Kakashi'nin nefret ettiği şey sorumluluklardı... gerçi bunu hiçbir zaman göstermedi ya da kabul etmedi.
Tüm çocukça öfke nöbetleri yalnızca düşüncelerinin mahremiyetinde meydana geldiğinden, bu yalnızca bilinçaltının bildiği bir şeydi.
Sorumlu olmak onun naçizane görüşüne göre çok zor bir işti ve büyük sorumluluk gerektiren büyük görevlerden her zaman kaçınmaya çalışmıştı.
Ama işi göz önüne alındığında bu neredeyse imkansızdı.O, zorlu görevlerle görevlendirilen bir Chunnin ve Jounnin'di, bir takıma liderlik etmesi gereken bir ANBU kaptanıydı ve şimdi bir takımdan sorumlu bir sensei idi.
Görünüşe göre sorumluluklar ondan kaçmıyordu.Ama bu...
Çok fazlaydı.
Hiruzen sakince, Kakashi'ye bakarak, "Bu nedenle, Konoha Konseyi ve benim aramda, ben emekli olduğumda sizin, Hatake Kakashi'nin beşinci Hokage olarak Köyün lideri görevini üstlenmesine karar verdik," dedi.
Gümüş saçlı adam hiç tereddüt etmeden "Reddediyorum" diye cevap verdi.
Tabii ki reddetti!
Eğer bir mucize eseri aşırı eğitim aldığı için dava edilmeden kendi ailesine iyi bakabilseydi, nasıl olur da bütün bir Villa ile ilgilenecekti?!Her yerde bir öfke ve şaşkınlık nefesi yayıldı.
Kakashi bakışlarını ikisiyle birlikte odadaki insanların yüzlerine ve tepkilerine kaydırdı. Hokage'nin Danışmanlarının kaşları derin bir öfke işaretiyle çatılmıştı, Hiruzen onu meraklı bir bakışla inceledi ve Gai yalnızca şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı, Asuma, Kurenai ve Konoha'nın prestijli klanlarının liderleri yüzlerini boyayarak belli bir şaşkınlıkla ona baktılar.
-Nasıl cüret edersin?! - Yaşlı kadın Koharu öfkeli bir sesle haykırdı - Hokage olarak seçilmek büyük bir onur ve sen bunu reddetmeye cesaret ettin! - Zaten kırışık olan yüzünü kırıştırarak dedi.
Orada bulunanların çoğu, onu yalnızca rahatsız eden sinir bozucu mırıltılar arasında başlarını sallayarak ve konuşarak onunla aynı fikirdeydi.
Hokage olmak, Akademi'ye başladıklarından beri birçok ninjanın hayaliydi; herkes için Hokage olmak, herkesin derin saygı duyduğu bir güç ve hayranlık simgesiydi.
Hokage olmak havalı bir unvandan daha fazlasıydı; Köyü koruyacak kadar büyük bir güce sahip olmayı, Köyü yönetmek için yeterli bilgiye sahip olmayı gerektiriyordu ve hepsinden önemlisi kimsenin kabul etmeye istekli olmadığı muazzam bir sorumluluktu.Klan lideri olmak kesinlikle zor olsa da Hokage olmak daha da zordu.
Hokage olmak, Köy için her şeyi vermek anlamına geliyordu; köyün iyiliği için yüzlerce ninjayı basit piyonlar olarak feda etmeye istekli olmak anlamına geliyordu.
Köyün bir sonraki lideri olarak iktidarı ele geçirme zamanı geldiğinde Köydeki tüm Ninjalar arasında yalnızca bir tanesi seçildi. Önceki Hokage'nin tamamen güvendiği bir ninja, herkesin komutayı ele alabileceğini ve halkını koruyabileceğini düşündüğü bir ninja.Ama her şeyin ötesinde sorumluluk, zor kararlar, diplomatik toplantılar, müttefikler, düşmanlar, tehlikeler ve onların en büyük düşmanı vardı: Lanet evrak işleri!
Konuya geri dönelim.
Eğer buraya çağrılmışsa bu, Hokage'nin Danışmanlarının, Hokage'nin ve Ateş Ulusu Feodal Lordu'nun konseyinin onu zaten bir sonraki Hokage olarak seçmiş olduğu anlamına geliyordu. Ve eğer Jounnin ve Klan Liderleri buradaysa bu onların hepsinin onu seçtiği anlamına geliyordu.
Ancak Hatake Kakashi hiçbir zaman Hokage olmayı istemedi, bu hayal Obito'nun hayaliydi...
Onun değil, Obito'nun... ve Naruto'nun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
takım 7: Suikast takımı
FantasyÇünkü sonunda Kakashi amacına ulaştı. Sadece Konoha'daki en ölümcül silahları yaratmakla kalmadı, aynı zamanda tüm ninja dünyasının en ölümcül silahlarını da yarattı. Ünlü ve güçlü Hatake Kakashi'nin eğittiği Team 7'nin üyeleri, önlerine çıkan her ş...