bakıyordu.

-Beni dinliyor musun tatlım?- diye sordu Obito, onu gerçekliğe döndürerek.

Kakashi ona kaşlarını çattı ama Akatsuki'lerin hiçbiri liderlerinin ani tatlılığına şaşırmış gibi görünmüyordu, onları görmezden geldiler ve her biri kendi işine odaklanmıştı.

"Bir kez ve son kez söyle. Burada ne yapıyorsun?" Kakashi teslimiyetle derin bir iç çekti.

Obito ona, kendilerini takip eden düşmanı köye getirmenin çok riskli olması nedeniyle Konoha'nın yakınına gitmeyeceklerini söylemişti ancak aniden tüm Akatsuki'nin sanki kendi evlerindeymiş gibi ofisini işgal ettiğini gördü.

Geçici asistanlarından birinin ona yemeye getirdiği kahve, meyve suları, kurabiyeler veya tatlılar gibi şeyleri yemeye başladıklarında bile rahatsız olmadı, sonuçta onlara dokunmamıştı ve onları istemiyordu.

Yaşlı Uchiha'nın gülümseyerek yanıtı "Kalacak bir yere ihtiyacımız var" oldu.

Kakashi tek kaşını kaldırdı.

Akatsuki'nin geri kalanı sıkıntıyla iç çekti.

Hidan ona bakarak, "Patron, neden sanki evimizden atılmışız gibi konuşuyorsun?" diye sordu.

"Bizi inimizden kovdukları için olamaz mı?" Kisame hala balıkları gözlemlerken alaycı bir gülümsemeyle cevap verdi.

-Elbette hayır aptal. Deidara, "Bizi dışarı atmadılar, biz kaçtık" diye düzeltti.

- Aptal olacaklar. Bizi dışarı atmadılar ve biz de kaçmadık, sadece başka bir geçici sığınak arıyoruz - Obito üçüne dik dik baktı - Peki ne diyorsun? - Güzel bir bakışla Kakashi'ye baktı. gülümsemek.

takım 7: Suikast takımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin