19.bölüm

96 10 1
                                    

Eh, Chunnin sınavlarına katılacak adaylarımızı seçmenin zamanı geldi- Sarutobi sakince konuştu- Başlangıç olarak, bu yılın dokuz çaylağından sorumlu olanlar öne çıksın- sakince emretti.

Hokage'nin ofisinde birkaç Chunnin, Jounnin ve bazı ANBU'dan oluşan küçük bir kalabalık vardı; hepsi hareketsiz duruyordu ve amirlerinden emir almayı bekleyen askerler gibi düzgün sıralar halinde dizilmişlerdi.

Hiruzen masasında oturmuş, her zamanki dinginliğiyle önündeki insanları izliyordu.

Kakashi, Asuma ve Kurenai hep birlikte Hokage'nin önünde durarak ilerlediler.

-Ne diyorlar? Takımlarınızda başvurmak istediğiniz biri var mı? - diye sordu yaşlı adam, dudakları arasında yanan ve tüten bir pipo tutarak - Tecrübesizliğine rağmen Chunnin sınavlarına kimler hazır? - üçüne dikkatle baktı - Herkesin bildiği gibi 8 veya daha fazla görevi tamamlayan Gennin teknik olarak katılmaya uygundur. Ama ne zaman hazır olduğunuzu yalnızca siz bilebilirsiniz - uyardı, gözleri hafifçe tonlandı - Elbette çoğu Gennin çok daha fazla eğitime, iki kattan fazla görev gerektirir - her şeyi biraz ciddiyetle gözlemleyen Iruka'ya baktı.

-"Bütün bunları söylemeye gerek yok, ekipleriniz için henüz çok erken"- düşündü kahverengi saçlı Chunnin, kendi yetiştirdiği ve birkaç ay önce mezun olan çocukları hatırlayarak anında.

"Kakashi, sen başla" diye emretti yaşlı Hokage.

Bütün gözler anında platin saçlı tuhaf Jounnin'e çevrildi.

-Takım 7'ye liderlik ediyorum- tamamen sakin bir şekilde konuştu- Uchiha Sasuke, Uzumaki Naruto ve Haruno Sakura- üç çocuğundan bahsetti- Ve ben, Hatake Kakashi- ekledi- Chunnin seçim sınavları için bu üç Gennin'i öneriyorum- işaret etti sakince.

Gerçek şu ki, kendilerini Chunnin sınavlarına aday olarak aday göstermek için gereken 9 D sınıfı görevleri yerine getirmemişlerdi; bunun yerine ekipleri 6 D sınıfı görev, 2 B sınıfı görev ve bir A sınıfı görev yapmıştı.

Ama bunun Jounnin için bunları uygulamaya bile değeceğini biliyordu.

Ancak bu sadece Hokage ve ekibinin bildiği bir şeydi, o böyle bir şeyi orada bulunanların geri kalanına söyleyemezdi.

-"Peki?"- diye düşündü Iruka, Kakashi'nin sözlerine şaşırmıştı.

Kurenai bu kez konuştu: "Benim takımım 8 numara." "Hyuga Hinata, Inuzuka Kiba, Aburame Shino ve ben, sizin sensei'niz Yūhi Kurenai, üçünüzü tavsiye ediyorum" dedi sakince.

Kakashi'ye baktı ama Hokage'nin kendi ekibinden alıp 7. Takım'a vermek üzere aldığı B sınıfı görev hakkında kesinlikle hiçbir şey söylemedi.

Asuma konuştu, "Takımım 10 numara, Yamanaka Ino, Nara Shikamaru ve Akimichi Chouji'den oluşuyor ve ben, Sarutobi Asuma, üçünü de tavsiye ediyorum," dedi ellerinin arasında yanan bir sigara tutan koyu tenli Jounnin. dişler.

Genç Sarutobi de Hatake'ye yan gözle baktı, o çok...tehlikeli takım hakkında hâlâ pek çok şüphesi vardı.
Ama şimdilik bir şey söylemeyeceğim.

Mırıltılar odada beklemiyordu.
Birçoğu yanlarındakilerle yorum yaptı, senseilerin yeni mezun olmalarına rağmen Chunnin sınavları için dokuz çaylağı tavsiye etme kararına karşı ya da lehinde bir şeyler savundu.

Hiruzen gözlerini Hokage şapkasının biraz altına gizleyerek sadece onlara baktı.

-Hey, durun bir dakika!- Iruka liderliği ele geçirerek diziliş hatlarından ayrıldı.

Herkes ona baktı ama en azından ilgi odağı olmayı umursamadı, yüzünde bir endişe ifadesi ve ona bakmak için dönen senseilere karşı belli bir rahatsızlık vardı.

takım 7: Suikast takımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin