40.bolüm

132 9 1
                                    

Bir sanat? Savaş bir insanın başına gelebilecek en kötü şeydir.

-Aksine. "Savaş için insandan daha kötü bir şey yoktur."

-İlk hedefimiz şu olacak: Ateş Ulusu'nun başkenti ve en güçlü köyü Konoha-

-Konoha mı? Neden Konoha?

- Efendim, saygılarımla. Bu tamamen çılgınlık! Konoha, tüm Ninja Dünyasındaki en büyük ve en tehlikeli Uluslardan biridir; o köye saldırmak çok riskli olacaktır.

-Söylentiler Konoha'nın Ninja Dünyasında yaşayabilecek en kana susamış ninjaların doğduğu yer olduğunu söylüyor.

-Köyün lideri Hatake Kakashi'nin korkulmaya değer bir adam olduğunu söylememize bile gerek yok, Beş Büyük Liderin tümü onun itibarından korkuyor.

-Tam da bu yüzden- hüzünlü bir şekilde gülümsedi- Eğer en büyüklerden biri önce düşerse, daha zayıf olanlar da onu takip edip sinekler gibi önüme düşerler-

-General, bu plan çılgınca.

-Evet, biliyorum...

.

.
.
.
.
.

-Kesinlikle acil bir tatile ihtiyacım var- Shikamaru kaşlarını çatarak gözlerini ağır bir şekilde kapattı.

Ino onun yanında duruyordu; bir kiriş gibi sert ve gergindi.

"Ciddi olarak pes etmeyi düşünüyorum," diye fısıldadı kaba ve donuk bir sesle neredeyse duyulmayacak bir tonda, düşük sıcaklıktan dolayı dudaklarından hafif bir duman çıkıyordu.

Uzaklardan yeni bir acı çığlığı duyuldu; hâlâ gergin olduğundan ancak kendine sıkıca sarılabilen, çatlak tırnaklarını önkollarına gömüp gömleğinin kumaşını yırtan minyon Yamanaka'yı bir kez daha sarstı.

Shikamaru kollarını çaprazlamaya devam etti, duvara yaslandı, gözlerini kapalı tuttu, o anda boş yere zihnini dağıtmaya ya da ona nerede olduğunu ve neden orada olduğunu unutturacak başka bir şey düşünmeye çalıştı.

Chouji sanki üşümüş gibi şiddetli bir şekilde ürperdi ve odada başka bir şiddetli acı çığlığı yankılandı; Akimichi tombul ellerinde bir paket patates cipsi tutuyordu, çünkü iştahı tamamen kaybolmuştu ve eğer denersem bundan emindi. birini yersem anında kusardım.

Neji, amansız asker tavrıyla, her zamanki gibi kibirli ve cesur bir tavırla kapının yanında duruyordu, kollarını kavuşturmuş, çenesini kaldırmış öyle hareketsiz ve gergin duruyordu ki herkesin gözünde mermer bir heykel gibi görünüyordu.
Ancak yumruklarını sıkma şekli, oradayken hissettiği gerilimin ve rahatsızlığın kanıtıydı.

- lütfen! Her şeyi yaparım ama beni öldür! Beni hemen öldürün, yalvarırım!

Dördünün hiçbiri birbirine bakmadı ve saatlerce, alamayacağı bir merhamet için yalvaran o zavallı şeytanın korkunç çığlıklarıyla ilgili tek bir kelime bile etmediler.

Kapı kapalı olmasına rağmen adamın ıstırap dolu garip çığlıkları koridora sızmayı başararak, o dehşet odasında olup biten her şeye yakından tanık olmalarını sağladı.

Hiçbirinin kaçmamasının büyük bir başarı olduğunu kabul etmek zorunda kaldılar.

Liderleri olan adamdan gelen soğuk ve sakin emir, "Bize hiçbir faydası olmayacak çünkü paylaşacak daha fazla bilgisi yok, onu hemen öldürün" oldu.

Beş saniye bile geçmeden, acınası inlemeler ve acı verici acı dolu inlemeler aniden kesildiğinde, bu onlara emirlerinin hiç tereddüt etmeden yerine getirildiğini ve nihayet konunun dolambaçlı ve istenmeyen sonunun nihayet sona erdiğini anlamalarını sağladı.

takım 7: Suikast takımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin