12 . bölüm

124 9 1
                                    

Gergin kaslarından tek bir tanesini dahi hareket ettirmeden öylece durdular. Birbirlerine avlarını önlerinde bastırmaya çalışan yırtıcı yırtıcılar gibi bakıyorlardı ama hepsi yırtıcıydı ve kimse av olmak istemiyordu.

Gai kaşlarını çattı ve hiçbirinin söylediği gibi kavga etmeye başlamadığını görünce kollarını çaprazladı.
Her iki takımdan altı çocuk sadece birbirlerine baktılar, rakip takımın en küçük ayrıntısına bakıp zayıf noktalarını aradılar ve hangisinin ilk hamleyi yapacağını görmeyi beklediler...

Mavi, yeşil ve siyah bakışlar rakip takımın beyaz, kahverengi ve siyah bakışlarıyla çatıştı.
Saldırmadılar, sadece birbirlerine baktılar, ilk saldıran olmaya cesaret ettiler.

Lee daha fazla gerginliğe dayanamadı ve rakip takıma doğru koştu.

Gerçekten şaşırtıcı bir hızla koşan yeşil çocuk, "Önce ben saldıracağım!" diye bağırdı.

-Bekle Lee!- Neji bağırdı, onu durdurmaya çalıştı ama artık çok geçti, mini kaş çoktan onlara saldırmaya hazır olan 7. Takım'ın Gennin'ine doğru koşuyordu.

-İşte geliyorum!- diye bağırdı Lee, Sasuke'nin önüne çıkıp yüzüne tekme atmak için hızını arttırdı.

Kakashi'nin acımasız eğitimi olmasaydı ve sensei'sinin benzeri görülmemiş hızına neredeyse alışmış olmasaydı, Sasuke yanağını sıyıran o hızlı tekmeyi birkaç santimetre bile engelleyemezdi.

-N-ne? "O...durdurdu," diye kekeledi TenTen, partnerinin hızlı ve çevik vuruşunun Lee'nin bileğini nispeten kolaylıkla tutan Sasuke'nin eliyle durdurulduğunu gördü.

Birisinin Lee'nin hızını görebilmesine şaşıran Gai gibi Lee'nin de şaşırmış bir yüzü vardı.
Neji gıcırdayan dişlerinin arasından kaşlarını çattı, eğer bu Genninler Lee'nin hızına yetişebilseydi o zaman bu çok yakın bir savaş olurdu.

"O halde sıra bizde." Sasuke gülümsedi, kendini beğenmiş bir gülümsemeyle.

Lee'nin, Sakura'nın Çakra yüklü bir yumruğu neredeyse yüzünün şeklini bozduğunda, uzaklaşmak için zar zor zamanı vardı. Kız, çakrayı vücudunun herhangi bir yerine yönlendirmeyi ve doğaüstü güç elde etmeyi öğrenmek için Efsanevi Sannin Tsunade'nin tarzına güvenmişti.

Lee, Naruto ona daha önce hiç görmediği bir Taijutsu stiliyle saldırdığında onlardan daha da uzağa sıçradı, ama eğer ona çarparsa ölümcül olacağından kesinlikle emindi.
Naruto, Hokage'nin kütüphanesinde bulduğu bazı parşömenler sayesinde Uzumaki Klanının Taijutsu'sunu kullanmayı öğreniyordu (onları çaldı) ve durumu hiç de kötü değildi.

-Ne bekliyorsun?- Naruto alaycı bir gülümsemeyle sordu, iki arkadaşıyla kavga pozu vererek ayrı ayrı dövüşmeye en ufak bir niyetleri olmadığını gösterdi.
Neji'nin yanında savaş pozisyonunda duran TenTen, "Buraya geri dön, takım olarak çalışmalıyız" dedi.

Lee yanlarında durarak başını salladı.

"Hadi bu işi çabuk bitirelim, Byakugan!" diye haykırdı Neji, gözlerine akan çakra miktarı nedeniyle gözlerinin etrafındaki damarlar şişerken Doujutsu'yu etkinleştirerek.

Sasuke gülümsedi.

Bu mükemmeldi.

-Sharingan!- diye bağırdı, gözbebeğinin etrafında iki tomo bulunan gözleri tamamen kırmızıya dönerken.

Neji, Uchiha'nın Sharingan'ı uyandırdığını görünce kaşlarını çattı ve çenesini gerdi.

Gai her şeye kaşlarını çatarak ve ciddi bir yüzle baktı.
Bu ilginç ama aynı zamanda tehlikeli olurdu; bir Uchiha ile bir Hyuga'nın buluşmasıydı.

takım 7: Suikast takımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin