3.bölüm

167 15 8
                                    

"Beni mi çağırdın, Hokage-sama?" diye sordu Kakashi, doğal bir şekilde Hokage'nin ofisine girerken, sakin bir duruş sergileyerek ellerini ceplerinde tuttu.

Hiruzen başını kristal küresinden kaldırdı ve piposundan biraz duman üfleyerek önündeki beyaz saçlı Jounin'i tuhaf bir ciddiyetle inceledi.

Kakashi masanın üzerindeki kristal topa baktı ve camın ardından üç öğrencisinin bitkinlik noktasına kadar antrenman yaptığını görünce gözleri büyüdü.
Er ya da geç bunun olacağını bilerek zihinsel bir iç çekti.

Hokage'nin yakında çocukları çok fazla zorladığını anlayacağını biliyordu.

O gün onlara kapsamlı kunai ve shuriken atış çalışmaları yaptırmıştı. Eğer tüm atışları yapmasalardı öğle yemeği yiyemez ya da dinlenemezlerdi.
Eğer biri tek bir atışı bile kaçırırsa, üçü en baştan başlamak zorunda kalacaktı ve herkes tek bir atışı bile kaçırmadan tüm atışları yapana kadar durmayacaklardı.

"Evet," diye mırıldandı Sarutobi, Hatake'ye suçlarcasına bakarak. "Sanırım seni neden aradığımı biliyorsun, değil mi Kakashi?" diye sordu, bakabilmek için kristal küreyi Kakashi'ye doğru iterken piposunu üfleyerek. öğrencileri daha iyi.

Gümüş saçlı adam bakışlarını kristal küreye dikti; burada elleri, parmakları ve vücutlarının bazı kısımları zayıf bir şekilde tuttukları kunai veya shurikenlerden kesilmiş ve kanamış bazı yorgun ve bitkin çocukları gösteriyordu.

Parmaklarının kesilmesinin acısıyla yüzlerini buruşturdular ama hiçbir şey için durmadılar.

Onları kanatları altına aldığından bu yana bir hafta geçmişti.
Şimdilik D sınıfı görevler yapıyorlardı.

Çocuklar artık 3.000 egzersizi yapıp, bittiğinde bayılmadan Konoha'nın etrafında üç tur koşabildiler ve yere yığılmadan eve varabildiler.
Ona karşı çıkmadan itaat etmeyi zor yoldan öğrenmişlerdi, yoksa ceza daha da ağır olurdu.
Onlara disiplini oldukça iyi aşılamıştı ve çabuk öğrendiler.

"Oldukça iyi çabalıyorlar" dedi Kakashi, Naruto kunai atışını kaçırdığında üçlünün yeniden başlamasını izlerken oldukça kaygısız bir hareketle omuzlarını kaldırdı.

Hokage kaşlarını çattı.

"Onlara çok fazla baskı uyguladığını düşünmüyor musun, Kakashi?" diye sordu, ellerini masanın üzerinde kavuşturup Hatake'ye eleştirel bir gözle bakarak. "Diğer sensei onlara senin verdiğin şeylerin yarısını bile vermedi. 'Onlara bunu yapmalarını emrettim' diye şikayet etti.

Bu açıktı. Kurenai öğrencilerine karşı fazla merhametli.
Asuma, zamanını ekibiyle oynayarak ve mangal yaparak geçirdi.
Belki öğrencilerini daha iyi yetiştiren tek kişi Gay'di.

Ama hiç kimse onun Gennin'ine yaptığını yapmazdı.

Kakashi daha ciddi bir ifade takınmadan önce derin bir iç çekti.

-Kusura bakmayın Hokage-sama, her birimizin öğrencilerimizi farklı bir şekilde eğittiğine inanıyorum. Yaşlı adamın gözlerinin içine bakarak sakin bir şekilde, "Onları gerekli olduğuna inandığım için eğitiyorum" dedi.

-Bunun farkındayım Kakashi. "Benim de öğrencilerim vardı," diye onayladı Hokage. "Ancak, o Genninlere verdiğiniz eğitim çok... aşırı, öyle düşünmüyor musunuz?" diye sordu piposundan bir nefes çekerek.

Kakashi bunu biliyordu.
Eğitim herkes için çok aşırıydı. Ancak çocuklarının gerçek Ninja Dünyasında yaşanan Cehennemde hayatta kalmalarını istiyorsa, onları Köyün dışındaki ilk görevlerinde ölmemeleri için hazırlaması gerekiyordu.
Bir daha kimseyi kaybetmesine izin vermeyecekti. Sonlarının Rin ve Obito gibi olmasını istemedim...

takım 7: Suikast takımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin