"Kesinlikle beklediğim bir şey değildi...
Ama memnun kaldım."
Kendini tutamadı.
Heyecan çok fazlaydı!
Hokage'nin kapısına Hiraishin'in mührünü bıraktığı an kutlu olsun!
-Seni tekrar görmek çok güzel, Sakura-chan!...-kapıyı törensizce itti ve açtığında yüksek bir gürültüye neden oldu.
Heyecanlı mavi gözleri belirli bir kişiye odaklanarak tüm odayı taradığında Naruto'nun kocaman, parlak gülümsemesi bozuldu.
Kapıda hareketsiz duruyordu.
Odada Hokage ile konuşan insanlar, o önemli toplantıya bu kadar skandal bir şekilde giren kişiye sert bir şekilde baktılar.
Hatake Kakashi, sarışın Uzumaki'ye tavrından dolayı sitemkar bir bakışla bakarken karlı saçlarını sallayarak sadece başını salladı ve teslimiyetle iç çekti.
Belki de onu Jiraiya'yla bırakmak kötü bir fikirdi çünkü bu, ona aşılamak için çok çalıştığı iyi görgü ve disiplini bir şekilde bozmuştu.
Bu konuyu onlarla konuşacaktım.
Ancak bunun liderine karşı bir saygı eksikliği olduğunu çok iyi bilmesine rağmen Naruto'nun aklına herhangi bir zamanda dönüp Kakashi'yi görmek gelmedi, ancak bakışları pembe saçlı ve koyu yeşil gözlü tek kişiye odaklanmıştı. ona çözülemez bir ifadeyle bakan odadaydılar.
Naruto'nun kalbi olağanüstü bir güçle atarak tüm vücudunda bir karıncalanmanın yayılmasına neden oldu.
Değerli Sakura-chan'ını tekrar görmek için o kadar çok yıl beklemişti ki "Girmeden veya izin istemeden önce kapıyı çal" tavrını tamamen unutmuş ve hissettiği heyecandan kendini tutamamıştı.
Ve bugün nihayet önüme çıktı.
Eğer buna öyle diyebilirsen...
-Sakura...chan?- sarışın Uzumaki mırıldandı, yavaşça gözlerini kırpıştırdı ve çok endişeli görünüyordu.
Kakashi gülmemek için dudaklarını büzdü.
Lanet olsun, bu anı görmek için o kadar uzun zamandır bekliyordum ki!
Hokage koltuğuna daha iyi yerleşti.
O pembe saçlı kişinin dudaklarında güzel ve büyüleyici bir gülümseme belirdi ve yeşil gözleri çok parlak olduğundan yıldızlara benziyordu.Elinde taşıdığı güzel kırmızı yelpazeyi geri çekerek büyüleyici güzel yüzünü ortaya çıkardı.
Naruto ne yapacağını bilemeden ağzı açık kaldı.
Ve tanışmayı umduğu o güzel KIZ'ın yerine, Sakura-chan'ına benzeyen uzun ve ince bir ÇOCUK vardı.
Ama çok güzeldi!
Narin kiraz yapraklarıyla aynı tonda, sıra dışı ama güzel pembenin aynı pembe, düzgün kesilmiş saçları vardı ve şimdi alnında Büyükanne Tsunade'ninkinin aynısı küçük, elmas şeklinde bir dövme vardı; Ona eşsiz bir tatlılıkla bakan, yıldızlar gibi parlayan, göz kamaştırıcı yeşim taşı gibi güzel yeşil gözleri vardı; Uzun zamandır aşık olduğu ve tatmayı çok arzuladığı pembe dudaklarına yapışan o büyüleyici gülümsemenin aynısı vardı
Naruto çok geçmeden salyasının dudaklarının kenarlarından damlayacağını hissetti.
O genç adamdaki Sakura-chan ile aynı ağır, güçlü ve gürleyen çakrayı hissetti, ancak şimdi hatırladığından çok daha büyük ve daha güçlüydü, o yakışıklı genç adamın yaydığı güzelliği ve tehlikeyi mükemmel bir şekilde hissediyordu, sanki zehirli bir çiçek: güzel ama o kadar öldürücü ki ona dokunan herkesi öldürebilir; Baharın ortasındaki kiraz çiçeklerinin leziz ve tatlı kokusunu, kışın hafif deniz kokusunu ve ondan yayılan karakteristik sakeyi hissetti çocukta (Ancak şimdi biraz daha erkeksi ve büyüleyici kokuyordu, neredeyse mırıldanıyordu). böylesine baştan çıkarıcı bir aromanın ona verdiği zevk).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
takım 7: Suikast takımı
FantasyÇünkü sonunda Kakashi amacına ulaştı. Sadece Konoha'daki en ölümcül silahları yaratmakla kalmadı, aynı zamanda tüm ninja dünyasının en ölümcül silahlarını da yarattı. Ünlü ve güçlü Hatake Kakashi'nin eğittiği Team 7'nin üyeleri, önlerine çıkan her ş...