21 bölüm

94 8 0
                                    


-"N-ne oldu?"- Sasuke bakışlarını odaklamaya çalışırken birkaç kez gözlerini kırpıştırdı.

Gözlerine her şey karanlık olduğundan neredeyse hiçbir şey göremiyordu.
Sadece bedeninin sanki tüm vücudu ağır taştan ya da kurşundan yapılmış gibi uyuşuk ve ağır olduğunu, boynunda sanki o deri parçası kopmuş gibi baskıcı ve zonklayıcı bir yanma hissetti.

Acı dolu bir inlemeyi bastırdı ve etrafında olup biteni görmeye çalışarak bakışlarını odaklamaya çalıştı.

Rüzgârın yüzüne çarptığını, saçlarını karıştırdığını, bir şeyin ya da birisinin onu havada sıkıca tuttuğunu ve kendini güvende hissetmesini sağladığını hissetti çünkü onu tutan kişinin asla düşmesine izin vermeyeceğini hissediyordu.
Her nefes alışında göğsü ağrıyor, sanki her nefes alışında ciğerlerini yakan saf bir ateş çekiyormuş gibi ya da havada boğazını ve burnunu acıtan ve başını ağrılı bir şekilde zonklayan cam parçaları varmış gibi. bir an sonra patlayacak gibi

Etrafında olup biteni görmek için çaba harcadı, Ölüm Ormanı'nın tehlikeleri arasında Chunnin sınavlarının ortasında olduğunu hatırladı, orada olduğunu bildiği için gardını indiremezdi ya da ölümcül olabilirdi. bu yerde pek çok düşman vardı.

Ay ışığının parladığı bir açıklığın yanından geçtiklerinde gördüğü ilk şey Sakura'nın kıvrımlı boynu ve rüzgarda uçuşan pembe saçlarıydı.
Bakışlarını ileriye doğru tuttu, ciddi ve tetikte görünüyordu, kızın kolları onu onun gibi ince ve narin görünüme sahip bir kız için şaşırtıcı bir güçle tutuyordu.

Kiraz çiçeklerinin kokusu, hafif bir ter kokusu ve ondan yayılan karakteristik sake burnuna ulaşarak onu anında rahatlattı.

"S-Sakura?" diye yavaşça fısıldadı, sanki bir avuç kaynar kum yutmuş gibi boğazının yandığını hissetti.
Dalların arasında koşarken ciğerleri havanın basıncından dolayı acı verici bir şekilde büzüldü, hız kazanmak için kendini dallara her ittiğinde, Sakura mümkün olduğu kadar hassas ve dikkatli olmaya çalışsa da acı dolu iniltisini tuttu.

Onun konuştuğunu duyan pembe kız, onu uyanık görünce şaşırarak bakışlarını indirdi.
Bu kadar çabuk uyanacağını düşünmüyordu.
"Sasuke-kun!" diye bağırdı onun uyanık olduğunu ve kendisine baktığını görünce.

Onlardan birkaç adım önde olan Naruto, yakındaki bir dalda durmadan önce onlara bakmak için döndü.Sakura onun yanında durdu ve Uchiha'yı üçünü mükemmel bir şekilde tutacak kadar kalın olan dala yavaşça yerleştirdi

Sasuke acıdan homurdanmayı tuttu, canlı canlı yanmış gibi hissetti, tüm kanının sıcak lav gibi yandığını, içini yavaş yavaş yaktığını hissetti.
"Ne oldu?" diye sordu sessizce, acıyla yüzünü buruşturarak.
Sakura silahlarının arasından küçük bir matara çıkardı.

Sakura, "Şu anda suyumuz yok, sahip olduğum tek şey sake" dedi.
Yalan, suları vardı ama sake daha iyi olurdu (Onlara göre).

Sasuke şüpheyle ona baktı ve hafifçe yüzünü buruşturdu, sake'den hoşlanmamıştı ama Sakura ona 'Şükran duy, değerli aşkını içmene izin veriyorum' ifadesiyle baktı.
Bu yüzden onu içmekten başka seçeneği yoktu, bir ağız dolusu boğazından aşağı inerek onu biraz yaktı, ama şaşırtıcı bir şekilde onu içtikten sonra kendini biraz daha rahatlamış ve daha az gergin hissetti.

-Pekala, sevgili Teme- Naruto abartılı bir şekilde iç geçirdi- Ne yazık ki eşcinsel bir kobra tarafından sokuldun- dedi ciddiyetle.

Sasuke aşkına boğuldu ve acısını unuttu.
Sakura gülmemek için dudaklarını büzdü ve ona yardım etmek için Uchiha'nın sırtına hafifçe vurdu.
Esmer birkaç kez öksürdü ve ardından dehşet içinde Naruto'ya baktı.
"N-Ne?" diye sordu yalvaran bir  Bana bunun yalan olduğunu söylemsin isteyen bir" ses tonu ve yüzüyle.

takım 7: Suikast takımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin