Ibiki, -Eğer hazırsak Chunnin sınavlarının ilk aşamasına geçekleştireceğiz- dedi.
-Sonunda- şaka yaptı Sasuke.
-Başvurularınızı yapın, karşılığında size bir numara verilecektir, bu numara nereye oturacağınızı belirleyecektir. Soğuk bir tavırla, "Herkes oturduktan sonra yazılı sınava başlayacağız" dedi.Bu adam bir buz parçası gibi soğuk, zalim ve soğukkanlıydı.
-"Görünüşe göre bizi zihinsel olarak kırmaya çalışıyorlar"- Sasuke ona bakarken düşündü.-"Neden lanet bir yazılı sınav olmak zorunda ki?!" - Naruto zihninde sızlandı.
Sakura iç çekerek "Zavallı Naruto, bu haberden dolayı acı çekiyor olmalı" dedi.Başvurularını yaptıktan sonra kendilerine numaraları verildi.
- Görünüşe göre şanslıyız. Bunu yapacağız, önce ben gideceğim, Sakura-chan, sen arkamda, Teme, Sakura-chan'ın arkasında. Ne yapacağınızı zaten biliyorsunuz - Naruto, ona itaat ederken tereddüt bile etmeyen ekibine emir verdi.Diğerleri inanamayarak onlara baktı.
Sakura ve Sasuke gerçekten Naruto'ya itaat ediyor muydu? Aynen böyle?
Naruto ön sırada oturuyordu, Sakura iki sıra arkasında, Sasuke ise Sakura'nın üç sıra arkasındaydı.
-"Yazılı sınavlar Naruto'nun güçlü yanı değil ama bunu yapabiliriz"- diye düşündü pembe kedi.
"N-Naruto-kun..." Naruto'nun yanında küçük bir ses fısıldadı.Sarışın, Hinata'nın yanında oturduğunu görünce biraz şaşırdı.
"Nereden geldin, Hinata?" diye sordu, onu daha önce fark edemediğine şaşırmıştı.Ama yani, çok fazla insan vardı, bu yüzden çakrayı algılama yeteneğini minimuma indirmek zorundaydı, yoksa çevresinde bu kadar çok çakra yoğunlaşması yüzünden delirecekti.
"Ben-ben sadece sana sınavda iyi şanslar dilemek istedim" diye mırıldandı, kızararak.-Teşekkür ederim- başını salladı - "O gerçekten tuhaf"- hafifçe eğlenerek başını salladı.
"Herkes ileriye baksın," diye emretti Ibiki. "Seni uyarmam gereken birkaç kural var." Sorulara cevap vermeyeceğim bu yüzden baştan dikkat edin - Tebeşirle damgayı vurdu - Bir numaralı kural: Sınavın yazılı kısmı puan düşürme sistemi ile ele alınacak, herkes sınava 10 puan, bir puan ile başlayacak Yanlış cevapladıkları her soru azalacak - hepsine baktı.-"Ve eğer onu kaçırırsam nihai sonucum sıfır olur"- Naruto içini çekti.
-İkincisi: Sınav sonucu üç üyenin sonuçlarına göre dikkate alınacak- diye devam etti açıklamaya.
-"Lanet olsun!"- çoğu insan düşündü.
Bu, notlandırmanın kişiye göre değil takıma göre yapılacağı anlamına geliyordu.
-"Garip bir şey yok"- diye düşündü üç Hatake tembelce.Kakashi bunu her zaman yaptı.
-Üçüncü kural: Çevrelerinde gördükleri nöbetçiler onları izleyecek ve kopya çeken kişiden iki puan eksiltecekler - kötü bir şekilde gülümsedi - Beş kez şaşırırlarsa sınav notu verilmeden diskalifiye edilecekler - uyardı.Sakura, "Neredeyse her şey için bize puan verecekler" diye mırıldandı.
Soğuk bir tavırla, "Nöbetçiler tarafından kopya çekerken yakalanmalarına izin verecek kadar aptal olan herkes burada olmayı hak etmiyor" dedi.-"İşte bu"- odadakilerin çoğu düşündü.
Her şeyin cevabı neredeyse oradaydı.
Morino hepsine bakarak, "Eğer Shinobi olmak istiyorsanız olağanüstü bir Shinobi'nin neler yapabileceğini gösterin," diye ekledi."Eh, bu ilginç görünüyor." Sasuke gülümsedi.
-Bir şey daha, üyelerden biri 0 alırsa tüm takım başarısız olur- onlara karamsar bir ifadeyle baktı.
Odanın her yerinde korku dolu nefesler vardı.- "Kakashi-sensei'nin arkadaşı değil mi? Takım çalışmasını çok ciddiye alıyorlar" - Naruto üzgün bir şekilde düşündü.
"Naruto-kun..." Hinata, sarışının yüzündeki üzgün ifadeyi görünce fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
takım 7: Suikast takımı
FantasyÇünkü sonunda Kakashi amacına ulaştı. Sadece Konoha'daki en ölümcül silahları yaratmakla kalmadı, aynı zamanda tüm ninja dünyasının en ölümcül silahlarını da yarattı. Ünlü ve güçlü Hatake Kakashi'nin eğittiği Team 7'nin üyeleri, önlerine çıkan her ş...