28.bölüm

79 8 0
                                    

Her yerde şaşkın ve şaşkın yüzler görülüyordu, çoğu kişi ayağa kalkmıştı... belki korkudan, belki saygıdan.

Arena neredeyse rahatsız edici ve boğucu bir sessizliğe bürünmüştü.

-"Çok büyük bir güç"

-"Bir Uzumaki, onlar gerçekten efsanelerin söylediği kadar yetenekliler"

-"Şüphesiz müthiş bir silah"

Soyluların açgözlü gözleri o şinobinin gücünü ellerinde tutma arzusuyla parlıyordu, Milletlerin liderleri o ninjaya yırtıcı gözlerle bakıyor, o çocuğun gücünü kazanmanın bin bir yolunu arıyordu.

-"Bu kadar ileri gidebileceğimi hiç düşünmemiştim"

Köylüler belki de o aptal veletin bu kadar ileri gidebileceğini hiç beklemedikleri için titriyordu.
Ya da belki de artık yeterli güce sahip olduğundan, küçükken ona yaptıkları her şeyin intikamını alacağından korkuyorlardı.

-"Çakra zincirlerini ve Kyubi'nin çakrasını sanki tamamen kolaymış gibi kullanın. Yakında Kyubi'nin gücüne tamamen hakim olmayı başarabilirse şaşırmam."

Hokage ona okunamayan bir ifadeyle baktı... o anda nasıl hissedeceğini bilmiyordu.
Göğsünde bir sürü duygu çırpınıyordu ama çoğunlukla gurur ve korku arasında bir savaş vardı.

"Kazekage" Hokage şapkasının arkasından öfkeyle ona baktı, bu küçük çocuğun planlarında başına bela olacağını biliyordu.

Sand kardeşler ona sakince baktılar ve daha sonra onunla karşılaşmaları ihtimaline karşı sessizce tekniklerini analiz ettiler.

Jounnin'ler tamamen şoktaydı.

Diğer Gennin gördüklerine hâlâ inanamıyordu.

Lanet bir kunaiyi düz bir çizgide nasıl atacağını bile bilmeyen aynı aptal Naruto, az önce prestijli Hyuga Klanının en büyük dahisini herkesin önünde yenmişti.

Akademinin işe yaramaz aptalı az önce Köyün en büyük dahilerinden birini yenmişti.

Bu nasıl mümkün oldu?

-"N-Naruto-kun inanılmaz"- Hinata gülümsedi, yanakları renk alırken ellerini göğsüne götürdü.

-"Bazı nedenlerden dolayı kazanmasına şaşırmadım...sadece...bunun aynı aptal olduğunu kabul etmek benim için hâlâ zor"- Kiba, Naruto'ya uzaktan baktı.

"S-Cidden…bu Naruto mu?"- Ino inanamayarak gözlerini kırpıştırdı.

-"Takımın iyi olduğunu biliyordum, onlarla ilk karşılaştığımız andan itibaren farklı olduklarını hep biliyorduk. Köyde Sasuke'nin o takımdaki tek değerli kişi olduğunu ve diğer ikisinin vasat olduğunu söylediler, ama o zamandan beri onlarla tanıştık ve tüm bu söylentilerin yanlış olduğunu hemen fark ettik. Bu takım tehlikeli, Gai-sensei onların kötü tarafına geçmememiz konusunda bizi uyardığında haklıydı" - TenTen dudaklarını büzdü - "Eğer Naruto bile Neji'yi daha kısa sürede yenebilseydi 15 dakikadan fazla sürse, Lee'nin mi yoksa benim mi onu yenebileceğimizden gerçekten emin değilim. Ve üçü bir aradayken daha da tehlikeli oluyorlar" - teslimiyetle içini çekti.

Ne olursa olsun Temari'ye karşı mücadelesi onun için tam bir başarısızlıktı

-"Mezun olduğunda sadece iki Jutsus tanıdığı göz önüne alındığında, sadece beş aylık eğitimde bu kadar ilerleme kat edebilmesi inanılmaz"- Kurenai kesinlikle endişelenmişti- "Kiba'nın ona, bir Uzumaki'ye karşı 5 dakika bile dayanamamasına şaşmamalı gerçekten bir şey." korkmaya değer... ve eğer o bir Jinchuriki ise daha da fazlası" - başını salladı.

takım 7: Suikast takımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin